DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- hennie_323ci
Re: OEM look dubbel din systeem
nee die knakker heeft die specifieke post met de foto's verwijderd.Henry320d schreef:Heb ook wel belangstelling, alleen vind ik de beschrijving van de Ipod bediening in de handleiding erg vaag......Ben wel lid bij E46fanatics, maar kan dit topic niet inzien....hennie_323ci schreef:Op e46fanatics zijn er a 2 binnen
http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... tcount=154
ziet er toch wel netjes uit hoor.
Fijne kerst iedereen!
dat is dus 1 van de dingen die ik bij de groothandel aan het onderhandelen benbjornc schreef:Schakel je zo ook een goede garantie afhandeling niet uit?Opt1mus schreef:en zo bestellen we direct bij Dynavin en schakelen we de tussenhandel uit
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
check 1e post, ik heb er een paar uit Die Heimat geleendhennie_323ci schreef:Henry320d schreef:nee die knakker heeft die specifieke post met de foto's verwijderd.
Touring zonder dakrails:
zoo ik heb even de hele topic doorgenomen en moet zeggen dat de opties wel erg aantrekkelijk zijn. Aangezien het draait op Windhoos, heeft het een harddisk aanwezig en weten jullie misschien ook hoe groot die is?
Voor de rest ziet het ding er niet zo geweldig uit natuurlijk, maar door de opties die je erbij krijgt compenseert het een beetje vind ik
op navaudio.nl staat zelfs dit:
Voor de rest ziet het ding er niet zo geweldig uit natuurlijk, maar door de opties die je erbij krijgt compenseert het een beetje vind ik
op navaudio.nl staat zelfs dit:
Heb het helaas niet in de filmpjes gezien, maar is dit ook echt mogelijk?21. Bluetooth A2DP: Ja Hiermee kunt u luisteren naar de muziek van een mobiele telefoon via de auto luidsprekers.
- Dominic-Breda
dit kan ook met je parrot toch, met mijn pioneer x1bt kon dit namelijk ook.
Dus lijkt me wel dat het kan, maar dat klinkt niet geweldig vind ik.
Dus lijkt me wel dat het kan, maar dat klinkt niet geweldig vind ik.
-
Ziet er althans een erg leuk toestel uit... Nu ben ik wel bang dat het ook zo China stuff is zoals die MP3 spelers die erg lijken op iPods en die je overal kan kopen. Maar qua schermresolutie, kleuren, gebruiksgemak in de menu's, en kwaliteit nergens op lijken.
Ergens wil ik echt wel zo een ding in mijn auto, omdat een standaard navi zo duur is, maar zo een china ding dat half werkt wil ik eigenlijk ook niet. Dan gebruik ik nog liever mijn tom tommetje...
Maar moest het ding echt zijn werk goed doen, dan heb ik wel intresse!
Ergens wil ik echt wel zo een ding in mijn auto, omdat een standaard navi zo duur is, maar zo een china ding dat half werkt wil ik eigenlijk ook niet. Dan gebruik ik nog liever mijn tom tommetje...
Maar moest het ding echt zijn werk goed doen, dan heb ik wel intresse!
Ok. I found out what the e46fanatics special is.
1. If you are a CA resident and place your order before Jan 18, Dabears2k will pay your tax.
2. You only have to pay 1/2 up front and the balance when it's ready to ship (instead of full price up front)
3. Free shipping in the continental USA.
Ryan said to use the code E46FANATICS during checkout for this special deal.
Link again for the lazy:
http://www.dabears2k.com/product_inf...roducts_id=298
dit verhaaltje vond ik op e46fanatics. Dat scheelt helemaal euro's of niet dan??
1. If you are a CA resident and place your order before Jan 18, Dabears2k will pay your tax.
2. You only have to pay 1/2 up front and the balance when it's ready to ship (instead of full price up front)
3. Free shipping in the continental USA.
Ryan said to use the code E46FANATICS during checkout for this special deal.
Link again for the lazy:
http://www.dabears2k.com/product_inf...roducts_id=298
dit verhaaltje vond ik op e46fanatics. Dat scheelt helemaal euro's of niet dan??
$765 is altijd nog zo'n €530
Das nog zonder verzendkosten en invoerrechten....
Das nog zonder verzendkosten en invoerrechten....
nope, je betaalt nu de helft vooruit, $ 380,- en de helft na levering, de coupon is voor Free Shipping...
$ 760,- is nog steeds € 530,- wat overigens wel mijn NL. streefprijs is.
Ik bestel hem liever via NL. kanalen dan voor dezelfde prij uit de US
$ 760,- is nog steeds € 530,- wat overigens wel mijn NL. streefprijs is.
Ik bestel hem liever via NL. kanalen dan voor dezelfde prij uit de US
Touring zonder dakrails:
Free shipping is alleen USA....
bij mijn proeforder pakte die 'm wel... ondanks verzenden naar NL.
Wellicht pikken ze 'm bij handmatige controle er dan wel tussenuit en krijg je alsnog de Shipping om je oren
Wellicht pikken ze 'm bij handmatige controle er dan wel tussenuit en krijg je alsnog de Shipping om je oren
Touring zonder dakrails:
+ nog eens invoerrechten....
misschien niets, misschien toch iets:
een nieuwe versie met zwarte draaiknoppen? kwan deze foto tegen op de dynavin site.
een nieuwe versie met zwarte draaiknoppen? kwan deze foto tegen op de dynavin site.