Grom audio noise
Grom audio noise
Hello beemers ,
Ik heb onlangs mijn oude grom omgewisseld voor een nieuwe van januari, nu als ik deze aangesloten had krijg ik een toon die samen werkt met mijn toerental een beetje te vergelijken met een slechte massa brrriiiiieeeuww zijn er hier nog mensen die dit euvel kennen ik hoop alleen niet dat ik hem weer naar carputershop moet sturen
bedankt :r
Ik heb onlangs mijn oude grom omgewisseld voor een nieuwe van januari, nu als ik deze aangesloten had krijg ik een toon die samen werkt met mijn toerental een beetje te vergelijken met een slechte massa brrriiiiieeeuww zijn er hier nog mensen die dit euvel kennen ik hoop alleen niet dat ik hem weer naar carputershop moet sturen
bedankt :r
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Grom audio noise
Heb je geen audio en stroom kabels verward door elkaar liggen?
Deze mogen elkaar niet kruizen.
Deze mogen elkaar niet kruizen.
Nee hoor ik heb de twee stekkertjes die van de grom komen gewoon ingeplugt dwz waar normaal de cd lader zat , (| ik heb een touring dus met een thrunk cable net zoals mijn vorige grom maar die had die toon niet maar deze wel !!!!!!!!!!!!!
Hallo,
Heb je al een oplossing gevonden voor het probleem. Ik heb exact dezelfde klacht, een hoge toon die toeneemt bij hoger toerental. Kan het met navigatie te maken hebben? (snelheidspuls voor afstand)?
Heb je al een oplossing gevonden voor het probleem. Ik heb exact dezelfde klacht, een hoge toon die toeneemt bij hoger toerental. Kan het met navigatie te maken hebben? (snelheidspuls voor afstand)?
Laatst gewijzigd door Gast op 16 jan 2010, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Hey ,
Ik heb hem terug gestuurt naar GROM USA en ze gingen hem nakijken dat is mijn tweede grom de vorige had die toon niet en deze werkte wem met navi maar nu heb ik die toon weer , Ik hou u op de hoogte
Ik heb hem terug gestuurt naar GROM USA en ze gingen hem nakijken dat is mijn tweede grom de vorige had die toon niet en deze werkte wem met navi maar nu heb ik die toon weer , Ik hou u op de hoogte
OK, bedankt. Ik heb het idee dat het samenhangt met de navigatie. De interface hebben we getest op een andere BMW zonder navigatie en dat gaf geen probleem.
Laatst gewijzigd door Gast op 17 jan 2010, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hey,
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb geen navigatie. Ook aangesloten via trunk kabel in plaats van de CD-wisselaar.
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb geen navigatie. Ook aangesloten via trunk kabel in plaats van de CD-wisselaar.
Ik ga deze in de gaten houden.
Heb sinds twee maanden een hele nieuwe grom in mijn 320 hangen. Daarvoor probleem gehad met een continue pieptoon, maar na heel veel mailverkeer met gromaudio heb ik een nieuwe gekregen (oude ligt hier ook nog ergens). De nieuwe piept niet continue, maar als ik 't volume verder open draai, hoor ik wel t toerental van de motor.
Lijkt veel op dat wat ts schrijft.
Ik heb geen vaginatie aan de audio hangen, wel een parrot. Ga binnenkort proberen hoe het werk zonder de parrot.
Heb sinds twee maanden een hele nieuwe grom in mijn 320 hangen. Daarvoor probleem gehad met een continue pieptoon, maar na heel veel mailverkeer met gromaudio heb ik een nieuwe gekregen (oude ligt hier ook nog ergens). De nieuwe piept niet continue, maar als ik 't volume verder open draai, hoor ik wel t toerental van de motor.
Lijkt veel op dat wat ts schrijft.
Ik heb geen vaginatie aan de audio hangen, wel een parrot. Ga binnenkort proberen hoe het werk zonder de parrot.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik dacht dat we hier een net forum warenVince132 schreef:Ik heb geen vaginatie aan de audio hangen, wel een parrot.

Ik heb het zelfde ik denk toch dat ik hem eruit gaat slopen...........................................................
-
Dat is raar, ik heb net hetzelfde, maar met een Gateway100 van Dension...
voor een piepende grom is toch bij grom usa gewoon een kabel aan te vragen, met een speciaal filter erin gesoldeerd... x|
of mis ik nou iets... (alom besproken in het topic over de grom audio review)
of mis ik nou iets... (alom besproken in het topic over de grom audio review)