Inbouwen armsteun
-
Inbouwen armsteun
Graag wil ik een armsteun inbouwen in mijn auto, het gaat om een E46 PFL Sedan, ik heb er al enkele te koop gevonden op eBay, maar ik weet niet of het zo goed en origineel spul is.
Weet er iemand wat een middenconsole met armsteun kost?
Is het een beetje zelf te doen qua inbouw?
Weet er iemand wat een middenconsole met armsteun kost?
Is het een beetje zelf te doen qua inbouw?

Re: Inbouwen armsteun
Het is goed zelf te doen, heb het in de touring ook gedaan. Mijn kosten waren toen in de tijd, 60 euro voor alleen de armsteun op MP, daarnaast heb ik het "frame" bij de dealer gekocht voor nog eens 60 euro. Het is wel essentieel dat je allebei koopt, want anders kun je het niet plaatsen.
Zie hier een voorbeeld wat je nodig hebt.

Zie hier een voorbeeld wat je nodig hebt.

ja hoor als je orgineel model hebt, is inbouwen easy
-
Ik heb er bij autospin eentje zien staan voor 200€ zijn ze niet goedkoper als ik het gewoon bij de dealer bestel en zelf inbouw?

Absoluut!
Alhoewel, deze komt ook van Autospin en is 100 euro, daar zou ik niet voor sukkelen, en lekker zelf inbouwen!
Alhoewel, deze komt ook van Autospin en is 100 euro, daar zou ik niet voor sukkelen, en lekker zelf inbouwen!
Laatst gewijzigd door Farl op 27 okt 2009, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. Zie forum regels.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. Zie forum regels.
-
Bedankt! Ik heb deze armsteun maandag gekocht! Zit inmiddels al half in de auto, juist nog even zoeken of er ook een asbaklichtje in zit, want dat kan ik tot nu toe nergens vinden.
Moet ook achteraan nog een extra bout indraaien, de bout tegen de passagier heb ik niet aangedraaid, omdat ik dan een kunststof afdekklep moet verwijderen, en ik hou het liever zo. Met 1 bout zit hij ook al goed vast, dus met 2 zal hij ook goed vastzitten. Ik leun er toch enkel met mijn arm op he
Nette aflevering van autospin, ookal is het 2de hands, prima staat, op enkele minieme gebruikssporen na dan, verder pico-bello materiaal en service!
Moet ook achteraan nog een extra bout indraaien, de bout tegen de passagier heb ik niet aangedraaid, omdat ik dan een kunststof afdekklep moet verwijderen, en ik hou het liever zo. Met 1 bout zit hij ook al goed vast, dus met 2 zal hij ook goed vastzitten. Ik leun er toch enkel met mijn arm op he

Nette aflevering van autospin, ookal is het 2de hands, prima staat, op enkele minieme gebruikssporen na dan, verder pico-bello materiaal en service!

-
Vandaag nog eens naar de armsteun gekeken, en heb deze met alle bouten bevestigd. In het originele asbakje zat een aansluiting voor een lichtje, maar in de asbak van de console met armsteun niet, ik heb dan, aangezien er toch een stroomkabeltje aanwezig is, mijn oude asbakje met lichtje gebruikt.
Armsteun staat perfect, en ziet eruit als nieuw!
Armsteun staat perfect, en ziet eruit als nieuw!