Alle E36 Cabrio's van leden
Alle E36 Cabrio's van leden
Sinds de omzetting van het E36 forum naar de BMW portal zijn een aantal leuke topics verdwenen.
Graag wil ik bij deze het E36 cabrio topic weer openen met allemaal mooie foto's van E36 cabrio's van leden hier.
Hieronder een paar foto's van mijn (inmiddels Ex 320i cabriolet) Deze behoort nu aan /\/\ats. Hij is inmiddels ook een BMW Portal member.
Graag wil ik bij deze het E36 cabrio topic weer openen met allemaal mooie foto's van E36 cabrio's van leden hier.
Hieronder een paar foto's van mijn (inmiddels Ex 320i cabriolet) Deze behoort nu aan /\/\ats. Hij is inmiddels ook een BMW Portal member.
Laatst gewijzigd door Richy op 20 apr 2012, 22:00, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Alle E36 Cabrio's van leden
Foto1: graag gedaan Richy
Hier mijn caab:
Grtz
Paul
Hier mijn caab:
Grtz
Paul
kijk mama, ik ben op internet
-
-
Haha, die luchtverfrisser is er ondertussen al uit aangezien er in de auto gerookt wordt, uiteraard wel met de ramen open, moet er wel een beetje frisse lucht in de auto hangen.. En tsjah, dat hout, ieder zijn meug
Ik vind het zelf best chique en mooi staan.. Bij zo'n auto vind ik het wel passen. Als het nou een ///M uitgevoerde coupe was met 18" eronder zou zijn ofzo vind ik het ook anders Maar in combinatie met hoe de auto nu is vind ik het netjes
Ik vind het zelf best chique en mooi staan.. Bij zo'n auto vind ik het wel passen. Als het nou een ///M uitgevoerde coupe was met 18" eronder zou zijn ofzo vind ik het ook anders Maar in combinatie met hoe de auto nu is vind ik het netjes
Hou het on-topic jongens....
blijft toch een mooie auto
gr bas
gr bas
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Damn, die is strak
Hey Lup,
Das alweer even geleden zeg! Erg gaaf stuur zeg! Opnieuw laten bekleden? Dat wil ik ook nog steeds eens laten doen!
Nu die CD43 nog ;D
Gr. Richy PS. heb je mijn nieuwe velgen al gezien? (Heb net mijn foto's bovenin gewijzigd).
Das alweer even geleden zeg! Erg gaaf stuur zeg! Opnieuw laten bekleden? Dat wil ik ook nog steeds eens laten doen!
Nu die CD43 nog ;D
Gr. Richy PS. heb je mijn nieuwe velgen al gezien? (Heb net mijn foto's bovenin gewijzigd).
Mijn 328i