325i ///m sedan: Auto terug

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Steven S

Re: 325i ///m sedan: kleine update, detailling beurt

Bericht door Steven S » 12 okt 2009, 23:52

@Griff: Wat is jouw afstand tussen de spatbordranden en de velgranden (voor en achter)? Tot zo ver maakte die kleine plastic flapjes aan de onderkant wel eens kontakt als ik de garage uitrijd. Is nogal listig door de relatief korte bocht en omdat het omhoog gaat.

Vandaag alle rubbers laten vervangen onder de wagen, deels Powerflex en deels OEM. Ben ik eens benieuwd hoe de wegligging verbeterd is :P

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 13 okt 2009, 05:35

Wellicht heb je hier iets aan ;)

Steven S

Bericht door Steven S » 13 okt 2009, 21:02

Die zocht ik idd :P Zal die van mij eens gaan posten bij de volgende volle tank.

Vandaag de auto terug met alle onderstel rubbers vervangen en de hoogte aangepast, ze waren niet blij met het werk aan de subframe rubbers :+ Ze zaten uiteraard lekker vast, heb het ook nog niet anders meegemaakt bij al mijn voorgaande wagens :roll:

Maar wat een wegligging nu, ik moet me continu inhouden met testen hoe ver hij kan gaan :~

Steven S

Re: 325i ///m sedan: hoe een afsleepbedrijf je dag ver$%$#!!

Bericht door Steven S » 05 nov 2009, 00:02

Dit is wel weer eens een avondje, ben met mijn vriendin en familie ergens aan het eten zegt mijn vriendin opeens: Ga eens bij je auto kijken wat zijn dat allemaal voor lichten...

Ik er dus heen, afsleepbedrijf sleept mijn auto af. Nu begint het, spoiler vast tegen het plateau aan van sleepwagen, korte band gebruikt om de draagarm dus een metalen oog plus staalkabel tegen de onderkant aan en de auto stond op de handrem en in de versnelling. Wat een ongeloofelijke @##%$&%^&^* :(

Ik zeg dus tegen die (vul zelf maar in) dat hij die auto terug moet zetten en dat ie schade gemaakt heeft, krijg meteen 3 collega's van hem om me heen. Die zitten bijdehand grapjes erover te maken dus het loopt steeds heter op, politie erbij. Agent geeft in 1e instantie de afsleper gelijk x| :?
Omdat de afsleper nu het plateau iets omhoog heeft gedaan komt de spoiler dus vrij en de agent zegt er is toch niks aan de hand, die jongens zijn profs.... Ik leg het nog 20x keer uit, hun beginnen van ja maar met al die drempels zul je wel vaker schade hebben gereden aan die spoiler, leg ze nog uit dat het niet zo is. Hun reaktie van de maand, zal ik een paar stappen achteruit doen want je neus begint te groeien. Om nog maar een heleboel dreigementen van hun kant uit weg te laten over dat de expert geld kost als hun gelijk krijgen etc. hebben ze als nog de auto afgesleept, en ja de kabel nog steeds op dezelfde manier gemonteerd om de draagarm heen x|

Morgen de verzekering bellen, expert laten komt om de schade op te laten nemen. Wat een k#tzooi. -_- :(

///M 330Ci

Bericht door ///M 330Ci » 05 nov 2009, 00:12

wtf, ben je mooi klaar mee met een stel van die ........ -_-

Maareh, waar had jij dan je auto gezet? Want ze slepen 'm natuurlijk niet zomaar weg..
Afbeelding
Freude am Fahren

Steven S

Bericht door Steven S » 05 nov 2009, 00:15

ze ginger er de markt opbouwen, niet gezien was idd mijn eigen fout -_-

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 05 nov 2009, 00:27

Nu gewoon zorgen dat je een getuige hebt die kan verklaren dat je je auto er schadevrij hebt geparkeerd...

Lexie

Bericht door Lexie » 05 nov 2009, 10:59

Tsjonge jonge, zoiets kun je er altijd wel bij hebben :(
Experts..., profs...?? jaja, koop een sleepwagen en schrijf je in bij de KvK...

Robbel

Bericht door Robbel » 05 nov 2009, 11:11

-_- wat een ellende... wat is nu de schade precies? alleen aan de onderkant, of is het ook echt goed te zien zeg maar?
en kan t verder geen kwaad om een auto te verslepen die in de versnelling staat :?
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 05 nov 2009, 11:48

uhm.... achterwielaandrijving :roll: ;)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Robbel

Bericht door Robbel » 05 nov 2009, 12:59

uhm, ja? :P ze trekken 'm toch (rollend op de achterwielen) zo dat plateau op??
Spoiler: Laat zien
of zo
Afbeelding
Afbeelding

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 05 nov 2009, 13:36

als 'ie in de versnelling staat rollen de achterwielen toch niet? en al helemaal niet als ook de handrem erop staat....

of ben ik nou gek :?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Bubbieee

Bericht door Bubbieee » 05 nov 2009, 13:43

Ja je zou zegge van niet
BMW ///M3 Cabrio SMG

Steven S

Bericht door Steven S » 05 nov 2009, 13:53

Hey jongens,

bedankt voor jullie reacties!

Schade moet vastgesteld worden door een expert, daar ben ik als een gek achteraan gegaan want eerst werd er gezegd stallingskosten worden na een week berekend, stond een getuige bij, dit is nu 3 dagen geworden. Dus morgen moet de expert komen, voor die tijd kan de auto niet weg. Het zou kunnen, dan moet ik betalen en heb ik geen recht van claim meer! De schade was lastig te zien in het donker, de kabel waarmee ze hem op het plateau trokken zat vast tegen de onderkant van de bumper aan. De draagarm zit hoger dan de onderkant van de bumper, dit was hoe dan ook de verkeerde plek om hem afteslepen. De band die ze gebruikten was kort en het metalen oog waar hij aan zat kwam precies tegen de onderkant aan.
De achterwielen blokkeerden uiteraard en dit zal zijn uitwerking hebben gehad tegen de onderkant aan door die kabel. Ik hoop dat er een krassen inzitten zodat het onomstotelijk vaststaat, eigenlijk natuurlijk niet maar door die auto tegen een schuine helling te trekken, zover dat de bumper ertegenaan komt is natuurlijk nooit gezond voor alle delen. Bij het opnemen van andere schades voor het transport wreef één van die (vul zelf maar weer in) zand van de lak af met zijn hand in zo een prof schuur beweging :X

Het contact verloopt heel vijandig met het afsleepbedrijf, niet eens zozeer van mijn kant uit maar ze proberen alles te doen om mij af te schrikken, bv. hoge kosten expertise.... blijkt nu kost 87,50, naar hun verluidt 200euro. Nu weer ff verder met alles regelen, wat een gezeik allemaal. Was die pik gewoon een vent geweest had ie gezegd ja dat heb ik fout gedaan en klaar, voor hun een verzekeringskwestie en voor mij geen stress....

Robbel

Bericht door Robbel » 05 nov 2009, 15:48

Pff idd ja... wat een verhaal.. zo k*t om van die (vul maar in ;) ) met JOU auto zo bezig te zien :(
Magoed, suc6 met de verdere afhandeling iig.. ben benieuwd..
Opt1mus schreef:als 'ie in de versnelling staat rollen de achterwielen toch niet? en al helemaal niet als ook de handrem erop staat....
En juist daarom vroeg ik me af of dat geen kwaad kan... magoed, dat zal nog wel meevallen :)
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”