bas zijn 328i cabrio
bas zijn 328i cabrio
dag mensen,
ook maar weer even mijn foto's erop. heb vandaag nog even een bruiloft gereden veel bekijks ;D foto's daar van wou ik nog plaatsen. maar het is hier in eens zo veranderd jammer dat alle info weg is nu.
meer foto's volgen. groeten bas
ook maar weer even mijn foto's erop. heb vandaag nog even een bruiloft gereden veel bekijks ;D foto's daar van wou ik nog plaatsen. maar het is hier in eens zo veranderd jammer dat alle info weg is nu.
meer foto's volgen. groeten bas
Re: bas zijn 328i cabrio
dank je wel
Inderdaad een nette caab! Zo zie je ze niet vaak meer in deze staat. Ook een apart maar mooi interieur.
-
Supermooi ding man!!!!!
nogmaals bedankt ik ben druk aan het sparen voor andere velgen. dus binnekort nieuwe pics met andere velgen.
en de hardtop gaat er begin volgende maand weer op
en de hardtop gaat er begin volgende maand weer op
Echt sonde dat je hem weg doet, zijn er echt geen mogelijkheden dat je hem houd?
Dit word denk ik serieus ;( als je hem weg ziet rijden x|
Dit word denk ik serieus ;( als je hem weg ziet rijden x|
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
hey Gert-Jan
nou ik heb hem nog steeds en ik denk dat hij de komende tijd ook niet weg gaat.
als ik eens kijk hoe de prijzen in 1 jaar zijn gedaald... ik ga niet in 1 jaar 6000 euro verlies draaien.
dus als ik een net bod krijg gaat hij weg anders rijd ik hem gewoon op. dan maar moeilijk doen met een
kinderstoeltje (| je hebt trouwens pm
nou ik heb hem nog steeds en ik denk dat hij de komende tijd ook niet weg gaat.
als ik eens kijk hoe de prijzen in 1 jaar zijn gedaald... ik ga niet in 1 jaar 6000 euro verlies draaien.
dus als ik een net bod krijg gaat hij weg anders rijd ik hem gewoon op. dan maar moeilijk doen met een
kinderstoeltje (| je hebt trouwens pm
Houden zo!
Ik had laatst een dame en heer voor mijn oude stuur en deze hadden zelfs 2 kinderzitjes op de achterbank, dus kan prima. Als je maar wil
Ik had laatst een dame en heer voor mijn oude stuur en deze hadden zelfs 2 kinderzitjes op de achterbank, dus kan prima. Als je maar wil
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
Precies, het kan allemaal.
ik denk dat het vak vd wisselaar er maar uit haal; dan past de kinderwagen mischien er is veel twijfel over het houden vd caab ik denk dat ik spijt krijg als ik hem weg doe. ik denk dat ik maar eens even ga rond kijken gert-jan als dat zo past.. sorry voor de citaat de vorige keer jurian is een gewoonte.
vandaag in een e39 touring gereden rijd wel heerlijk zo'n auto dus heb nog steeds mijn twijfels.
oja koop nooit een auto bij autobedrijf wanraaij in ede!!!ben dr vandaag geweest maar wat een #$**#### x|
vreemd handeltje daar.
oja koop nooit een auto bij autobedrijf wanraaij in ede!!!ben dr vandaag geweest maar wat een #$**#### x|
vreemd handeltje daar.
ja ik heb al wat woorden wisseling gehad met mijn vriendin. zij wil graag een andere auto en ik niet. wil er geen ruzie meer om maken. dat is me het niet waard.
en er is geen mogelijkheid de caab erbij te houden. (| dus hellaas maar in de verkoop.
en er is geen mogelijkheid de caab erbij te houden. (| dus hellaas maar in de verkoop.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Aah, je hebt die mop gelezen in het moppentoppers topic?