318i Cabrio Executive [Ongeluk!]
Re: 318i Cabrio Executive [Ongeluk!]
Als je all-risk verzekerd bent en je zit al boven je eigen risico waarom laat je dan je velg en band niet meteen ook vervangen? Dat is dan toch gewoon verzekeringswerk. Je betaald immers niet voor niets je de premie.
:?
:?
-
Nou, om het slechte nieuws nog wat slechter te maken... bij het demonteren van het wiel en draagarm kwam er nog wat meer naar boven..
Schade is nu geschat op €1400,-
Dingen die nu vervangen worden zijn:
- Draagarm + rubbers
- Veer
- Steekas rechterkant
- Velg
- Band
- Naaf rechterkant..
Nu wordt het toch maar verzekeringswerk.. Heb ik die premie in ieder geval niet voor niets betaald..
Maandag is hij als het goed is klaar en kan ik er weer om...
Geen leuk nieuws in ieder geval
Het wordt in ieder geval gemaakt en het kost me nog steeds maar €250,-
Schade is nu geschat op €1400,-
Dingen die nu vervangen worden zijn:
- Draagarm + rubbers
- Veer
- Steekas rechterkant
- Velg
- Band
- Naaf rechterkant..
Nu wordt het toch maar verzekeringswerk.. Heb ik die premie in ieder geval niet voor niets betaald..
Maandag is hij als het goed is klaar en kan ik er weer om...
Geen leuk nieuws in ieder geval

Het wordt in ieder geval gemaakt en het kost me nog steeds maar €250,-
Heel fijn dat je hier voor verzekert bent 

-
Weer nieuws...
Auto is nog steeds niet terug... er bleken nog wat dingen kapot te zijn waardoor bijna de hele achtertrein vervangen moest worden.. Hiermee komt de schade boven de 2500 euro.. Vandaag is er een schade-expert gekomen, die adviseerde om hem total loss te verklaren omdat hij +- €4000,- waard is.. De schade bedraagt meer dan de helft van de dagwaarde, maar omdat de schadeboer alle onderdelen al had liggen wordt het gewoon via de verzekering gemaakt, en kost het mij alleen mijn eigen risico..
Hopelijk aan het eind van de week weer rijden..
Auto is nog steeds niet terug... er bleken nog wat dingen kapot te zijn waardoor bijna de hele achtertrein vervangen moest worden.. Hiermee komt de schade boven de 2500 euro.. Vandaag is er een schade-expert gekomen, die adviseerde om hem total loss te verklaren omdat hij +- €4000,- waard is.. De schade bedraagt meer dan de helft van de dagwaarde, maar omdat de schadeboer alle onderdelen al had liggen wordt het gewoon via de verzekering gemaakt, en kost het mij alleen mijn eigen risico..
Hopelijk aan het eind van de week weer rijden..

dat is toch raar? dan zou je rond de 2500 krijgen terwijl hij 4000 waard is???
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 15 okt 2009, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
-
Vond het ook apart, maar het word in ieder geval gemaakt
morgen zou hij klaar moeten zijn 
Van het weekend weer lekker rijden in mijn eigen vertrouwde autootje
Geen slecht vervoer gehad van de week in ieder geval. 2 weken in de Opel Signum 2.2 van pa gereden.. Rijdt ook heel lekker.. Maar de Bmw rijdt toch wel stukken lekkerder

Van het weekend weer lekker rijden in mijn eigen vertrouwde autootje

Geen slecht vervoer gehad van de week in ieder geval. 2 weken in de Opel Signum 2.2 van pa gereden.. Rijdt ook heel lekker.. Maar de Bmw rijdt toch wel stukken lekkerder

Als het schadebedrag meer dan de helft van de dagwaarde is, is een auto economisch total loss. dat will niet zeggen dat hij niet meer gerepareerd kan worden, maar economisch gezien ben je beter af met hem voor de onderdelen te verkopen. In zo'n geval krijg je of de dagwaarde uitgekeerd en neemt de verzekering de auto over, of krijg je de schade uitgekeerd en houdt je het wrak.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.