hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46. 318i sedan titansilver
Mooi man, dit soort lampen kan idd niet zonder SilverVision!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ja daar heb je gelijk in. Wilde eigenlijk eerst voor witte kijken omdat de auto zilver is. Maar al die witte zien er zo nep uit en maken de auto er helemaal niet mooier op. Ik ben erg blij met deze set.MPower72 schreef:Ziet er netjes uit hoor. Had deze eerst ook maar nu naar smoke ivm met mijn zwarte wagen. Zal zeker goed staan en dus niks meer aan doen !
Groet
Eric
Deze zijn ook erg mooi hennep.
- Spoiler: Laat zien
Haha nouja, je hebt de gewone facelift lampen nog.. :p
Ziet er netjes uit hennep.
Ik wil ze ook nog een keer kopen, maar ben eerst met andere dingen bezig ( dension gateway 300 )
Ook moet ik nog een pook halen voor bij mijn nieuwe titan interieurlijsten
Ik wil ze ook nog een keer kopen, maar ben eerst met andere dingen bezig ( dension gateway 300 )
Ook moet ik nog een pook halen voor bij mijn nieuwe titan interieurlijsten
Heb je deze toevallig nog liggen en in de verkoop?MPower72 schreef:Ziet er netjes uit hoor. Had deze eerst ook maar nu naar smoke ivm met mijn zwarte wagen. Zal zeker goed staan en dus niks meer aan doen !
Groet
Eric
Hee, die lichten komen me bekend voor :uitlachen:
Eindelijk heb je ze binnen, was nog naar het postkantoor gegaan, was blijkbaar tijdens de feestdagen een en anders blijven liggen hier, hij was uiteindelijk pas de 31ste weg gegaan.
Ben benieuwd hoe ze bij jou staan!!!!
Eindelijk heb je ze binnen, was nog naar het postkantoor gegaan, was blijkbaar tijdens de feestdagen een en anders blijven liggen hier, hij was uiteindelijk pas de 31ste weg gegaan.
Ben benieuwd hoe ze bij jou staan!!!!
www. M3 register .nl
ziet er echt vet uit..
ben erg benieuwd naar t resultaat..!
ben erg benieuwd naar t resultaat..!
..Bmw Maakt RIjden Geweldig..
Hier dan het resultaat. De fotos helaas moeten nemen in het donker maar ik neem morgen overdag wel een paar nieuwe als hij gewassen is.
[thumbnail]http://i16.tinypic.com/85xf0up.jpg[/thumbnail]
[thumbnail]http://i6.tinypic.com/6k7rmeh.jpg[/thumbnail]
Tevens ook gelijk mijn nieuw nummerbord uitgeprobeerd.
[thumbnail]http://i16.tinypic.com/85xf0up.jpg[/thumbnail]
[thumbnail]http://i6.tinypic.com/6k7rmeh.jpg[/thumbnail]
Tevens ook gelijk mijn nieuw nummerbord uitgeprobeerd.
Ik heb hem gehad van mijn vriendin voor kerst, en dit leek mij wel een geschikt moment om ze eens te plaatsen. Ze heeft hem besteld op internet bij een bedrijf. Ik heb geen idee waar?330dM schreef:Ik wil ook zo'n plaat!!!
Haal je zoiets gewoon bij de platengigant?
Lampies zien er netjes uit Hennep!
Kan het wel voor je vragen want ik moet er nog een hebben.
Ik wil ook ! (E46Forum *D)
Ziet er goed uit man! Zou dat kleine stickertje nog wel even weg halen (klein detail )
Ziet er goed uit man! Zou dat kleine stickertje nog wel even weg halen (klein detail )
Ziet er erg strak uit Hennep, nu nog een volledig M-pakket.
Nette update weer zeg!
Op naar de volgende stap......
Op naar de volgende stap......
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Ja dat vergeet ik elke keer. Ik irriteer mij er al van het begin af aan al aan.Dnl schreef:Ik wil ook ! (E46Forum *D)
Eind deze maand komt de voorbumper M-techIIBob. schreef:Ziet er erg strak uit Hennep, nu nog een volledig M-pakket.
Deze heeft ze besteld bij funplaten.nl.330dM schreef:Ja graag! Leuk voor de meetings, makkelijk voor de herkenning, hoewel sommige auto's zo te herkennen zijn aan de bumpers natuurlijk :p Én je hoeft geen kentekens meer weg te poetsen van de foto's. Leuk en ideaal! Doen ze hoofd- en kleine letters trouwens?