Bericht
door ayhan » 09 dec 2009, 23:44
Ik heb in het begin ook veel moeite gehad met koppelen, uiteindelijk gelukt met mijn HTC HD, hiervoor ook de HTC Diamond gekoppeld gehad, werkt prima met adresboek en al.. Het lukte me echter niet met het toestel van mijn vrouw (HTC Snap) ik kon wel verbinding leggen, de telefoon kon ook een koppeling tot stand brengen; maar als je vervolgens ging bellen hoorde je niet noch op de telefoon, noch via BT
Wellicht dat sommige services niet aan zijn gezet op je telefoon; misschien toch je BT instellingen op je Tel controleren. Enige tijd geleden had ik gevraagd of iemand ervaring had met Voice Command, je kan namelijk ook door de spraak knop op je stuur vast te houden instructies roepen, zoals bel nummer, of navigeer naar.. had filmpjes op youtube gezien, echt gaaf..maar ja dat moest op een of ander manier ge-unlocked worden, en daarvoor had iemand hier op het forum naar het serienummer gevraagd van mijn BT module..deze module heb ik nooit kunnen achterhalen zit waarschijnlijk ergens in de kofferbak verstopt.
Mocht iemand weten hoe deze functie aan te zetten, gaarne reactie, wordt op prijs gesteld!