harmen kardon
harmen kardon
Ik wil een versterker gaan aansluiten op mijn audio systeem van harmen kardon in mijn 320d.
Maar weet iemand hoeveel watt de boxen totaal zijn zodat ik mijn versterker erop kan aanpassen.
Want ik kan er nergens iets over vinden .
m.vg Alex
Maar weet iemand hoeveel watt de boxen totaal zijn zodat ik mijn versterker erop kan aanpassen.
Want ik kan er nergens iets over vinden .
m.vg Alex
- largeproject
- Contacteer:
Re: harmen kardon
Zullen we toch eerst moeten weten wat voor een boxen erin zitten,standard of een set van HK,als het standard is zou ik eerst de speakers gaan vervangen alvorens er een vesrterker achter te hangen,want de oem speakers zijn vrij brak kwa geluid.
ps;ff voorstellen in de daar voor bestemde topic is wel zo netjes.
ps;ff voorstellen in de daar voor bestemde topic is wel zo netjes.

Herman Kanon zegt 'ie toch 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Harrie Karton?
- Marvin 328iT
Is het bij HK niet zoals bij het Hifi-soundsystem dat er in de versterker een ingebouwd scheidingsfilter zit die elke speaker z'n eigen frequentiegebied weer laat geven?
Als je dan een aftermarket versterker koopt, dan moet je ten eerste in de gaten houden wat de speakerweerstand is(volgens mij hebben HK speakers een andere weerstand), en ten 2e een set goede 2 of 3 weg scheidingsfilters ertussen plaatsen.
Wat is je budget, en wat voor versterker wil je gaan kopen?
gr.
Marvin
Als je dan een aftermarket versterker koopt, dan moet je ten eerste in de gaten houden wat de speakerweerstand is(volgens mij hebben HK speakers een andere weerstand), en ten 2e een set goede 2 of 3 weg scheidingsfilters ertussen plaatsen.
Wat is je budget, en wat voor versterker wil je gaan kopen?
gr.
Marvin
- largeproject
- Contacteer:
Opt1mus schreef:Herman Kanon zegt 'ie toch
Oh ja (| ,volgens mij zijn die HK speakers niet allemaal van dezelfde weesrstand,ik weet niet hoe anderen versterkers daar mee omgaan,de HK versterker is daar voor aangepast.
- ///M 330Ci
Jep klopt, het ding zit bij de linker achterwielkuip in de kofferruimte, waar het oem navi spul ook zit.Marvin 328iT schreef:Is het bij HK niet zoals bij het Hifi-soundsystem dat er in de versterker een ingebouwd scheidingsfilter zit die elke speaker z'n eigen frequentiegebied weer laat geven?
Dit is idd bij het Hifi-soundsystem en het Herrie Kanon-pakket.

Freude am Fahren
Ik zal me zo snel mogenlijk gaan voostellen 
En kwa versterkers enzo heb ik weinig verstand dus wat voor iets raden jullie mij aan om erin tebouwen.
En wat ook nog betaalbaar is voor een versterker.
M.v.g Alex

En kwa versterkers enzo heb ik weinig verstand dus wat voor iets raden jullie mij aan om erin tebouwen.
En wat ook nog betaalbaar is voor een versterker.
M.v.g Alex
- largeproject
- Contacteer:
Audison
oh nee,je zei betaaalbare,sorry.