Alpinweiss e46 sedan
Re: Toebel`s Witte e46
Ik ben het met opt1mus eens. Die stootstrips echt zwart laten, de rest mag (eigenlijk moet) wit
De nieren toch niet zeker :?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Sorry, die dan ook niet.
maar die uiteraard zwart.
Chroom is niet mooi nie op een witte bimmert.
maar die uiteraard zwart.
Chroom is niet mooi nie op een witte bimmert.
ff mijn topic in leven houden, weinig nog veranderd laatste tijd, ben nu wel bezig met ramen tinten en zwarte nieren te regelen.
-
Met de juiste mod's kan dit een van de dikste worden van het forum.
In iedergeval als eerste de verlichting en gril aanpakken!
In iedergeval als eerste de verlichting en gril aanpakken!
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d
-
ik zit smachtend te wachten op foto's (bij voorkeur met de velgen die Johnny liet zien)
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d
Na een lange mooie zomer is het tijd geworden om met mijn auto aan de slag te gaan.. heb er de afgelopen maanden geen tijd en geld voor gehad . ik heb oa mijn motorrijbewijs gehaald en ben op zoek geweest naar een mooie r6. maar dit is niet gelukt en dit wordt dan iets voor volgend jaar.
Volgende week wordt de auto rondom geblindeerd , en er komen eibach-pro-kit veren onder..
veerpootbrug zoek ik nog net als zwarte nieren. maar dit gaat op korte termijn gebeuren. foto`s volgen uiteraard.
gr, andre
Volgende week wordt de auto rondom geblindeerd , en er komen eibach-pro-kit veren onder..
veerpootbrug zoek ik nog net als zwarte nieren. maar dit gaat op korte termijn gebeuren. foto`s volgen uiteraard.
gr, andre
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Klinkt allemaal goed, op het ramen tinten na.
Hoe ga je de ramen tinten? Als je rondom een beetje donkerder doet zal het ongetwijfeld mooi staan.
Maar als je alleen de achterste ramen doet, ziet het er niet zo mooi uit.
Hoe ga je de ramen tinten? Als je rondom een beetje donkerder doet zal het ongetwijfeld mooi staan.
Maar als je alleen de achterste ramen doet, ziet het er niet zo mooi uit.
Tinten doe ik alle ramen behalve de voorruit, daar komt een band op, alles zelfde tint...ik denk dat het bij wit er zeker mooi uitkomt
Tja die zwarte grill wil ik ook al een poosje maar ben er nog niet over uit waar ik hem moet bestellen maar denk dat het toch bij HL wordt?? zag laatst ook een carbon grill mischien dat dat wat is
Tja die zwarte grill wil ik ook al een poosje maar ben er nog niet over uit waar ik hem moet bestellen maar denk dat het toch bij HL wordt?? zag laatst ook een carbon grill mischien dat dat wat is
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ennuh, welke manier van tinten?
- Spoiler: Laat zien
Uiteraard met folie, en dan geen halfords folie oid. hoef me ook geen zorgen te maken heb 10 jaar garantie.
Maar goed ieder zijn smaak..maar ik kan niet wachten tot zaterdag denk dat het heel mooi wordt
En de veren zijn binnen ff tijd vinden om te monteren, grill ben ik nog steeds niet overuit waar te bestellen kom verschillende tegen op het internet, iemand ervaringen??
Maar goed ieder zijn smaak..maar ik kan niet wachten tot zaterdag denk dat het heel mooi wordt
En de veren zijn binnen ff tijd vinden om te monteren, grill ben ik nog steeds niet overuit waar te bestellen kom verschillende tegen op het internet, iemand ervaringen??
Re: Alpinweiss e46 sedan
Zijn goeie plannen die je hebt Ik zou ook een setje zwarte velgen nemen met 'n wit randje :~
VWB de nieren: ik had ze bij http://www.cardesignparts.de besteld. Kwas zeer tevreden over levertijd en kwaliteit.
Ik weet niet of je de glanzende of de matte wilt, maar daar hebben ze ook glanzende iig (die wilde ik persé ) en die kom je niet zo heel veel tegen...
VWB de nieren: ik had ze bij http://www.cardesignparts.de besteld. Kwas zeer tevreden over levertijd en kwaliteit.
Ik weet niet of je de glanzende of de matte wilt, maar daar hebben ze ook glanzende iig (die wilde ik persé ) en die kom je niet zo heel veel tegen...
_______________________________Showroom________________________________