Alpinweiss e46 sedan
-
Re: Alpinweiss e46 sedan
erg mooie auto!!
heb je titan lijsten?
Ik heb voor een prikkie nog een sportstuur met titan inleg voor je liggen.
stuur ziet er netjes uit. (geen airbag)
heb je titan lijsten?
Ik heb voor een prikkie nog een sportstuur met titan inleg voor je liggen.
stuur ziet er netjes uit. (geen airbag)
Re: Alpinweiss e46 sedan... nu geblindeerd
dank u, nee sportstuur vind ik niet zo...ben wel blij met het standaard stuur...
Heb de auto nu geblindeerd,eibach veren heb ik, nu nog tijd vinden om ze eronder te krijgen..
Heb de auto nu geblindeerd,eibach veren heb ik, nu nog tijd vinden om ze eronder te krijgen..
staat 'm goed
nu nog witte handgrepen en snel die Eibach eronder!
nu nog witte handgrepen en snel die Eibach eronder!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ben zelf niet zo'n voorstander voor blinderen, maar het staat hem eerlijk gezegd goed
ERG geslaagd!
Maar wat lees ik nu?
Ik zou inderdaad ook de handgrepen en kofferbakstrip in kleur mee laten spuiten, zal echt vele malen mooier staan!
Maar wat lees ik nu?
x|, OEM sportstuur zal vele malen mooier staan in het interieur van een E46!toebel schreef:dank u, nee sportstuur vind ik niet zo...ben wel blij met het standaard stuur...
Ik zou inderdaad ook de handgrepen en kofferbakstrip in kleur mee laten spuiten, zal echt vele malen mooier staan!
Op wit staat blinderen erg mooi! Het contrast tussen dat zwart en wit is gewoon super! Dit wordt (is) echt een super bak!!
Nog wat suggesties om er echt een winnaar van te maken:
- witte knippers
- witte handgrepen en stootlijsten
- spiegels
- tech-II pakket
= :~ :~
Nog wat suggesties om er echt een winnaar van te maken:
- witte knippers
- witte handgrepen en stootlijsten
- spiegels
- tech-II pakket
= :~ :~
-
Erg mooie wagen.
vergeet trouwens ook je motorkaprooster wit te maken, dit kun je doen met de verf die je overhoudt als je de stootlijsten zwart laat.
Zwarte stootlijsten smoelt zoveel beter op een lichte auto
Zwarte stootlijsten smoelt zoveel beter op een lichte auto
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Dit gaat de goeie kant op ej :~ zou idd de stootlijsten zwart laten, maar "de rest" in kleur laten spuiten!
Blindering is echt super! Zo moet het, mooi voor en achter gelijk!
(Ik ben eigenlijk best wel verliefd op wit de laatste tijd :~ )
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Erg mooie wagen, wit is toch wel heel erg mooi
Als ik je het advies mag geven haal het niet bij HL, heb die nieren gezien en vindt ze kwalitatief slecht. Over http://www.cardesignparts.de heb ik vaker al goede dingen gelezen en er zijn nog wel een paar meer.
Als ik je het advies mag geven haal het niet bij HL, heb die nieren gezien en vindt ze kwalitatief slecht. Over http://www.cardesignparts.de heb ik vaker al goede dingen gelezen en er zijn nog wel een paar meer.
-
het verlangen naar een orgineel sportstuur of een m stuur vordert wel naarmate de tijd verstrijkt.
auto word bijzondere verschijning zo!
auto word bijzondere verschijning zo!
zoooo dat staat egt super!
hoeveel procent zijn ze getint nu?
hoeveel procent zijn ze getint nu?
goeie vraag dit lijkt me niet meer helemaal legaal, of wel? zou t zo ook wel willen hebben maar hoor altijd dat je de voorramen zo goed als geen extra tint mag geven...
_______________________________Showroom________________________________
Ben ook wel benieuwd.
Dit is wat ik ben tegen gekomen.
Het probleem met tinten is dat bmw zelf al de ramen een tint geeft.
Je mag voor tot 50% tinten. De lichtste tintfolie waar ik naar ben gaan kijken was te weinig naar mijn zin.
De volgende was beter maar dan kwam je boven de 50%.
Ben benieuwd welke tint jij hebt.
Dit is wat ik ben tegen gekomen.
Het probleem met tinten is dat bmw zelf al de ramen een tint geeft.
Je mag voor tot 50% tinten. De lichtste tintfolie waar ik naar ben gaan kijken was te weinig naar mijn zin.
De volgende was beter maar dan kwam je boven de 50%.
Ben benieuwd welke tint jij hebt.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Allen bedankt voor de reacties...!
Wat betreft het spuiten in kleur, ik ben idd van plan om de handgrepen te laten spuiten ik wil toch even langs de spuiter voor een paar minimale kleine plekjes waaran ik me aan erger(zoals steenslag ) stootlijsten laat ik zwart en de motorkaprooster vind ik ook wel mooi in zwart eingelijk.. kofferbakstrip is een idee inderdaad
Ik heb geen idee hoeveel % mijn ramen nu zijn, ik heb gevraagd en bekeken wat toegstaan is op de voorruiten en dit is erg minimaal bijna niet te zien.. daarom heb ik besloten, omdat ik alles gelijke tint wou om maar een gokje te wagen en de voorramen ook (te) donker te laten maken.. heb de voorruit niet gedaan omdat je dan echt vraagt om een bekeuring... het is dus niet toegestaan.
Wat betreft het spuiten in kleur, ik ben idd van plan om de handgrepen te laten spuiten ik wil toch even langs de spuiter voor een paar minimale kleine plekjes waaran ik me aan erger(zoals steenslag ) stootlijsten laat ik zwart en de motorkaprooster vind ik ook wel mooi in zwart eingelijk.. kofferbakstrip is een idee inderdaad
Ik heb geen idee hoeveel % mijn ramen nu zijn, ik heb gevraagd en bekeken wat toegstaan is op de voorruiten en dit is erg minimaal bijna niet te zien.. daarom heb ik besloten, omdat ik alles gelijke tint wou om maar een gokje te wagen en de voorramen ook (te) donker te laten maken.. heb de voorruit niet gedaan omdat je dan echt vraagt om een bekeuring... het is dus niet toegestaan.