SUIT Motorsport - BMW E36 M3 | Track/Driftspec

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Madness
Contacteer:

SUIT Motorsport - BMW E36 M3 | Track/Driftspec

Bericht door Madness » 26 aug 2009, 19:02

Hier mijn projectje ook maar even posten dan...

Afbeelding

Bij aankoop:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

OEM Lampen geregeld:
Afbeelding

QSP Stuur:
Afbeelding

Afbeelding

Velgen een kleurtje gegeven en nieuwe bandjes erom:
Afbeelding

Afbeelding

Diff naar de kloten, gelijk vastgebakken:
Afbeelding

Afbeelding

QSP SFI gekeurde 4-punts;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

D2 DriftSpec Schroefset:
Afbeelding
springrate van 9.8kg/mm voor en 12,5kg/mm achter

Afbeelding

Ac Schnitzer veerpootbrug:
Afbeelding

Drifdag @ Midland:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@ The Moment:
Afbeelding

QSP Hydraulische Handrem:
Afbeelding

Komende weekend (30aug) op naar de Ring, eens kijken hoe dat gaat!
Laatst gewijzigd door Madness op 09 apr 2014, 22:06, 22 keer totaal gewijzigd.

Kevin ///M

Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec

Bericht door Kevin ///M » 26 aug 2009, 21:10

Ziet er goed uit allemaal!

Die velgen zijn ook gaaf in het wit btw.. Ga zo door en succes met driften!

G-Style

Bericht door G-Style » 27 aug 2009, 07:42

En hij is ook weer terug hoor :P :W
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw

Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!

JurT

Bericht door JurT » 27 aug 2009, 17:19

Brute drifter! Qsp stuur ziet er ook goed uit. Witte velgen staan 'm goed.

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 01 sep 2009, 10:30

Afgelopen weekend dus voor het eerst de ring over geweest, mijn eerste 3 ronde's zitte er op!
De auto lag naar mijn idee erg strak op de weg! Geen last van gekke dingen gehad..

In de achtervolging op de Impreza :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Madness
Contacteer:

Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ Nordschleife verslag

Bericht door Madness » 02 sep 2009, 07:51

Bij deze dan een verslagje van mijn kant, want ook ik heb me foto's eindelijk geUpload.

Zondag ochtend om iets voor 7.00 naar Huize Nijssen vertrokken om daar met 3 Auto's verder af te reizen naar Duitsland.
Het was echt zo'n heerlijke zondag ochtend, niemand op de weg en het regend ook nog is....
Aangekomen bij het 2de kruispunt en 1ste grote kruispunt kon ik het natuurlijk niet laten om de BMW even dwars te gooien, het was alleen een stuk gladder als verwacht! Dus vervolgens keek stond ik weer oog in oog met Patrick en Broertje (ben je naam kwijt!? :O )

Vervolgens een collega van Micheal opgehaald waarop we even hebben staan wachten bij een rotonde, lekker de halve straat weer geblokkeerd natuurlijk! Maar goed eenmaal aangekomen, de boel weer aangeslingerd en op naar Duitsland!

De heenweg richting duitsland ging lekker rustig, natuurlijk waren ze zoals altijd in Duitsland weer is druk bezig met wegwerkzaamheden, godsallemachtig wat een gehobbel!
Ook vlak bij de ring in de buurt heb ik nog even een poging gewaagt om met m'n sleep oog ook een gaatje in de bumper van laurens te maken voor een sleep oog, alleen een beetje jammer dat het kwam omdat ze hier de weg hadden afgeschraapt en laurens VOL in de ankers moest voor een hoogte verschil wat in de auto wel voelde als een stoeprand! Locking Brakes FTW!

Eenmaal aangekomen bij de ring, eerst de auto neergegooit op het welbekende grasveld tussen alle andere dikke hokken en vervolgens naar start/finish gelopen om 2 rondjes te kopen, het was tenslotte me eerste keer.
Wij direct in de auto gesprongen om een rondje te rijden, eenmaal bij de rotonde aangekomen... baan dicht! Toen zijn we eerst maar eens wezen kijken in Breidscheid¿?
Hierna heb ik m'n eerste rondje kunnen maken, ik had m'n helm mee dus gelijk maar opgezet en de ring op!
Dat eerste rondje is toch best wel vreemd, hoogte verschillen, bochten die je niet kan zien, bochten die ineens veel sneller naar rechts gaan als je had gedacht....
Al met al redelijk rustig aan gedaan mn eerste rondje....

Hierna zijn we weer terug gereden naar Breidscheid om even te kijken en te eten @ Hannes, vervolgens hebben we nog net een mustang bijna zien crashen, de stofwolk zagen we nog opwaaien maar toen we aankwamen stond hij al in vangrail :P
Vervolgens doorgereden naar de zandvlakte, daar weer even staan kijken en daarna m'n 2e rondje gedaan....

M'n 2 rondje heb ik m'n helm niet opgezet, en ben k zo de baan op gegaan.... Ik ging gelijk een flink stuk harder als de 1ste keer en werd dus niet meer zo idioot vaak ingehaald als de keer daar voor   :banana:
De eerste keer had ik de carrousel maar bovenlangs genomen, de 2de keer dus niet omdat ik maar 2 rondes had gekocht en er toch doorheen geweest wou zijn.
Resultaat; met een wiel wat los kwam van de grond carrousel uit! GENIAAL!

