Welk Xenon?
Welk Xenon?
Hallo,
Mijn vorige auto had xenon ...en in me nieuwe bmw heb ik dit helaas niet ...
Nu wil ik wel weer een setje bestellen ...
welke zouden jullie aanraden? want zijn er ook slim ballasten ? die zijn iets kleiner?
Het volgende staat op de site:
"Het gaat hier om een echte HID Xenon conversie set zodat je de standaard halogeen lampen kunt vervangen door Xenon HID lampen""
Of kan ik eht beste normale nemen?
en voor de bmw 3 serie compact uit 2004... dat is toch h7?
en welke zouden jullie aanraden van http://www.maxicartuning.nl/ ? (daar kan ik tenminste met creditcard betalen)
thanks!
-edit-
want ik heb nog niet echt goed gekeken onder de motorkap .... kwa ruimte enz
Mijn vorige auto had xenon ...en in me nieuwe bmw heb ik dit helaas niet ...
Nu wil ik wel weer een setje bestellen ...
welke zouden jullie aanraden? want zijn er ook slim ballasten ? die zijn iets kleiner?
Het volgende staat op de site:
"Het gaat hier om een echte HID Xenon conversie set zodat je de standaard halogeen lampen kunt vervangen door Xenon HID lampen""
Of kan ik eht beste normale nemen?
en voor de bmw 3 serie compact uit 2004... dat is toch h7?
en welke zouden jullie aanraden van http://www.maxicartuning.nl/ ? (daar kan ik tenminste met creditcard betalen)
thanks!
-edit-
want ik heb nog niet echt goed gekeken onder de motorkap .... kwa ruimte enz
Re: Welk Xenon?
Zou in ieder geval wel voor een fatsoenlijk setje gaan... op de site wat jij aangeeft staan alleen maar hakkietakkie setjes van €55,-....
Op me vorige auto had ik ook een goedkoop setje .. en nooit problemen mee gehad
en dit dan?
en wat is dat een redelijk setje? en heb ik ook een bmw adapter nodig (zoiets las ik)
meer tips zijn welkom ..
en dit dan?
en wat is dat een redelijk setje? en heb ik ook een bmw adapter nodig (zoiets las ik)
meer tips zijn welkom ..
Setje Originele Xenon koplampen is veruit de mooiste (en beste) oplossing.
Wel iets lastiger te vinden voor een Compact.
De Xenon ombouwsetjes werken vaak maar half, je krijgt gezeur met je BC en sowieso is je lichtbeeld nooit goed omdat je Xenon in je Halogeen lampen gaat zetten.....
Als het je de 450-550 euro, wat een originele set ongeveer kost 2de hands, niet waard is, dan zou ik lekker zo blijven rijden! Niks mis mee!
Wel iets lastiger te vinden voor een Compact.
De Xenon ombouwsetjes werken vaak maar half, je krijgt gezeur met je BC en sowieso is je lichtbeeld nooit goed omdat je Xenon in je Halogeen lampen gaat zetten.....
Als het je de 450-550 euro, wat een originele set ongeveer kost 2de hands, niet waard is, dan zou ik lekker zo blijven rijden! Niks mis mee!
www. M3 register .nl
Met me vorige auto seat had ik er geen last van ...
En voor de boordcompter heb je van die warmte cancelers nodig ofzo
En voor de boordcompter heb je van die warmte cancelers nodig ofzo
Je hebt er meestal zelf ook niet zo superveel last van, je tegenliggers (met name in stukken weg die licht of sterk naar links buigen) des te meer... Ik kom er elke ochtend weer een heel stel tegen met van die aftermarket setjes, ik durf te wedden dat ze zelf vinden dat ze een perfect lichtbeeld hebben.
Wees sociaal en ga voor kwaliteit, zo niet kan je naar mijn mening je geld beter steken in een paar echt goede H7/H1 pitten...
