Eff voorstellen Niels BMW 325 CI M-tech II
Eff voorstellen Niels BMW 325 CI M-tech II
Hallo,
Na al geruime tijd dit forum doorgespit te hebben vond ik het wel eens tijd worden om mij en mn auto maar eens voor te stellen.
Nou ik ben Niels Vanaf september ben ik de bezitter van een BMW 325 CI.
Ik rij er intussen al weer een tijdje mee, maar hij bevalt echt super.
Hiervoor heb ik een VW Polo gereden waar ik echt een hele hoop aan veranderd had en ook altijd zeker met plezier in gereden heb, maar na verloop van tijd was ik dat gestuiter een beetje zat, dus heb ik wel met een beetje pijn in mn hart de Polo verkocht.
Maar toen ik deze auto kreeg was ik het weer snel te boven.
Verder wil ik aan deze auto niet zoveel meer veranderen, want ik vind hem eigenlijk zo wel helemaal af.
Het enige wat ik er in heb laten zetten is een setje witte angle eyes met een setje witte mistlampen.
En wat ik nog wil doen zijn led achterlichten(smoke), alleen wordt dat nog een heel gevogel omdat bij alle e46 types vanaf 2002 de storingslampjes blijven branden na montage van de led achterlichten.
Verder ben ik nu bezig met een Ipod interface in combinatie met een bluetooth carkit die te bedienen is via de orginele stuurwiel/radio bediening.
Na al geruime tijd dit forum doorgespit te hebben vond ik het wel eens tijd worden om mij en mn auto maar eens voor te stellen.
Nou ik ben Niels Vanaf september ben ik de bezitter van een BMW 325 CI.
Ik rij er intussen al weer een tijdje mee, maar hij bevalt echt super.
Hiervoor heb ik een VW Polo gereden waar ik echt een hele hoop aan veranderd had en ook altijd zeker met plezier in gereden heb, maar na verloop van tijd was ik dat gestuiter een beetje zat, dus heb ik wel met een beetje pijn in mn hart de Polo verkocht.
Maar toen ik deze auto kreeg was ik het weer snel te boven.
Verder wil ik aan deze auto niet zoveel meer veranderen, want ik vind hem eigenlijk zo wel helemaal af.
Het enige wat ik er in heb laten zetten is een setje witte angle eyes met een setje witte mistlampen.
En wat ik nog wil doen zijn led achterlichten(smoke), alleen wordt dat nog een heel gevogel omdat bij alle e46 types vanaf 2002 de storingslampjes blijven branden na montage van de led achterlichten.
Verder ben ik nu bezig met een Ipod interface in combinatie met een bluetooth carkit die te bedienen is via de orginele stuurwiel/radio bediening.
Laatst gewijzigd door Hogeson op 06 apr 2012, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Eff voorstellen Niels BMW 325 CI M-tech II
Zeer mooie wagen Niels!
Eisenmann eronder en hij is af...
Eisenmann eronder en hij is af...
Laatst gewijzigd door Cliff op 22 nov 2009, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom hier!
Errug mooi exemplaar heb je daar!
Heeft ie ook een interieur?
Errug mooi exemplaar heb je daar!
Heeft ie ook een interieur?
Welkom
Inderdaad mooi exemplaar zeg ;D Wees maar trots
Inderdaad mooi exemplaar zeg ;D Wees maar trots
Welkom Niels. Mooie wagen. Mtech II staat altijd goed
Welkom op het forum, mooie qp zeg tech staat 'm idd goed
nee hoor, er zitten nog geen SilverVisions achterin de knipperscliff schreef:Eisenmann eronder en hij is af...
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
You're right! Die hoort iedereen in z'n auto te hebben.....Opt1mus schreef:Welkom op het forum, mooie qp zeg tech staat 'm idd goed
nee hoor, er zitten nog geen SilverVisions achterin de knipperscliff schreef:Eisenmann eronder en hij is af...
Haha jullie ook altijd met die SilverVisions.. ik vind het op de achterkant nu even niet zo erg, want er komen binnen een zeer afzienbare tijd toch led achterlichten in, aan de voorkant heb ik ze er wel in gezet.
Maar verder nog bedankt voor de leuke reacties.
En wat het interieur betreft, dat is natuurlijk ook super compleet omdat de auto af-fabriek uitgevoerd is.
Er zit o.a. een anteraciete dakhemel in, half alcantara/stof sportinterieur, carbonlook inleg in het dashboard, sportstuur,
16:9 Mk4 navigatie, Harman Kardon geluidsinstallatie, climate control, schuif/kantel dak, enz. enz.
Hier onder nog wat foto's van het interieur, sorry van de slechte kwaliteit, want ik heb nu even niet anders.
Ik zal binnenkort wel even wat betere foto's in showroom plaatsen.
Maar verder nog bedankt voor de leuke reacties.
En wat het interieur betreft, dat is natuurlijk ook super compleet omdat de auto af-fabriek uitgevoerd is.
Er zit o.a. een anteraciete dakhemel in, half alcantara/stof sportinterieur, carbonlook inleg in het dashboard, sportstuur,
16:9 Mk4 navigatie, Harman Kardon geluidsinstallatie, climate control, schuif/kantel dak, enz. enz.
Hier onder nog wat foto's van het interieur, sorry van de slechte kwaliteit, want ik heb nu even niet anders.
Ik zal binnenkort wel even wat betere foto's in showroom plaatsen.
Hallo Niels,
leuk dat je jezelf even voorstelt. Jou ken ik nog niet :p
Maare egt een TOP wagen heb je
leuk dat je jezelf even voorstelt. Jou ken ik nog niet :p
Maare egt een TOP wagen heb je
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Misschien een kleine tip van deze kant;
Laat je Nickname veranderen in iets dat niet je gehele naam omvat.
Dit in combinatie met je zichtbare kenteken ben je wel een heeeeele makkelijke prooi voor criminelen.
(Nickname kan je laten wijzigen door Daniël)
Laat je Nickname veranderen in iets dat niet je gehele naam omvat.
Dit in combinatie met je zichtbare kenteken ben je wel een heeeeele makkelijke prooi voor criminelen.
(Nickname kan je laten wijzigen door Daniël)
Strontjalours op jouw interieur. Precies zoals ik hem zou wille hebbe..!
Mooie ride, ben dr maar zuinigop
Mooie ride, ben dr maar zuinigop
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- ///M 330Ci
Hé volgens mij ken ik deze coupe.
Stond een paar jaar geleden te koop, ik had er toen nog niet genoeg geld voor, anders was ik er wel even bij gaan kijken.
Heb nog even gezocht maar de foto's staan helaas niet meer op m'n PC..
Tof ding, het M-Tech II pakket is zo mooi, de Hartge wielen staan er ook super onder.
Misschien nog een setje originele chromen tipjes op de uitlaat?
Stond een paar jaar geleden te koop, ik had er toen nog niet genoeg geld voor, anders was ik er wel even bij gaan kijken.
Heb nog even gezocht maar de foto's staan helaas niet meer op m'n PC..
Tof ding, het M-Tech II pakket is zo mooi, de Hartge wielen staan er ook super onder.
Misschien nog een setje originele chromen tipjes op de uitlaat?
- Spoiler: Laat zien
Freude am Fahren
Mooie bolide
Dikke coupe! Staat echt mooi zo`n 16:9 navigatie