VERKOCHT Mijn 318d Woon/Werk Bimmer
VERKOCHT Mijn 318d Woon/Werk Bimmer
VERKOCHT!
Laatst gewijzigd door R1150GS op 29 mar 2013, 15:48, 18 keer totaal gewijzigd.
Re: Eindelijk opgehaald!! mijn 318d
Mooie kleur in een mooie uitvoering!
Heb je ook foto´s van de binnenkant? (h)
Heb je ook foto´s van de binnenkant? (h)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nice, ga je geen spijt van krijgen (h)
Interieur.
Ik zag hem staan en was meteen verkocht, ondanks de lekke turbo als gevolg van een tuningstekker (gaat er accuut uit zaterdag, bij vervanging turbo) toch gekocht met veel korting na een aankoopkeuring van 30 euro. Kleur en uitvoering doen het hem. Km stand 151.000.
Nu maar eens kijken hoe ik mijn Parrot CK3100 en mp-3 speler erin ga krijgen.
Nu maar eens kijken hoe ik mijn Parrot CK3100 en mp-3 speler erin ga krijgen.
Mooie wagen zeker lekker stoelen!
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Da's wel wat anders dan een VW (h) mooie Sedan
Gefeliciteerd! En veel plezier er mee
Ik had ook jaren VW gereden maar rij inmiddels al weer 3 jaar BMW. Een Golf 5 TDI van 2004 kost vrijwel net zoveel als een 318D van 2004 dus dan is de keus niet zo moeilijk imho. Helemaal niet omdat de kwaliteit van VW de laatste jaren toch wel is afgenomen als je het mij vraagt (en ik heb 8 jaar bij een VAG dealer gewerkt..). De Golf 4 TDI van mijn pa was een dusdanige rammelbak dat zelfs hij is overgestapt na 25 jaar VW. Doen ze goed daar in Wolfsburg (| Motorisch geen klagen maar het plastic kan stukken beter...
Ik had ook jaren VW gereden maar rij inmiddels al weer 3 jaar BMW. Een Golf 5 TDI van 2004 kost vrijwel net zoveel als een 318D van 2004 dus dan is de keus niet zo moeilijk imho. Helemaal niet omdat de kwaliteit van VW de laatste jaren toch wel is afgenomen als je het mij vraagt (en ik heb 8 jaar bij een VAG dealer gewerkt..). De Golf 4 TDI van mijn pa was een dusdanige rammelbak dat zelfs hij is overgestapt na 25 jaar VW. Doen ze goed daar in Wolfsburg (| Motorisch geen klagen maar het plastic kan stukken beter...
Bedankt voor de reacties allemaal.
Mijn passat en daarvoor een Golf had een nog de oude TDI blokken, dus niet de latere pompverstuiver die ook veel rauwer loopt. Ik heb 7 jaar probleemloos met die passat gereden, de Golf 2008 van mijn vrouw rijdt veel minder lekker. Ik had nu de optie tot het overnemen van een 2.0 TDI passat van 2006 maar ook met die motor zijn veel gevallen van turboproblemen bekend en hij is zoooo groot en zwaar dat ik het maar heb laten varen.
Mijn passat en daarvoor een Golf had een nog de oude TDI blokken, dus niet de latere pompverstuiver die ook veel rauwer loopt. Ik heb 7 jaar probleemloos met die passat gereden, de Golf 2008 van mijn vrouw rijdt veel minder lekker. Ik had nu de optie tot het overnemen van een 2.0 TDI passat van 2006 maar ook met die motor zijn veel gevallen van turboproblemen bekend en hij is zoooo groot en zwaar dat ik het maar heb laten varen.
Gefeliciteerd met je mooie aankoop, veel (rij)plezier gewenst!!!
Blijkt het dus de carterontluchting te zijn die helemaal verstopt zat die olie lekkage veroorzaakt heeft!! Scheelt me dus gewoon 1300 harde pegels. Dat was ff leuk om te horen net voor kerst.R1150GS schreef:Ik zag hem staan en was meteen verkocht, ondanks de lekke turbo als gevolg van een tuningstekker (gaat er accuut uit zaterdag, bij vervanging turbo) toch gekocht
Kijk das handel!!!