PATRON's 320D - 02/07/11 Almost back
Re: PATRON's 320D - 17/09/09 schade :(
Balen Patron, blijf het echt stom vinden dat mensen niet even een briefje achterlaten. Dat hoort toch gewoon bij je opvoeding? (|
Mooi waardeloos Engin... Ook vervelend voor je pa, dat het net gebeurt als hij je wagen meeneemt...
svcks Patron, je kunt idd proberen via het Waarborgfonds: http://www.wbf.nl/ iets te regelen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dikk vet balen, man! 

Echt kl*te man! Ik zou idd ook het waarborgfonds proberen...
Succes met het herstel!!!
Succes met het herstel!!!
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Bedankt heren, ja ik kan ook mijn vader beetje moeilijk aanspreken erover
Ik ga zometeen ff kijken wat ik kan regelen nog en jah, denk dat het tijd is om ff een order te plaatsen op salesafter.de
achter gezien in de ochtend valt allemaal trouwens wel weer mee..

Ik ga zometeen ff kijken wat ik kan regelen nog en jah, denk dat het tijd is om ff een order te plaatsen op salesafter.de

achter gezien in de ochtend valt allemaal trouwens wel weer mee..

Bedankt voor het meeleven heren!
Achteraf gezien valt het allemaal wel mee, er zit een zwarte plek waar de lak gewoon eraf geschuurd is helemaal, dus het moet wel gespoten worden. De ophangplek bij de wielkast is gebroken en ook de ophangplekken bij de achterkant net onder de bagage zeg maar zijn niet meer goed. En als het goed is lukt het allemaal via het waarborgfonds dus hopelijk is binnenkort alles weer oke!
Achteraf gezien valt het allemaal wel mee, er zit een zwarte plek waar de lak gewoon eraf geschuurd is helemaal, dus het moet wel gespoten worden. De ophangplek bij de wielkast is gebroken en ook de ophangplekken bij de achterkant net onder de bagage zeg maar zijn niet meer goed. En als het goed is lukt het allemaal via het waarborgfonds dus hopelijk is binnenkort alles weer oke!

Aii klote man! Weet je al meer of je deze schade vergoed krijgt?
door de drukte is er helemaal niets van gekomen, maar ga ff deze week ruimte voor maken..
- Spoiler: Laat zien

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: PATRON's 320D - 04/01/10 Update
Ik sluit me hier bij aan!
Ben je ook op de meet? Ben benieuwd naar je audio
Ben je ook op de meet? Ben benieuwd naar je audio

Re: PATRON's 320D - 04/01/10 Update
ohja daar moet ik me nog ff bijzetten.. denk dat ik er wel ben.. audio is wel oke, maar ik vind het zelf nog niet goed genoeg.. Volgens mij kan het veel beter geluid produceren als je het beter afstelt.. wellicht dat iemand er op de meeting naar kan kijken