Mijn modificatie's
Re: Mijn modificatie's
Nice! het ziet er goed uit.
-
- Marvin 328iT
DEPO's geplaatst
Nou, heb dus een set DEPO projectorkoplampen gekocht met angeleyes.
Het wisselen van die dingen was zo gedaan...was knipperlampen loshalen(dmv lipje indrukken met schroevendraaier), 4 boutjes loshalen, en dan de nieuwe koplampen er weer in.
hier wat foto's
De kwaliteit van de koplampen is gewoon erg goed....pasvorm is gelijk aan de orginele oem halogeen koplampen, en ook zitten er gewoon stelmotoren in voor de elektrische hoogteregeling.
Zoals op de foto's te zien zie je bij de angeleyes wel dat er per ring 3 5w5(t10) steeklampjes inzitten, dus ze zijn gewoon minder mooi verlicht als de Umnitza predators/orion's...maar eigenlijk vind ik het er nu al gaaf uitzien en hou ik het voorlopig ook zo.(je kan achteraf wel nog predators/orions inbouwen als je dat zou willen)
Ik heb wel een zooi van die T10 insteeklampjes besteld die blauw gecoat zijn(wittig licht), en die ga ik ook eens monteren om te kijken hoe dat staat.
Verder heb ik ook 2 setjes van die verchroomde knipperlampjes besteld voor m'n knipperlichten...heb nu nog die oranje bolletjes en dat staat niet zo mooi.
De verlichting is nu al stukken beter als met de normale koplampen...ook al zitten er nu nog gewone H7 lampen in, maar ik ga wel binnenkort een setje Xenon bestellen(4300/6000K) met digitale ballasten zodat de lampen ècht af zijn...dus dat is de volgende mod.
gr.
Marvin
Het wisselen van die dingen was zo gedaan...was knipperlampen loshalen(dmv lipje indrukken met schroevendraaier), 4 boutjes loshalen, en dan de nieuwe koplampen er weer in.
hier wat foto's
De kwaliteit van de koplampen is gewoon erg goed....pasvorm is gelijk aan de orginele oem halogeen koplampen, en ook zitten er gewoon stelmotoren in voor de elektrische hoogteregeling.
Zoals op de foto's te zien zie je bij de angeleyes wel dat er per ring 3 5w5(t10) steeklampjes inzitten, dus ze zijn gewoon minder mooi verlicht als de Umnitza predators/orion's...maar eigenlijk vind ik het er nu al gaaf uitzien en hou ik het voorlopig ook zo.(je kan achteraf wel nog predators/orions inbouwen als je dat zou willen)
Ik heb wel een zooi van die T10 insteeklampjes besteld die blauw gecoat zijn(wittig licht), en die ga ik ook eens monteren om te kijken hoe dat staat.
Verder heb ik ook 2 setjes van die verchroomde knipperlampjes besteld voor m'n knipperlichten...heb nu nog die oranje bolletjes en dat staat niet zo mooi.
De verlichting is nu al stukken beter als met de normale koplampen...ook al zitten er nu nog gewone H7 lampen in, maar ik ga wel binnenkort een setje Xenon bestellen(4300/6000K) met digitale ballasten zodat de lampen ècht af zijn...dus dat is de volgende mod.
gr.
Marvin
Mooie mod zeg, ik heb zoiets net ook erin....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hey Marvin, vette mod! en ik heb de DEPO's ook en ze werken prima vind ik.. ziet er goed uit!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie update
What's next?
What's next?
je zei dat je lampjesn van je AE gaat vervangen, kan je miss foto is ne keer posten? voor te zien wat voor schiel dat dat geeft?
BMW = = = Car For Life
- Marvin 328iT
Had de lampjes vervangen door blauw gekleurde w5w lampjes(wat witter licht)...nou het resultaat was niet wat ik voor ogen had.
Misschien had ik het moeten doen met van die OSRAM w5w cool blue halogeen lampjes...maar daar zijn die lampjes weer net ff te duur voor(2st voor +/- 17,- euro...en ik heb er 12 nodig )
Maar ik heb bij de HL-automotive meeting een setje led AE's gezien wat ze nog aan het testen waren in DEPO projectorkoplampen, en die zagen er goed uit!
Ook de MYCARR aurora Led AE's vind ik er wel mooi uitzien.
gr.
Marvin
Misschien had ik het moeten doen met van die OSRAM w5w cool blue halogeen lampjes...maar daar zijn die lampjes weer net ff te duur voor(2st voor +/- 17,- euro...en ik heb er 12 nodig )
Maar ik heb bij de HL-automotive meeting een setje led AE's gezien wat ze nog aan het testen waren in DEPO projectorkoplampen, en die zagen er goed uit!
Ook de MYCARR aurora Led AE's vind ik er wel mooi uitzien.
gr.
Marvin
Ziet er goed uit Marvin, waar heb je die Deposet gekocht en wat kosten ze?
Goed bezig! Ging ook wel eens langs bij Jamie en David toen ze nog in Diemen woonden. Erg goede service bij hun!
Auto ziet er verlaagd toppie uit.
Auto ziet er verlaagd toppie uit.
- Marvin 328iT
Na een schade gelijk ff een nieuwe mod gedaan...
Het zijn geen superfoto's...was ff snel met het mobieltje genomen.
gr.
Marvin
Het zijn geen superfoto's...was ff snel met het mobieltje genomen.
gr.
Marvin
- Marvin 328iT
Mod voor Sint/Kerst word waarschijnlijk een Pioneer Avic Hybride Navigatie.
Ding schijn je op een oem installatie te kunnen koppelen, heeft een ingebouwde versterker van 4x50watt max, en usb/sd/i-pod aansluiting.
Het is niet zo mooi als OEM...maarja of een TomTom(achtige), of dit...
specs
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html
Vrouwlief wilde een (portable) navigatie aan gaan schaffen...ik gaf na wat zoeken aan dat dit misschien wel een goede optie (voor mij ) was.
Kan die mooi in de Beemer, en als zij hem nodig heeft klikt ze hem er ff uit.
Moet alleen nog ff met pioneer bellen over hoe dat ding geïntegreerd gaat worden (plug 'n play?) voordat ik tot aanschaf over ga.
gr.
Marvin
Ding schijn je op een oem installatie te kunnen koppelen, heeft een ingebouwde versterker van 4x50watt max, en usb/sd/i-pod aansluiting.
Het is niet zo mooi als OEM...maarja of een TomTom(achtige), of dit...
specs
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html
Vrouwlief wilde een (portable) navigatie aan gaan schaffen...ik gaf na wat zoeken aan dat dit misschien wel een goede optie (voor mij ) was.
Kan die mooi in de Beemer, en als zij hem nodig heeft klikt ze hem er ff uit.
Moet alleen nog ff met pioneer bellen over hoe dat ding geïntegreerd gaat worden (plug 'n play?) voordat ik tot aanschaf over ga.
gr.
Marvin
Leuke update die bumpers!
Pioneer Avic is ook een goede mod, ga je veel plezier van hebben!
De sideskirts zou ik ook zeker niet vergeten zoals Griffendahl al zei
Pioneer Avic is ook een goede mod, ga je veel plezier van hebben!
De sideskirts zou ik ook zeker niet vergeten zoals Griffendahl al zei
www. M3 register .nl