Velgenkeuze
Velgenkeuze
Ik hoor van meerdere mensen dat ze de velgen, zoals op onderstaande foto te zien, mooi vinden. Ze hebben echter nogal wat schade en er zijn mooiere velgen (naar mijn mening). Ik ben er nog niet helemaal over uit. Denk dat het 19" breedset Alpina (replica) worden.
Iemand hier ervaring mee? Wat zijn goede replica's?
Groet
Iemand hier ervaring mee? Wat zijn goede replica's?
Groet
Re: Velgenkeuze
Ik heb mijn MV72's ook vervangen voor een 19" breedset Geen Alpina replica's maar nog iets meer OEM-achtige replica's
Van:
Naar:
Van:
Naar:
Ik heb de alpina III breedset replica's.
Ik heb ze van Duits kwaliteit en ze bevallen mij goed.
Zijn niet snel krom, en trillen niet. Tot nu toe dan.
IK heb hier foto's geplaatst, dan kan je zien hoe het staat. (moet nog verlaagd worden de auto).
Heb ze trouwens bij autospin gekocht. Die kan aan meerdere sets komen.
Ik heb ze van Duits kwaliteit en ze bevallen mij goed.
Zijn niet snel krom, en trillen niet. Tot nu toe dan.
IK heb hier foto's geplaatst, dan kan je zien hoe het staat. (moet nog verlaagd worden de auto).
Heb ze trouwens bij autospin gekocht. Die kan aan meerdere sets komen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Wat is het toch een lekker ding! Sorry, off topic!!
Maar ik vind de MV72's ook heel mooi staan, al is het maar net wat je wilt! BBS Le Mans vind ik ook een supervelg onder een E46, maar het 'nadeel' is dat je ze wel heel veel ziet tegenwoordig onder een E46...
Maar ik vind de MV72's ook heel mooi staan, al is het maar net wat je wilt! BBS Le Mans vind ik ook een supervelg onder een E46, maar het 'nadeel' is dat je ze wel heel veel ziet tegenwoordig onder een E46...
Ziet er erg strak uit moet ik zeggen die Alpina replica. Eerste wist ik het niet goed wat ik van die Alpina's vond, maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik ze vind worden.
Denk toch dat de velgen er binnenkort aan moeten geloven.
De BBS LM zijn ook schitterend, maar je ziet ze inderdaad erg veel. Maar dat geld voor de Alpina ook wel een beetje.
Denk toch dat de velgen er binnenkort aan moeten geloven.
De BBS LM zijn ook schitterend, maar je ziet ze inderdaad erg veel. Maar dat geld voor de Alpina ook wel een beetje.
Op marktplaats vond ik een setje (replica) csl velgen 19" (zie onderstaande link). Het schijnen replica's te zijn die je moeilijk kunt vinden (word mij verteld).
Wat denken jullie hiervan? Ik weet dat er goedkopere csl velgen zijn, maar de velgen moeten wel van enige kwaliteit zijn.
Groet Erik
Wat denken jullie hiervan? Ik weet dat er goedkopere csl velgen zijn, maar de velgen moeten wel van enige kwaliteit zijn.
Groet Erik
is een moeilijke keuze he . heb met hetzelfde dillema gezeten eerst bbs lm dan weer niet dan weer die velg en dan weer niet kwam er niet uit tot ik een e90 tegenkwam met een super mooie velg op oem van bmw en die zijn het geworden styling 225.
zolang je die alpina's of bbs , shnitzer of velgen van bmw zelf neemt blijft het bijna altijd mooi kan niet echt missen bijna. en die csl's wat griff heeft zijn natuurlijk ook prachtig ja kan ze zelfs in het zwart krijgen. is een beetje kijken welke kant je op wilt met je wagen sportief zou ik bbs gaan of de csl's enzo... . de alpina's vind ik dan weer meer iets meer klasse uitstralen. hier een foto van mijn velgen.
zolang je die alpina's of bbs , shnitzer of velgen van bmw zelf neemt blijft het bijna altijd mooi kan niet echt missen bijna. en die csl's wat griff heeft zijn natuurlijk ook prachtig ja kan ze zelfs in het zwart krijgen. is een beetje kijken welke kant je op wilt met je wagen sportief zou ik bbs gaan of de csl's enzo... . de alpina's vind ik dan weer meer iets meer klasse uitstralen. hier een foto van mijn velgen.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Het is inderdaad een erg moeilijke keuze! Zit inderdaad ook nog steeds te twijfelen tussen BBS LM, Alpina, CSL ...
Een errugg mooi setje wielen inderdaad onder die touring van je!
Een errugg mooi setje wielen inderdaad onder die touring van je!
dan zou ik persoonlijk voor de csl's gaan uit die 3 keuze's maar das mijn gedacht
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
CSL's vind ik persoonlijk met die alpina's de mooiste...
Wil onder me eigen zwarte sedan 18" CSL velgen hebben... Kan alleen niemand vinden die ook en sedan met 18" CSL heeft.... Grrrrr!! Wil het ff zien!
Wil onder me eigen zwarte sedan 18" CSL velgen hebben... Kan alleen niemand vinden die ook en sedan met 18" CSL heeft.... Grrrrr!! Wil het ff zien!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
dit zijn de mijne vind deze heel knap
maar alpina is ook zeker mooi hoor
maar alpina is ook zeker mooi hoor