Snel weer terug gereden naar de zandvlakte, we stonden er nog geen 5 minuten en toen kwam Spinmans in de mini aan, die zou de vangrail wel even een kusje geven. :steering:

Op het moment dat Laurens besloot zijn 4e rondje te rijden kriebelde het bij mij ook heel erg, en had er toch nog maar een bij gekocht :D
Hellaas ging de baan dicht toen laurens bij de ingang van de parkeerplaats stond @ start/Finish en ik had net me kaartje gekocht :P
Op dit moment was het tragische ongeval van de motorrijder gebeurt en was de baan dus zo'n 2uur dicht.
Kortom, 2uur lang gek doen in laurens ze auto op de parkeerplaats, wij vermaken ons wel! :cheer:

Rond 17.30/18.00uur? ging de baan weer open! Laurens de PIMPmera aangeslingerd en ik snel naar de Beemer toe, Patrick wou wel een rondje mee rijden, dikke prima! Hoop dat je het gaaf vond!
Ook dit rondje ging ik weer harder als m'n 2de rondje en wist ik ook beter de versnelling te kiezen voor de bochten...
In m'n 3de rondje heb ik pas echt een beetje kunnen rijden, hier en daar wat ingehaald en een Impreza bijgehouden die mij op een recht stuk voorbij kwam geblazen omdatie meer PK's had :P
Sinds dat hij mij ingehaald had lieptie eerst nog iets uit, daarna ben ik alleen maar op hem ingelopen :D
Toch erg leuk om zo'n apperaat bij te kunnen houden, beetje jammer dat je dan vervolgens wel een Fiesta ST voor je hebt zitten die gewoon op je uit loopt op het rechte stuk, kleine karts zijn het!

Bij het afrijden van het circuit op het rechte stuk stonden we gewoon in de file!  Jezus wat stond er een stapel auto's achter ons!
Gelukkig was het toen ik aangereden kwam nog relatief rustig bij de uitgang...
Dit alles had te maken dat de baan alweer dicht ging en dus iedereen die in de rij stond weer moest keeren

Vervolgens bij Hannes wezen eten, en Laurens zou wel effe snel ze eten nog naar binnenwerken om z'n laatste rondje nog op te maken.... Hellaas! Je had je mond verder los moeten doen Lau!
Hierna nog even op de parkeerplaats gestaan, mensen gedag gezegt en rustig naar huis gereden...
Op de terugweg hebben we nog wel een stukje File gehad maar het viel allemaal nog mee!

Net als op de heenweg ook weer bij Venlo even een korte pauze gehouden en daarna weer op Zwolle aangegaan!
Ik vond het een super gave Zondag en hoop er 4Oktober dan ook zeker weer bij te zijn!

Afbeelding

Al mijn foto's vind je hier: http://s77.photobucket.com/albums/j68/L ... dschleife/
Waarschijnlijk heb je een gasten-passwrd nodig; drift

Afbeelding

Afbeelding

Gespot foto's selectie:

Afbeelding

Afbeelding

OPC Vectra en Corsa, gingen bloedje snel!
Afbeelding

Afbeelding

Ook deze civic ging als een idioot, en een lawaaai!
Afbeelding

Tja, zwakje voor Race Spec E36jes hé :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M3 E46 CSL, zie het carbon dak!
Afbeelding

Transporter, stijf, lawaai, en hard gaan!
Afbeelding

Afbeelding

Madness
Contacteer:

Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ 318Diff

Bericht door Madness » 02 okt 2009, 18:30

Het zit allemaal niet mee...

Afgelopen maandag naar Reyer v/d Hee geweest om een 318diff op te halen, dit alles er woensdag gelijk onder gegooit, was alleen nog wachten op een bout, die kwam vandaag binnen, tijd voor een test rondje... Maakt het nog steeds een grote lawaai en schuurt en doet en remt op de cardan? tijdens gas los... Diff ophanging uitgescheurt!

Maandag moet ik even een kennisje terug bellen, die kon misschien wat regelen, iig Zwarte powerflex bussen besteld voor de ophanging, aangezien het er toch onder weg gaat, gelijk de boel maar goed vervangen!

Moet allemaal nog wel gaan lukken voor de 31ste hoop ik, want dan gaan we weer een dagje dwars 8)

Foto's ter indicatie, niet van mij;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HC320i

Bericht door HC320i » 02 okt 2009, 20:01

Dat ziet er allemaal wel erg vet uit!! (h)
Laatst gewijzigd door HC320i op 02 okt 2009, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Stinus

Bericht door Stinus » 02 okt 2009, 20:27

foto's doen het niet?

btw blijf erbij, vet project!

grtz

Roman

Bericht door Roman » 03 okt 2009, 21:36

Paar pk'tjes extra voor op de ring zou zeker geen straf wezen?

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 04 okt 2009, 17:09

Dat zou het zeker niet zijn!
Maarja, eerst de auto maar is in orde maken kwa onderstel en veiligheid, dan maar is een doosje PK's kopen 8)

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 13 okt 2009, 19:47

Vanmiddag stond er ineens een Ford Mondeo stil voor mij op de rotonde, met een laagstaande zon in de bek geen tijd gehad om te kunnen remmen omdat ik het gewoonweg niet gezien heb...

Motorkap, voorscherp, richtingaanwijzer en grilhouder kan k gaan vervangen...

Afbeelding

Afbeelding

gielo

Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ In de kreukels

Bericht door gielo » 13 okt 2009, 20:54

Oooooh dat is zuur!!!

Ik heb toevallig nog een rechter voor scherm van een sedan,
als je er interesse in hebt moet je het ff laten weten

gr Giel

Nardo328i

Bericht door Nardo328i » 13 okt 2009, 20:58

dat is inderdaad zuur!

dus officieel is het jou schuld als ik het goed begrijp??

De ongelukjes beginnen nou weer hea met de winter x| zie je op alle forums..

Met de gladheid en de laagstaande zon.. baaah die winter ook (|

G-Style

Bericht door G-Style » 14 okt 2009, 08:35

Minder fijn :X Dus eerst maar weer aan de slag binnenkort....

Succes!
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw

Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”