325CI van HBMW3 Vakantiemod (p4)
325CI van HBMW3 Vakantiemod (p4)
Zoals aangekondigd in mijn voorstel-topic nu een showroom waarin ik ook de inmiddels uitgevoerde aanpassingen zal tonen.
Mijn 325CI is van 2004, had bij aankoop in juni 2009 108.000 km gereden en had al de meest gewenste opties zoals leren bekleding, electrisch verstelbare stoelen met geheugen en bluetooth. Onderdeel van de koop was plaatsing van een cd-wisselaar, dus ook dat was al voor elkaar. De kleur is Sapphire-zwart metallic.
Toch was ik niet tevreden over het volledige interieur (de interieurlijsten vond ik niet mooi en de armsteunen hadden slijtageplekken) dus daar heb ik inmiddels de nodige aanpassingen in doorgevoerd. Het interieur is nu wel naar wens. Belangrijkste prioriteit is nu andere velgen, maar daar neem ik denk ik nog wel even de tijd voor. Voorlopig iedere dag genieten van deze heerlijke auto!
De volgende aanpassingen hebben plaatsgevonden (zie foto's):
- Interieurlijsten en armsteunen vervangen door Titan II
- Handremgreep, handremhoes en pookhoes naar leder
- M-voetsteun geplaatst
- M-pookknop (verlicht)
- Standaard opbergvakje middenconsole vervangen door zonnebrilvakje
- M-stuur
- SilverVision lampen geplaatst in knipperlichten voor
De auto:
Oorspronkelijk interieur bij aankoop:
Interieurlijsten en armsteunen vervangen
Handremgreep, handremhoes en pookhoes vervangen door leder
M-voetsteun, M-pookknop en zonnebrilvakje
M-stuur
Edit 16/11/09:
Afgelopen weekend een ritje naar Duitsland gemaakt om daar een set van mijn favoriete velgen Styling 78 op te halen. Overgenomen van een keurig Duits echtpaar dat er zuinig op is geweest; geen stoeprandje geraakt En voor een zeer schappelijk prijsje Staan op Continental winterbanden, waar ik de komende maanden op zal rijden, daarna worden deze vervangen door normale zomerbanden. Zie de foto's.
Nieuwe velgen Styling 78:
Mijn 325CI is van 2004, had bij aankoop in juni 2009 108.000 km gereden en had al de meest gewenste opties zoals leren bekleding, electrisch verstelbare stoelen met geheugen en bluetooth. Onderdeel van de koop was plaatsing van een cd-wisselaar, dus ook dat was al voor elkaar. De kleur is Sapphire-zwart metallic.
Toch was ik niet tevreden over het volledige interieur (de interieurlijsten vond ik niet mooi en de armsteunen hadden slijtageplekken) dus daar heb ik inmiddels de nodige aanpassingen in doorgevoerd. Het interieur is nu wel naar wens. Belangrijkste prioriteit is nu andere velgen, maar daar neem ik denk ik nog wel even de tijd voor. Voorlopig iedere dag genieten van deze heerlijke auto!
De volgende aanpassingen hebben plaatsgevonden (zie foto's):
- Interieurlijsten en armsteunen vervangen door Titan II
- Handremgreep, handremhoes en pookhoes naar leder
- M-voetsteun geplaatst
- M-pookknop (verlicht)
- Standaard opbergvakje middenconsole vervangen door zonnebrilvakje
- M-stuur
- SilverVision lampen geplaatst in knipperlichten voor
De auto:
Oorspronkelijk interieur bij aankoop:
Interieurlijsten en armsteunen vervangen
Handremgreep, handremhoes en pookhoes vervangen door leder
M-voetsteun, M-pookknop en zonnebrilvakje
M-stuur
Edit 16/11/09:
Afgelopen weekend een ritje naar Duitsland gemaakt om daar een set van mijn favoriete velgen Styling 78 op te halen. Overgenomen van een keurig Duits echtpaar dat er zuinig op is geweest; geen stoeprandje geraakt En voor een zeer schappelijk prijsje Staan op Continental winterbanden, waar ik de komende maanden op zal rijden, daarna worden deze vervangen door normale zomerbanden. Zie de foto's.