Wil niet zeggen dat je perse OEM moet nemen, maar zorg in ieder geval dat je een set projectors gebruikt bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe dat voor de compact zit maar voor de sedan en coupe kan je ook van DEPO wel goede koplamp units gebruiken.
Wees sociaal en ga voor kwaliteit, zo niet kan je naar mijn mening je geld beter steken in een paar echt goede H7/H1 pitten...
Wil niet zeggen dat je perse OEM moet nemen, maar zorg in ieder geval dat je een set projectors gebruikt bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe dat voor de compact zit maar voor de sedan en coupe kan je ook van DEPO wel goede koplamp units gebruiken.
Zo te zien heeft DEPO geen goodies voor de compact... Maar desalniettemin kan je best een linkje krijgen
Ik heb zonet een set xenon besteld ...
kent iemand het merk mtech?
setje was speciaal bedoeld voor de e46 versie
kent iemand het merk mtech?
setje was speciaal bedoeld voor de e46 versie
Hoi Arjenn!!
Ik heb deze ook in m'n sedan. Ze zijn maken inderdaad special voor BMW en ook andere merken volgens mij. Je moet wel op passen dat je origineel MTECH heb van Japan en niet van China of Taiwan. In ieder geval origineel! MTECH heeft speciale xenon lampen, je kan niet zomaar elk type xenon lamp vervangen als die door brand. Er zijn speciale voor MTECH. Voor de rest geen problemen gehad met MTECH xenon, 6000K (wit).
Success!!
Ik heb deze ook in m'n sedan. Ze zijn maken inderdaad special voor BMW en ook andere merken volgens mij. Je moet wel op passen dat je origineel MTECH heb van Japan en niet van China of Taiwan. In ieder geval origineel! MTECH heeft speciale xenon lampen, je kan niet zomaar elk type xenon lamp vervangen als die door brand. Er zijn speciale voor MTECH. Voor de rest geen problemen gehad met MTECH xenon, 6000K (wit).
Success!!
- Blessed to be riding a BMW -
Hallo The Beast,
Ik heb ze besteld bij welldone xenon .. en kwa prijs lijkt me dat het geen namaak is
http://www.well-done-xenon.nl
Ik heb zelf ook de 6000 versie besteld .. in me vorige auto had ik 8000...
ik ben erg benieuwd!!!!
en ook kwa inbouwen .. of me dat gaat lukken :x
of is er nog iemand uit friesland die kan helpen?
Ik heb ze besteld bij welldone xenon .. en kwa prijs lijkt me dat het geen namaak is
http://www.well-done-xenon.nl
Ik heb zelf ook de 6000 versie besteld .. in me vorige auto had ik 8000...
ik ben erg benieuwd!!!!
en ook kwa inbouwen .. of me dat gaat lukken :x
of is er nog iemand uit friesland die kan helpen?
- BMWDriver27
Eyy bmwliefhebbers,
Ik heb zelf een 323 CI Coupe, heb er ook xenon gebouwd, heb deze gekocht bij www.xenonworld.nl
Ik rij er al een tijdje mee, Xenon World H7 6000K Canbus. Je moet uiteraard wel een Canbus aanschaffen en niet te vergeten E46 pasfittingen.
Bij xenonworld.nl heb ik totaal 90 euro voor een Canbus set betaald en 17,95 voor de pasfitting. Ben er persoonlijk zeer tevreden over.
Groeten!!!
Ik heb zelf een 323 CI Coupe, heb er ook xenon gebouwd, heb deze gekocht bij www.xenonworld.nl
Ik rij er al een tijdje mee, Xenon World H7 6000K Canbus. Je moet uiteraard wel een Canbus aanschaffen en niet te vergeten E46 pasfittingen.
Bij xenonworld.nl heb ik totaal 90 euro voor een Canbus set betaald en 17,95 voor de pasfitting. Ben er persoonlijk zeer tevreden over.
Groeten!!!