Mijn E46
- wimvaessen
Mijn E46
Hoi, ik ben Wim en hier mijn 320i

- wimvaessen
Mijn 320i E46 6 cil
Hoi, hier nog een paar foto's van Wim.
Hoop dat jullie hem leuk vinden
Groetjes.

Hoop dat jullie hem leuk vinden
Groetjes.

Re: Mijn E46
mooie auto heb je. ook het interieur
nog mod's in de planning?

There's a BMW in your future!
Mooie E46 Sedan met mooie velgen! Helaas zie je ze iets te vaak ;(...
Hoeveel inch velgen zijn het? Al aan een verlaging gedacht?
Hoeveel inch velgen zijn het? Al aan een verlaging gedacht?
Mooie E46 Wim! Ik vind de combi donker groen met beige interieur toch wel iets deftigs hebben.
Voor wat je velgen betreft moet ik helaas zeggen dat het niet het type is dat ik gekocht zou hebben maar ja daar gaan we weer, dat is een kwestie van smaak gelukkig. Daniël zegt het al, hij heeft wel iets last van een terreinwagen look, vooral aan de voorkant.
Je navi en telefoon zijn erg handig echter niet geheel op de plaats waar ik ze graag zie zitten ... enneuh Wim, die luchtverfrisser ...
Wees er zuinig op Wim

Voor wat je velgen betreft moet ik helaas zeggen dat het niet het type is dat ik gekocht zou hebben maar ja daar gaan we weer, dat is een kwestie van smaak gelukkig. Daniël zegt het al, hij heeft wel iets last van een terreinwagen look, vooral aan de voorkant.
Je navi en telefoon zijn erg handig echter niet geheel op de plaats waar ik ze graag zie zitten ... enneuh Wim, die luchtverfrisser ...

Wees er zuinig op Wim

- wimvaessen
Wat navi en telefoon betreft, het zat er zo in toen ik hem kocht.
Nee, wil er alleen nog tellerringen in zetten, en voor de rest zo laten.edmundo schreef:mooie auto heb je. ook het interieur![]()
-
welkom
Mooie auto! Interieur is erg netjes en vrij origineel denk ik zo. De meesten zijn hardstikke zwart van binnen. Nu nog mooie andere wielen en je bent klaar;)