nope, radio code heb je niet nodig (althans, niet voor alle cd-spelers en cassettespelers die ik los gehad heb.)bas_E46 schreef:Nog een vraag: heb je de radiocode nodig als je de stekker loshaalt of niet? Ik heb hem wel hoor, maar het is toch handig om op alles voorbereid te zijn! En als je hem nodig hebt, spreekt het dan voor zich hoe je de code invoert?
(wat is dit toch een relaxt forum!!!)
Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Re: Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Ik heb nu firmware v5.10C erin zitten, werkt perfect met m'n 3GS v3.1.2bas_E46 schreef:Ik heb begrepen van de supportsite van Parrot dat de CK3000 evo alleen dmv een seriele verbinding geupdate kan worden
Zie DEZE PDF voor meer info.
Andere producten (lees: nieuwere) zijn wel te updaten via Bluetooth.
@Doezel: welke firmware heb jij dan? Misschien maakt het niet zoveel uit, uiteindelijk.
Vandaag naar een officiele parrot reseller geweest om een softwareupdate op de CK3000evo te laten doen. Blijkt dat dat ding het niet meer doet na de softwareupdate, vertelde de medewerker me daar... Of ie gewerkt heeft, weet ik niet, omdat ik hem niet werkend gezien heb. Uiteindelijk na wat geprobeer kwam de medewerker met een oplossing: een ruil-toestel, gebruikt, maar werkend. Ik hoefde niets te betalen. Erg goeie service!
Bedankt mensen van Pitstart, Tiel! Oh ja: software versie is nu: v5.11c (niet de laatste maar wel recent genoeg)
Nou maar eens de dension-spullen bestellen!
Bedankt mensen van Pitstart, Tiel! Oh ja: software versie is nu: v5.11c (niet de laatste maar wel recent genoeg)
Nou maar eens de dension-spullen bestellen!
E46 320d Touring Executive 05/2001
Vandaag heb ik de Dension GW300 opgehaald met een iPhone 3G cradle. Woensdag ga ik alles inbouwen, samen met de Parrot CK3000evo.
@Doezel: welke volgorde van stekkers heb jij gedaan:
1. radio > 17 pins stekker >
2. > GW300 > 17pins stekker >
3. > connects2 >
4. > CK3000evo
Of beredeneer ik het verkeerd?
@Doezel: welke volgorde van stekkers heb jij gedaan:
1. radio > 17 pins stekker >
2. > GW300 > 17pins stekker >
3. > connects2 >
4. > CK3000evo
Of beredeneer ik het verkeerd?
Volgens mij heb ik 't ook zo in elkaar gezet. In ieder geval even proberen voordat je 't allemaal weer in elkaar zet.
Cool. Gaan we proberen! Ben benieuwd!
ff offtopic: Vandaag ook nog een set "facelift-achterlichtunits" gekocht.
Ziet er mooi uit op een donkergrijze touring
(units zijn rood-wit-rood).
weer OT: zodra ik het spul werkend heb, laat ik weer van me horen!
ff offtopic: Vandaag ook nog een set "facelift-achterlichtunits" gekocht.
Ziet er mooi uit op een donkergrijze touring
(units zijn rood-wit-rood).
weer OT: zodra ik het spul werkend heb, laat ik weer van me horen!
Heb je de accu losgehaald?doezel schreef:Volgens mij heb ik 't ook zo in elkaar gezet. In ieder geval even proberen voordat je 't allemaal weer in elkaar zet.
Nope, accu is niet los geweest. Waarom zou dat nodig zijn?
geen idee, zie je altijd in elke handleiding staan, maar leek mij ook onzin...
Vandaag de carkit en Dension ingebouwd. Wat een klus toch wel... Uiteindelijk alles netjes weggewerkt en erg tevreden.
Heb het microfoontje bij de linker raamstijl geplaatst, omdat ie dan iets dichter bij zit.
Foto's volgen zodra het lichter is en mooier weer!
@Doezel: super bedankt voor alle tips en antwoorden. Was een stuk meer gepuzzel geweest, anders!!
Heb het microfoontje bij de linker raamstijl geplaatst, omdat ie dan iets dichter bij zit.
Foto's volgen zodra het lichter is en mooier weer!
@Doezel: super bedankt voor alle tips en antwoorden. Was een stuk meer gepuzzel geweest, anders!!
Graag gedaan! Heb je er nu ook een iPhone aan hangen?
Yep, iPhone 3G met tomtom. Echt briljant dat de geluiden dan ook over je radio gaan!
Moet nog wel even "studeren" om de bediening van de GW300 door te krijgen, maar ik ga hem in iPod UI gebruiken.
Dan kan ik de iPod-functies ook gewoon op de iPhone bedienen!
Vind overigens het geluid echt veel beter dan van CD of radio. Echt een verschil. Kan ook liggen aan de equaliser-settings in mijn iPhone.
Al met al ben ik erg tevreden. Kostte toch 3/4 dag en een hoop geduld, maar het is gelukt!
Moet nog wel even "studeren" om de bediening van de GW300 door te krijgen, maar ik ga hem in iPod UI gebruiken.
Dan kan ik de iPod-functies ook gewoon op de iPhone bedienen!
Vind overigens het geluid echt veel beter dan van CD of radio. Echt een verschil. Kan ook liggen aan de equaliser-settings in mijn iPhone.
Al met al ben ik erg tevreden. Kostte toch 3/4 dag en een hoop geduld, maar het is gelukt!
Bas: hoe heb je nu de iPhone aan je gw300 hangen? alleen met een kabeltje of via een cradle?
uit betrouwbare bron; via de cradle
Hoi allen,
Ik heb net dit draadje doorgenomen en ben verkocht aan dit systeem!
Nu wou ik ff weten van jullie weten welke connect2 adaptor ik moet aanschaffen ( er staan er meerdere op de site ) en hoe ik ze precies moet aansluiten.
Er staan al heel wat fotootjes op over de installatie, maar ik denk dat mijn radio-gps unit in de kofferbak zit ( bmw x3 ), kan er mij dat iemand bevestigen?
Ik vroeg mij ook nog af, of je binnenkomende gesprekken worden weergegeven op het gps scherm? ( MK4 )
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Ik heb net dit draadje doorgenomen en ben verkocht aan dit systeem!
Nu wou ik ff weten van jullie weten welke connect2 adaptor ik moet aanschaffen ( er staan er meerdere op de site ) en hoe ik ze precies moet aansluiten.
Er staan al heel wat fotootjes op over de installatie, maar ik denk dat mijn radio-gps unit in de kofferbak zit ( bmw x3 ), kan er mij dat iemand bevestigen?
Ik vroeg mij ook nog af, of je binnenkomende gesprekken worden weergegeven op het gps scherm? ( MK4 )
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!