REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
Re: REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
Sow he...
Ik heb dinsdagavond de GROM usb kit besteld carputershow, en vanmiddag om half 3 is hij geleverd!
Snelle service zeg! Ik was € 125,53 euro kwijt.
Ik ga hem vanaaf of int weekend installeren, wordt vervolgd voor een review..
Ik heb dinsdagavond de GROM usb kit besteld carputershow, en vanmiddag om half 3 is hij geleverd!
Snelle service zeg! Ik was € 125,53 euro kwijt.
Ik ga hem vanaaf of int weekend installeren, wordt vervolgd voor een review..
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Zo, vanmorge even mijn cd wisselaar gedemonteerd, en dit kastje aangesloten. Stelde niets voor!
USB werkt prima opzich.
MAAR: Er is op de achtergrond een zachte hoge pieptoon! Niet hoorbaar met de muziek, maar in pauzes wel. Vreselijk irritant, ik heb al contact opgenomen met carputer. Ik heb de firmware al proberen te update, maar mij is niet echt duidelijk hoe ik kan checken of hij m nou gepakt heeft of niet..
Iemand ervaring met die hoge pieptoon?
USB werkt prima opzich.
MAAR: Er is op de achtergrond een zachte hoge pieptoon! Niet hoorbaar met de muziek, maar in pauzes wel. Vreselijk irritant, ik heb al contact opgenomen met carputer. Ik heb de firmware al proberen te update, maar mij is niet echt duidelijk hoe ik kan checken of hij m nou gepakt heeft of niet..
Iemand ervaring met die hoge pieptoon?
Voor de mensen die deze kit besteld hebben, en ook last hebben van deze toon, er komt komende week een nieuw model uit waar deze pieptoon verwijderd is.
Je kunt via de GROMaudio website een RMA formulier aanvragen, en je kunt je kit inwisselen.
De mense daar zijn erg schappelijk, vannacht om half 2 (!) kreeg ik nog een reactie op mijn mail.
Je kunt via de GROMaudio website een RMA formulier aanvragen, en je kunt je kit inwisselen.
De mense daar zijn erg schappelijk, vannacht om half 2 (!) kreeg ik nog een reactie op mijn mail.
-
Hey mensen,
Ik heb sinds een week ook een bimmer 316i,e46 (zal me nog voorsteller later deze week). Jammer genoeg ook geen MP3 Mogelijkheid.
Ik heb ook een GROM USB KIT vorige week besteld. Ik heb betaald via echeck (paypal). De betaling is gisteren bij carputer binnen gekomen. Ik had ze geëmaild en ze gaven aan dat ze de KIT zouden verzenden.
Ik heb carputer nu een mail verstuurd met de vraag of ze mij nu het nieuwe model versturen of het oude model met de hoge pieptoon. Ik ben nu in afwachting van hun antwoord. Plaats later een reactie als ik een email heb ontvangen.
Ik heb sinds een week ook een bimmer 316i,e46 (zal me nog voorsteller later deze week). Jammer genoeg ook geen MP3 Mogelijkheid.
Ik heb ook een GROM USB KIT vorige week besteld. Ik heb betaald via echeck (paypal). De betaling is gisteren bij carputer binnen gekomen. Ik had ze geëmaild en ze gaven aan dat ze de KIT zouden verzenden.
Ik heb carputer nu een mail verstuurd met de vraag of ze mij nu het nieuwe model versturen of het oude model met de hoge pieptoon. Ik ben nu in afwachting van hun antwoord. Plaats later een reactie als ik een email heb ontvangen.
-
Hey mensen
Heb net een email gehad van Carputer:
Hi Vijay,
None of the kits we sell should have a peeptone and on the very unlikely chance that they do, then we have a 1 year manufactures warranty.
You have the very latest type USB2 kit on its way.
Kindest Regards
De pieptoon is volgens hun niet bekend. Ontvang de kit in enkele dagen en dan zal ik een update erover geven.
Greets
Heb net een email gehad van Carputer:
Hi Vijay,
None of the kits we sell should have a peeptone and on the very unlikely chance that they do, then we have a 1 year manufactures warranty.
You have the very latest type USB2 kit on its way.
Kindest Regards
De pieptoon is volgens hun niet bekend. Ontvang de kit in enkele dagen en dan zal ik een update erover geven.
