Mijn E46 met mooi weer! 3500 euro ex btw SCHADE!
Re: Mijn E46 met mooi weer! 3500 euro ex btw SCHADE!
Inderdaad. Is ze waarschijnlijk voor verzekerd via 't werk. Merkt ze niks van.
Mooiste is dat je 'm weer op en top terugkrijgt.
Mooiste is dat je 'm weer op en top terugkrijgt.
Inderdaad, gelukkig had ze zich gemeld, en wordt alles gerepareerd.
Ze reedt trouwens in opdracht van, dus ze had een eigen bedrijfje. Ook komt ze hier nog uit de buurt, dus paar mensen die ik het vertelde die zeide al: Ha verbaasd me niks
Ach gebeurd is gebeurd, en nu alles gerepareerd word is er geen probleem meer!
Ze reedt trouwens in opdracht van, dus ze had een eigen bedrijfje. Ook komt ze hier nog uit de buurt, dus paar mensen die ik het vertelde die zeide al: Ha verbaasd me niks
Ach gebeurd is gebeurd, en nu alles gerepareerd word is er geen probleem meer!
BMW E46 320i Executive 1998
BMW E30 320i M-Technic 1989
Hier nog wat foto's van hoe die bij de spuiter erbij stond!
Helaas zijn ze niet zo groot, en ik heb hem inmiddels weer terug maar ik heb nog geen foto's kunnen maken!
Helaas zijn ze niet zo groot, en ik heb hem inmiddels weer terug maar ik heb nog geen foto's kunnen maken!
BMW E46 320i Executive 1998
Gelukkig weer netjes hersteld dan. Dacht dat ik de foto's uit de beginpost al herinnerde. Ik heb er vroeger ook gewoond. (restaurant in Den Oever). Heb dus als kind veel in de omgeving gefietst
-
Lekker die kaalgeschuurde (blank staal) motorkap buiten in de regen
inderdaad die motor kap is totaal niet handig zo ik zou foto bewaren.
durf tewedden dat als ze de kap licht na schuren en dan pas gronderen.
er binnen 3 jaar roest puntjes zitten.
geen stoelhoes en ramen niet even krantje voor gehangen.
lekkere boel daar zo tezien.
durf tewedden dat als ze de kap licht na schuren en dan pas gronderen.
er binnen 3 jaar roest puntjes zitten.
geen stoelhoes en ramen niet even krantje voor gehangen.
lekkere boel daar zo tezien.
Ze zijn alleen nog aan het plamuren en schuren hoor, waarom alles afdekken.
Een beetje bedrijf levert tegenwoordig de auto gepoetst en al af. Dat kleine beetje stof is echt niet erg voor je ramen. Zolang ze niet aan het slijpen gaan is er niks aan de hand.
De stoelhoes vind ik inderdaad wel een must. Meestal zijn de mannen erg stoffig (|
De motorkap is ook niet echt een probleem. Je weet immers niet hoe lang deze buiten ligt, misschien wel alleen voor de foto.
Zo'n kap roest echt niet met een uurtje mits deze weer droog wordt weggelegd. Het is trouwens de zuurstof die de kap doet roeten en niet het water.
Een beetje bedrijf levert tegenwoordig de auto gepoetst en al af. Dat kleine beetje stof is echt niet erg voor je ramen. Zolang ze niet aan het slijpen gaan is er niks aan de hand.
De stoelhoes vind ik inderdaad wel een must. Meestal zijn de mannen erg stoffig (|
De motorkap is ook niet echt een probleem. Je weet immers niet hoe lang deze buiten ligt, misschien wel alleen voor de foto.
Zo'n kap roest echt niet met een uurtje mits deze weer droog wordt weggelegd. Het is trouwens de zuurstof die de kap doet roeten en niet het water.
hmm, nou, had mijn auto ook ooit bij schadenet willemen (eindhoven) staan voor een reparatie, en daar ging het zo te zien hetzelfde als die schadenet.. bij mij lieten ze ook de ramen altijd open staan. kwam ik een keer langs om te kijken, deed ik de ramen dicht, kom ik een weekje later weer, staan ze weer open.. interieur toch behoorlijk stoffig, net als het motorblok, want de motorkap stond ook full time open.. is toch een beetje onnodig allemaal :? verder idd ook bij mij geen stoelhoes.. heb dan wel glad leer, maar er zaten wel krassen in van de bumperbalken e.d. die ze IN de auto bewaarden ook had ik gevraagt of ze de accu los zouden willen koppelen ivm leeglopen ervan.. hadden ze gedaan, kom ik week later, zit ie er weer op. zeg ik er iets van; antw.: "oja, koppel 'm gelijk los". ik zie 't 'm niet doen, maar ik d8 ik zal niet al te zeverig blijven doen. kom ik een week later terug; accu zit weer( of nog steeds?) aangesloten... *zucht* uiteindelijk toen de auto klaar was, was de accu leeg, en ze hadden natuurlijk geen lader... pfffff en zo kan ik nog ff door blijven gaan (| behoorlijk rommelige werkwijze vind ik.. maar opzich wel goede naservice gehad van ze, dat wel
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV