Art-Rich stelt zich voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Art-Rich

Art-Rich stelt zich voor

Bericht door Art-Rich » 02 nov 2009, 18:02

Goedenavond mede BMW liefhebbers!

Nu eindelijk de tijd genomen hier eens fatsoenlijk voor te stellen:

Ik ben Martijn Lindeboom 24 jaar en kom uit Haarlem. Heb dit jaar in Juni (na lang sparen) mijn eerste auto gekocht en ben dolgelukkig! Heb een vader die een BMW liefhebber is sinds jaar en dag en heb daarom altijd veel meegekregen over dit prachtige merk en met hem genoten van het rijplezier dat BMW hem geeft maar het was tijd om het zelf ook te beleven hehe! :>

Heb ik vele verschillende BMW mogen sturen van niet zo snel (E90 318D) tot heel snel (M3 V8 & Z4Mcoupe :love: ) en prijs mezelf een gelukkig mens om deze 323i uit 1999 in mijn bezit te hebben.

Uiteraard wil ik er het liefst een heleboel aan beter en mooier maken maar helaas laat het budget dit niet toe haha! Maar geen haast want het nog leuker om verbetering in het vooruitzicht te hebben!

Ben blij dat dit initiatief bestaat want na even rondgekeken te hebben kan ik duidelijk merken dat hier veel liefhebbers komen en bereid zijn om elkaar te helpen zo goed als dat mogelijk is! Erg leuk om te ervaren en ik hoop hier ook een hoop te leren en hopelijk ook bij te kunnen dragen.

Ben zelf niet zo technisch en weet wel het een en ander maar dat is puur theoretisch en zoals iedereen weet moet je sommige dingen gewoongedaan hebben. Heb zelf helaas niet de beschikkign over een garage waar ik leker kan klooien en vrienden die echte autoliefhebbers zijn maar dat mag de pret niet drukken!

Ik kom hier een hoop tips en trucs mee te krijgen en oordelen en advies te lezen van echte liefhebbers die het goed bedoelen ipv mensen die uit zijn op alleen maar geld te verdienen ten koste van anderen... Want we moeten allemaal hard genoeg werken voor ons geld en willen allemaal een mooie dikke BMW waar we plezier van hebben toch? :)

Anyway ik heb ga even een foto uploaden van me beemer zodat jullie ook weten waar ik in rij en bedank iedereen alvast voor de leuke website waar ik het idee van heb dat idereen welkom is met een BMW hart!

(inmiddels gedaan en het is nog niet wat ik wil maar voor deze ene keer een half photoshop projectje haha) Afbeelding))

No even mijn lijstje met wensen voor mijn huidige auto:
18" velgen (alpina of bmw M csl)
Kofferbak lip M3
Grotere luchtinlaat
verhooogt max rpm naar 7200 tot7500 rpm
Chiptuning met door toevoeging van boven een hopelijk eind vermogen van +/- 200Pk
Wat meer motorgeluid :>

Droomauto's:
M3E6
Z4Mcoupe
M3 E30
En mag het hier eigenlijk niet zeggen maar de ultieme auto voor zondag zou voor mij zijn: Porsche Carrera GT met die heerlijke hoogtoerige V10 :X al komt een Hartge H50 :love: :love: al heeel dicht in de buurt voor 1/3 van het geld!

Lexie

Re: Art-Rich stelt zich voor

Bericht door Lexie » 02 nov 2009, 19:37

Hoi, mooie intro :duim: en mooie wagen!

Veel (rij)plezier :driving: met de BMW en have fun hier.

Art-Rich

Bericht door Art-Rich » 02 nov 2009, 21:55

@ Lexie: Thanks! Gaat goed komen! Mooie velgen trouwens, staan in mijn top drie!!! Maar kom er niet uit wat ik nou het mooiste vind maar ziet er bij jou erg goed uit!!! Netjes maar toch dik! en verder ook leuke mods doorgevoerd, zeker die achterlichten met de phillips mod ziet er goed uit, weer wat voor me lijstje haha!
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 02 nov 2009, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 02 nov 2009, 22:21

welkom hier Martijn, van harte met de aanschaf van je eigen BMW, zelf geinporteerd?
ik ben benieuwd naar meer foto's in je showroom.

Deze intro is iig een goede start maaruh: je weet natuurlijk dat het Bimmer is en geen Beemer ;)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Roy323Ci

Bericht door Roy323Ci » 05 nov 2009, 22:04

Welkom hier, leuk intro. Mooie auto:)

AlpinaB3s

Bericht door AlpinaB3s » 08 nov 2009, 19:05

Welkom en een mooie auto op een mooie foto!

dcserverslut

Bericht door dcserverslut » 15 nov 2009, 19:39

mooie dikke bak man!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”