Niels stelt zich aan.....euh voor!
Niels stelt zich aan.....euh voor!
Als regelmatige bezoeker van het E46 forum vanwege mijn 320D Touring wordt het na aanschaf van een E36 erbij ook maar eens tijd om me hier voor te stellen Sommigen zullen me wel kennen van DF en er lopen hier ook wel wat E46 members rond dus verwacht geen uitgebreide introductie Ik ben met name een liefhebber van techniek en ook technisch opgeleid en werkzaam bij een bedrijf met veel technische installaties en kennis.
Voor de E36 had ik een Z3 Coupe 2.8 wat ik nog steeds een prachtig apparaat vind. Een M-Coupe heb ik nog overwogen als opvolger maar eigenlijk had ik liever iets praktischers en dan kom je al gauw bij een :///m:3 terecht. Aanvankelijk was het idee om een E46 M3 te kopen maar toen ik deze tegen kwam kon ik em niet laten staan
Het betreft een 97-er Estoril kleurige Coupe 3.2 die vrijwel helemaal M3 GT is uitgevoerd. Naast de voor -en achterspoiler is de auto voorzien van rode motorsport gordels en twee kleurig leer. Het enige wat er nog op zou moeten zijn de carbon dashboard delen. De auto is origineel Nederlands en heeft nu 165000km gedraaid. De vorige eigenaar heeft er zeer veel geld in gestoken en er is in 2008 ontzettend veel aan de motor vervangen (Vanos, drijfstanglagers, distributie en koppakking).
De auto verkeerd in hele nette staat maar om hem helemaal top te krijgen wil ik het interieur deels laten vernieuwen. Het stuur is wat minder mooi vanwege versleten stiksels en de bestuurderstoel heeft een kale zijwang. Een nieuw stuur is al in bezit en de stoel wil ik van nieuwe vulling voorzien en nieuwe delen leer. Verder komt er nog een andere radio in en zit ik toch wel te kijken naar wat carbon goodies
Eerst maar ff wat fotootjes die ik heb laten maken door iemand die dat echt kan :
De hele set is hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 404031228/
Voor de E36 had ik een Z3 Coupe 2.8 wat ik nog steeds een prachtig apparaat vind. Een M-Coupe heb ik nog overwogen als opvolger maar eigenlijk had ik liever iets praktischers en dan kom je al gauw bij een :///m:3 terecht. Aanvankelijk was het idee om een E46 M3 te kopen maar toen ik deze tegen kwam kon ik em niet laten staan
Het betreft een 97-er Estoril kleurige Coupe 3.2 die vrijwel helemaal M3 GT is uitgevoerd. Naast de voor -en achterspoiler is de auto voorzien van rode motorsport gordels en twee kleurig leer. Het enige wat er nog op zou moeten zijn de carbon dashboard delen. De auto is origineel Nederlands en heeft nu 165000km gedraaid. De vorige eigenaar heeft er zeer veel geld in gestoken en er is in 2008 ontzettend veel aan de motor vervangen (Vanos, drijfstanglagers, distributie en koppakking).
De auto verkeerd in hele nette staat maar om hem helemaal top te krijgen wil ik het interieur deels laten vernieuwen. Het stuur is wat minder mooi vanwege versleten stiksels en de bestuurderstoel heeft een kale zijwang. Een nieuw stuur is al in bezit en de stoel wil ik van nieuwe vulling voorzien en nieuwe delen leer. Verder komt er nog een andere radio in en zit ik toch wel te kijken naar wat carbon goodies
Eerst maar ff wat fotootjes die ik heb laten maken door iemand die dat echt kan :
De hele set is hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 404031228/
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Niels stelt zich aan.....euh voor!
mooi hoor!
ZEER mooie M3!
Die E46 members ook altijd, je komt niet van ze af grapje natuurlijk
Dank voor de comments mannen!
Dit was de Z3:
Ook een erg mooi apparaat met glazen dak, beige leer enz. maar wel wat braaf. Qua looks super en ik in eerste instantie stond een M-Coupe ook bovenaan de lijst maar een 3-serie coupe is gewoon echt veel en veel praktischer. Een E36 kost daarnaast ook nog eens iets meer dan de helft in aanschaf wat ook wel mee helpt om te beslissen
Dank voor de comments mannen!
Dit was de Z3:
Ook een erg mooi apparaat met glazen dak, beige leer enz. maar wel wat braaf. Qua looks super en ik in eerste instantie stond een M-Coupe ook bovenaan de lijst maar een 3-serie coupe is gewoon echt veel en veel praktischer. Een E36 kost daarnaast ook nog eens iets meer dan de helft in aanschaf wat ook wel mee helpt om te beslissen
Bekende van een ander forum, welkom hier. Vind dit echt een zéér gave e36 m3, interieur is helaas niet helemaal mijn ding.
-
welkom en wat een verschrikkelijk vette fotos zeg echt mooi, vind de shot in beweging het mooist, hoe heeft ie dat gedaan? reed ie er met een andere auto naast ofzo? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. owja en dikke bak natuurlijk
Strakke E36 M3 Niels, als ik nu zo de foto's van Martijn bekijk...
...bovendien heeft Martijn weer flink uitgepakt met zijn foto-apparatuur en z'n skills.
...bovendien heeft Martijn weer flink uitgepakt met zijn foto-apparatuur en z'n skills.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Zooow.... wat een knappe coupe zeg :~
En die foto's zijn idd SUPER !!!!
Welkom hier
En die foto's zijn idd SUPER !!!!
Welkom hier
super mooie auto!
en hele vette foto's! :~
en hele vette foto's! :~
een waardig opvolger, aansteller!
Zeer fraaie uitvoering / kleur en foto's
Freude am fahren!
Zeer fraaie uitvoering / kleur en foto's
Freude am fahren!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Bedankt voor de positieve reakties
Dit is de truuk: http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 404031228/ en dan iets met een lens en lange sluitertijd. Rijden is gewoon stapvoets grappig genoeg.18inch of rims schreef:welkom en wat een verschrikkelijk vette fotos zeg echt mooi, vind de shot in beweging het mooist, hoe heeft ie dat gedaan? reed ie er met een andere auto naast ofzo? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. owja en dikke bak natuurlijk
-
ahaa kicken zeg maar dan photoshopt ie daarna die arm van die rig weg ofzo?
Welkom!
Mooie wagen man!!
Mooie wagen man!!
Niels welkom, mooi exemplaar en super foto's!
Klopt, de foto's worden idd nabewerkt18inch of rims schreef:ahaa kicken zeg maar dan photoshopt ie daarna die arm van die rig weg ofzo?
Vandaag kreeg ik 6 flesjes Castrol TWS via de post en er ligt een nieuw stuur en een andere radio te wachten om ingebouwd te worden :~