Greets
Vijay,
Het komt lang niet bij elke kit voor deze toon. Gewoon ff rustig afwachten op je levering. Mocht het fout zijn kun je gewoon terugsturen (op hun kosten) en krijg je een nieuwe.
Bij GROM weten ze wel van dit probleem af, dat ENKELE kits deze hoge toon hebben.
Grs..
Het komt lang niet bij elke kit voor deze toon. Gewoon ff rustig afwachten op je levering. Mocht het fout zijn kun je gewoon terugsturen (op hun kosten) en krijg je een nieuwe.
Bij GROM weten ze wel van dit probleem af, dat ENKELE kits deze hoge toon hebben.
Grs..
-
Hey,
Ik heb de grom kit aangesloten. Aansluiten was niet moeilijk. De kit werkt erg goed. Maar jammer genoeg heb ik geconstateerd dat ik ook een zachte hoge toon hoor indien ik van nummer wissel. Het is merkbaar als de volume hoog is en als ik van nummer wissel.
richel88, je had zelf aangegeven dat je de KIT kan omwisselen. Moet dit doen via carputer of zelf via GROMaudio rechtstreeks.
Graag hoor ik van je
Alvast bedankt
Ik heb de grom kit aangesloten. Aansluiten was niet moeilijk. De kit werkt erg goed. Maar jammer genoeg heb ik geconstateerd dat ik ook een zachte hoge toon hoor indien ik van nummer wissel. Het is merkbaar als de volume hoog is en als ik van nummer wissel.
richel88, je had zelf aangegeven dat je de KIT kan omwisselen. Moet dit doen via carputer of zelf via GROMaudio rechtstreeks.
Graag hoor ik van je
Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 21 nov 2009, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reactie van grom:vijoe_style schreef:Richel88, je had zelf aangegeven dat je de KIT kan omwisselen. Moet dit doen via carputer of zelf via GROMaudio rechtstreeks.
Hello,
Yes we will replace your unit with a new one.
RMA means Return Merchandise Authorization
In the message include Name, Invoice number and reason for exchange. We are aware of issue with BMW so basic information is all that is needed to recieve your new USB unit. We hope this helps.
Thank you
Alberto
GROM Audio
Genoeg informatie? Anders mail of PB me even
Ik wil ook zo één kopen, maar heb een navigatie 16:9 met een MK4 erin, Heeft iemand hetzelfde als mij en werkt dit goed ?
Grtjs
Grtjs
ik heb gisteren de Grom Ipod (gekocht van B46) module ingebouwd. Ding werkt echt perfect, de radio ziet hem inderdaad als 6 cd wisselaar alleen nog even mooi wegwerken bij de armsteun en klaar.
De unit zelf zit onder de zonnebrilhouder achter het knopjespaneel, past perfect.
voordeel van alles een keertje openhalen in je midden console is dat je ziet dat het wel een keer schoongemaakt/vervangen mag worden Dus een nieuwe klus weer in het verschiet
De unit zelf zit onder de zonnebrilhouder achter het knopjespaneel, past perfect.
voordeel van alles een keertje openhalen in je midden console is dat je ziet dat het wel een keer schoongemaakt/vervangen mag worden Dus een nieuwe klus weer in het verschiet
Robot is Systematic
Ik wil zo een Grom kopen, en kan deze op deze site kopen, moet ik in belgië nog extra invoer kosten gaan betalen ?
http://indashpc.org/new/usb_adapters/grom-usb2-bmw.html
http://indashpc.org/new/usb_adapters/grom-usb2-bmw.html
Waarom koop je hem niet via de Carputer websop in GB? Heb ik ook gedaan, volgens mij iets goedkoper en geen risico op extra invoerkosten.
heb je mss de website ? geraak er niet via googleR1150GS schreef:Waarom koop je hem niet via de Carputer websop in GB? Heb ik ook gedaan, volgens mij iets goedkoper en geen risico op extra invoerkosten.
Heb het gevonden.Tamaraverh schreef:heb je mss de website ? geraak er niet via googleR1150GS schreef:Waarom koop je hem niet via de Carputer websop in GB? Heb ik ook gedaan, volgens mij iets goedkoper en geen risico op extra invoerkosten.
mercie
Welke zou ik nemen, de Trunk of die achter de radio, Ik heb een navigatie 16:9, zal deze er ook op gaan ?R1150GS schreef:Waarom koop je hem niet via de Carputer websop in GB? Heb ik ook gedaan, volgens mij iets goedkoper en geen risico op extra invoerkosten.