voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
e36/e28

voorstellen

Bericht door e36/e28 » 27 dec 2009, 01:45

hallo mede bmw liefhebbers,

ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Hans en woon in het oosten van het land. Sinds tien jaar ben ik in het bezit van een bmw 525e (e28). Ik heb deze auto nooit gekocht om er dagelijks in te rijden, maar om op zonnige dagen lekker te poetsen en te rijden (ik ben geen sleutelaar),en een keer in het jaar moet hij aan de bak om mijn caravan naar de zon te sturen,meestal italie. Zodoende heeft hij in tien jaar tijd pas 30.000 km gereden. Deze auto was altijd mijn droom, want dit waren de "dikke bakken" uit mijn jeud. De auto is origineel nederlands, en is zijn leven begonnen als de auto van mevr. Stolp (de bmw dealer in nijkerk).Daarna kwam hij in handen van een ware liefhebber die hem echt koesterde. Van deze liefhebber heb ik de auto mogen overnemen. De auto is in bijna concoursstaat, en voorzien van leuke opties zoals lm velgen, ww glas, metallic lak, hoofdsteunen achter, en is volledig origineel. Daarnaast heb ik voor dagelijks gebruik een 318i executive touring (e36).Ook naar deze auto heb ik echt gezocht. Hij is dan ook net zo mooi en strak alsdat hij ooit nieuw geleverd is (echt concoursstaat).Voor-
zien van 16" originele lm bmw velgen, beige lederen bekleding, en een paars/blauwe koets is het een zeer sjieke verschijning. Zoals jullie merken zijn oude auto's mijn ding. Ook heb ik nog een Lancia kappa pininfarina om de verzameling kompleet te maken,maar daar zal ik jullie op dit BMW forum niet mee lastig vallen. Op mijn verlanglijstje of beter gezegt waar ik nog wel eens van droom om ze te bezitten zijn: bmw 3.3 li (e3), bmw m3 (e30), bmw 628csi (e24), maar dat zal wel bij dromen blijven. Ik hoop jullie snel te spreken op dit forum om onze "freude am fahren" te delen.

Hans

Fabian79

Re: voorstellen

Bericht door Fabian79 » 27 dec 2009, 10:31

Welkom hier.

Dit vraagt natuurlijk om FOTOOOO'S!!! ;)

Foto's plaatsen is op zich makkelijk. Check maar even de zoekfunctie op het forum.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Jaapi

Re: voorstellen

Bericht door Jaapi » 28 dec 2009, 12:43

Welkom, En idd we :love: foto's!!!

- als je foto's online hebt staan ergens is het heel makkelijk
de link van je foto tussen [img]...en...[/img] zetten

Bijv
[img]e36concourstaatpic03.nl[/img]

Jurian