mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe velgen besteld p10
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!
heb al iets terug gestuurd.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Netjes hoor, mooie kleur ook
Zeker na de verlaging zal ie er al erg clean bij staan!
Zeker na de verlaging zal ie er al erg clean bij staan!
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
bedankt voor al jullie positieve reacties:D
iemand toevallig nog kleine detaildingen die eigenlijk wel gedaan moeten worden?
gr jan
iemand toevallig nog kleine detaildingen die eigenlijk wel gedaan moeten worden?
gr jan
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Je zou kunnen denken aan...
- Handgrepen in kleur
- Lijsten in het dak in kleur
- Rooster in je motorkap in kleur
- Mistlampen in je bumper
er is weer iets veranderd aan mijn bmw.. en wel.. er zijn angel eyes ringen geplaatst in mijn orginele koplampen..
ik heb er even snel een paar fototjes van geschoten toen ze net waren gemonteerd, ik zal binnekort mooiere en duidelijke foto's nemen.. bij deze alvast een voorproefje..
ook is er ondertussen een ander pookje gekomen, en wel een shortshift pookje.. hier heb ik nog geen foto's van maar die zal ik binnekort maken.. nogmaals bedankt henton
en bert nogmaals superbedankt voor het monteren van de AE's ze doen t perfect.
ik ben er zelf heel bij mee:D maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
gr jan
ik heb er even snel een paar fototjes van geschoten toen ze net waren gemonteerd, ik zal binnekort mooiere en duidelijke foto's nemen.. bij deze alvast een voorproefje..
ook is er ondertussen een ander pookje gekomen, en wel een shortshift pookje.. hier heb ik nog geen foto's van maar die zal ik binnekort maken.. nogmaals bedankt henton
en bert nogmaals superbedankt voor het monteren van de AE's ze doen t perfect.
ik ben er zelf heel bij mee:D maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
gr jan
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! met een update pagina 2
Dat ziet er goed uit!
Al over het lijstje van Griffendahl na gedacht? Zulke mods zullen hem zeker goed doen!
Al over het lijstje van Griffendahl na gedacht? Zulke mods zullen hem zeker goed doen!
jah heb ik zeker over nagedacht maar ook bij mij is de financiële crisis toegeslagen dus ik moet t allemaal één voor één doen.. hebben jullie toevallig een idee wat t zou kosten om mijn handvaten/stootlijsten te laten spuiten? en ik zou wel graag mistlampen in mijn voorbumper willen maar hoe maak ik dat dan met schakelaar zegmaar? want die zit er niet standaard in bij mijn bmw..??
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
desnoods zet je gewoon alleen de lampen erin. Die mistlampen gebruik je tòch nooit
Maar t staat wel een stukje "voller" als ze erin zitten
Maar t staat wel een stukje "voller" als ze erin zitten
_______________________________Showroom________________________________
Het is wel te doen achteraf, er is namelijk een aftermarket kabelboom te koop die weer werkt op een originele schakelaar (dan wel die met voor en achter). Op de 316i Sedan had ik ook alleen de lampen er in gedrukt, maar ben nu wel blij dat ik ze werkend heb in de Cabrio! Gebruik ze toch wel geregeld.
Ziet er erg mooi uit met de AE, echt een musthave voor elke E46 rijder wat mij betreft
ik had nog wat meer foto's belooft en bij deze:
van de nieuwe pook:
en van de angel eyes:
gr jan
van de nieuwe pook:
en van de angel eyes:
gr jan
www. M3 register .nl
prachtig die angel-eyes