Nieuwe velgen Styling 78:
Laatst gewijzigd door HBmw3 op 16 jul 2010, 15:04, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: 325CI 2004 van HBMW3
Ik vind het een zeer nette auto! Niet tè gek gedaan met updates, maar gewoon lekker strak en netjes!
Dank je. Dat is inderdaad ook precies mijn bedoeling
Klein puntje nog. Grotere velgen zouden hem net wat meer body geven.
Wat het interieur nog mooier zou maken is een shortshift pookje en dat schakelt ook erg lekker kan ik je uit ervaring melden
Mooi, heel mooi. Strak en zonder enige flauwekul. Wees er zuinig op!
+1, heel clean :~
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
zeker zeer strak! nette mods allemaal ook
Maar was je nog van plan andere velgen eronder te schroeven? Dat is wel iets wat ik zeker nog zou doen iig
Maar was je nog van plan andere velgen eronder te schroeven? Dat is wel iets wat ik zeker nog zou doen iig
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- Robbiegoal
Ik sluit me bij de voorgaande reacties aan: een hele mooie, nette coupé.
Ook ik zou er andere velgen onder schroeven, hij schreeuwt om een (paar) maatje(s) groter...
Desalniettemin een erg chique auto!
Ook ik zou er andere velgen onder schroeven, hij schreeuwt om een (paar) maatje(s) groter...
Desalniettemin een erg chique auto!
- markkamphorst
Dit is zeker een deftige wagen.
Als je geen andere velgen zou nemen, zou ik de loodjes aan de binnenkant van de velg laten maken. Dit staat al veel mooier!! (h)
Als je geen andere velgen zou nemen, zou ik de loodjes aan de binnenkant van de velg laten maken. Dit staat al veel mooier!! (h)
- ///M 330Ci
Netjes gedaan, prima update's!
Erg nette coupe. Een mooi setje 18'' BMW wielen zou 'm wel goed staan idd.
Erg nette coupe. Een mooi setje 18'' BMW wielen zou 'm wel goed staan idd.
Freude am Fahren
Bedankt voor alle leuke reacties. Andere en grotere velgen gaan er zeker een keer komen, ben het er helemaal mee eens dat deze een maat te klein zijn. Ik ben al op zoek naar een mooie, betaalbare set. Maar tot nu toe is mijn ervaring dat betaalbare velgen vaak de nodige stoepranden van heel dichtbij hebben gezien. Gaat dus nog niet meevallen om een schadevrije gebruikte set te vinden.
@ 320driver, ik heb geen ervaring met het rijden met een shortshiftpook, maar ik geloof je graag. Maar deze pook was een rib uit mijn lijf dus daar gaan we het voorlopig mee doen Overigens vind ik dat de verlichting van de pook erg rood is vergeleken bij de overige amber-kleurige verlichting. Volgens de dealer is dat echter normaal. Hoe zijn jullie ervaringen?
@ 320driver, ik heb geen ervaring met het rijden met een shortshiftpook, maar ik geloof je graag. Maar deze pook was een rib uit mijn lijf dus daar gaan we het voorlopig mee doen Overigens vind ik dat de verlichting van de pook erg rood is vergeleken bij de overige amber-kleurige verlichting. Volgens de dealer is dat echter normaal. Hoe zijn jullie ervaringen?
Bedankt voor alle leuke reacties. Andere en grotere velgen gaan er zeker een keer komen, ben het er helemaal mee eens dat deze een maat te klein zijn. Ik ben al op zoek naar een mooie, betaalbare set. Maar tot nu toe is mijn ervaring dat betaalbare velgen vaak de nodige stoepranden van heel dichtbij hebben gezien. Gaat dus nog niet meevallen om een schadevrije gebruikte set te vinden.