Jups.. is ook de enige mogelijkheid. Andere formaten zijn de :///m:135 velgen nooit gemaakt.Yoshiii schreef:Mooie velgen. Zijn de banden 225, 255?
e46 AST - nu op winterbandjes
-
Re: e46 nieuw onderstel
-
Zo.. en nu de winterbandjes :roflol:
-
En nog wat foto's van AST.. nu de wielen er toch afwaren.
Achterkant had ik even schoongemaakt, zat nogal wat modder... dus het is geen lekkage
Achterkant had ik even schoongemaakt, zat nogal wat modder... dus het is geen lekkage
Re: e46 AST - nu op winterbandjes
bekende velgen
toch inspiratie gekregen
rijdt ook weer heel anders (vindt ik wel)
toch inspiratie gekregen
Da's natuurlijk niet helemaal waar... Je zou ook met 4x 8J kunnen rijden of een andere bandenmaat monteren...patrick360 schreef:Jups.. is ook de enige mogelijkheid. Andere formaten zijn de :///m:135 velgen nooit gemaakt.Yoshiii schreef:Mooie velgen. Zijn de banden 225, 255?
Geen enkel probleem om er bijvoorbeeld 225 voor en achter op te leggen als je ze bijvoorbeeld per de in de winter wilt rijden, ik heb dit ook overwogen voor mijn MV72's...
-
Tja dan krijg je van die gestrekte bandjes.. ook niet mooi.
Maar voor winterbanden gewoon eens voor een ander setje 17 of 18" kijken met rondom dezelfde velg. Hoeft ook geen origineel bmw te zijn, maar wel beetje kwaliteit. Geen zin in rondom gewichtjes
Maar voor winterbanden gewoon eens voor een ander setje 17 of 18" kijken met rondom dezelfde velg. Hoeft ook geen origineel bmw te zijn, maar wel beetje kwaliteit. Geen zin in rondom gewichtjes
-
Re: e46 AST - nu op winterbandjes
Mjah hele week vriezen, dus dan toch maar erop gooien. Niet dat ik de komende week deze auto zal gebruiken... maargoed.sebasel* schreef:bekende velgen
toch inspiratie gekregen
En het rijdt ineens heel erg comfortabel
Tuurlijk, je kan het niet mooi vinden maar 't is wel degelijk een oplossing. Ik vind het zelf ook minder mooi maar 't is niet onmogelijk. Mooiste oplossing voor mijzelf zou zijn om nog 2 mooie MV72 voorvelgen te vinden, maar vind ze maar eens...patrick360 schreef:Tja dan krijg je van die gestrekte bandjes.. ook niet mooi.