iPhone via nieuwe Dension Cradle aangesloten
Re: iPhone via nieuwe Dension Cradle aangesloten
Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede gps ontvangst heb op de locatie waar de iPhone nu zit. Voorheen had ik de iPhone op de asbak liggen maar daar raakte ik om de haverklap de ontvangst kwijt.
En voor wat betreft voicedialing:
als ik nu op het bel knopje van het stuur druk start de iPhone de voice-control applicatie. Als ik dan bijv "bel naam" uitspreek gaat ie bellen.
Meestel gaat navigon dan verder met navigeren als ik aan het rijden ben.
Hopelijk is dit stabieler in de 1.4 versie.
En voor wat betreft voicedialing:
als ik nu op het bel knopje van het stuur druk start de iPhone de voice-control applicatie. Als ik dan bijv "bel naam" uitspreek gaat ie bellen.
Meestel gaat navigon dan verder met navigeren als ik aan het rijden ben.
Hopelijk is dit stabieler in de 1.4 versie.
ik heb ook een vraag, omdat ik nu ook zit te twijfelen over de cradle..
1. kan je er een swifel erbij kopen zodat je de iphone ook kan kantelen?
2. En kan je ook gewoon een youtube filmpje kijken zonder dat de GW300 automatisch naar je ipod gaat? Want als ik mijn iphone aansluit aan de GW300 nu en open een youtube filmpje, dan stopt het na 10 seconden met het filmpje en gaat muziek afspelen wat er op mn iphone is..
1. kan je er een swifel erbij kopen zodat je de iphone ook kan kantelen?
2. En kan je ook gewoon een youtube filmpje kijken zonder dat de GW300 automatisch naar je ipod gaat? Want als ik mijn iphone aansluit aan de GW300 nu en open een youtube filmpje, dan stopt het na 10 seconden met het filmpje en gaat muziek afspelen wat er op mn iphone is..
Patron:
1) dat kan vast, ik weet dat brodit deze dingen verkoopt. Die zou je er gewoon tussen kunnen zetten.
Verder kun je de Dension cradle kantelen voordat je hem vast schroeft. Misschien als je de schroef niet helemaal vast aandraait?
2) dit weet ik niet. Het viel me inderdaad op dat de GW de ipod opstart. Ik persoonlijk vind dat prima. Misschien als je de GW niet meer in iPod GW zet maar in iPod UI (of andersom?)
1) dat kan vast, ik weet dat brodit deze dingen verkoopt. Die zou je er gewoon tussen kunnen zetten.
Verder kun je de Dension cradle kantelen voordat je hem vast schroeft. Misschien als je de schroef niet helemaal vast aandraait?
2) dit weet ik niet. Het viel me inderdaad op dat de GW de ipod opstart. Ik persoonlijk vind dat prima. Misschien als je de GW niet meer in iPod GW zet maar in iPod UI (of andersom?)
hmm ik heb net zelf gekeken bij mijn dension en hij ging steeds irritant over naar muziek op GW stand toen ik youtube zat te kijken, toen heb ik UI geprobeerd en dat werkte helemaal perfect! dus ik moest beter kijken eigenlijk
thnx anyway! ga hem ook bestellen denk ik..
thnx anyway! ga hem ook bestellen denk ik..
zeker, maar waar heb je het opgehaald eigenlijk? ik zat te kijken maar kan het nergens vinden helaas..
aha een aardige afstand heeft ie afgelegd dan maar bedankt ik zal ff gaan zoeken!
Ik had er bijna een uit canada besteld
(hongarije, canada, nederland)
dat was nog wat verder geweest...
(hongarije, canada, nederland)
dat was nog wat verder geweest...
hmm ik heb deze gekocht:
hierin past mijn ipod ook makkelijk en die andere leek me moeilijk, en deze is wat kleiner dus vond ik hem wat beter passen in de auto.. maar moet hem nog gaan aansluiten...
hierin past mijn ipod ook makkelijk en die andere leek me moeilijk, en deze is wat kleiner dus vond ik hem wat beter passen in de auto.. maar moet hem nog gaan aansluiten...
Schijnt dat die cradles alleen goed met de 3g(s) werken als ze een witte stekker hebben ipv een groene.
Plaats je een foto als je hem gemonteerd hebt?
Plaats je een foto als je hem gemonteerd hebt?
hmm ik heb de witte stekker.. en heb hem met standaar luchtrooster mount ff vastgezet, maar die mount is letterlijk troep het wiebelt aan alle kanten.. heb wel ff getest en alles werkt!
nu alleen dus op die angled brodit houder wachten die morgen komt en dan de houder verplaatsen..
foto's volgen
nu alleen dus op die angled brodit houder wachten die morgen komt en dan de houder verplaatsen..
foto's volgen
Over foto's gesproken.... die moet ik nog steeds maken van hoe het er bij mij in zit, maar da's eigenlijk hetzelfde als bij Doezel
@Doezel: heb je die melding ook nog steeds?
Ik ga maar eens zoeken of dat te omzeilen is, want eigenlijk is het wel irritant...
@Doezel: heb je die melding ook nog steeds?
Ik ga maar eens zoeken of dat te omzeilen is, want eigenlijk is het wel irritant...
E46 320d Touring Executive 05/2001
Ik heb die melding nog steeds (weer...)
Hij gaat wel vanzelf weg na een paar seconden.
Ik had een oplossing gevonden; er kwam geen melding meer! Alleen jammer dat de GW ook mijn iPhone niet meer zag, Bummer!
Ik ben er nog mee bezig.
Hij gaat wel vanzelf weg na een paar seconden.
Ik had een oplossing gevonden; er kwam geen melding meer! Alleen jammer dat de GW ook mijn iPhone niet meer zag, Bummer!
Ik ben er nog mee bezig.
ik krijg het alleen maar 1 x te zien en dat is als ik hem aansluit.. maar ik zou echt niet weten hoe ik dat heb gedaan