hoeveel sleutels bij de e46 en nog een vraag
hoeveel sleutels bij de e46 en nog een vraag
hey beemerlovers,
ik heb nog nooit bmw gereden, het zal mijn eerste worden, ik heb namelijk een 330 touring uit 2003 op het oog, met de 204 pk motor, automaat. echter, er zitten geen boekjes bij, de auto heeft 140.000 gereden, en zo ziet deze er ook uit, geen overmatige slijtage aan het interieur een nette auto.
de bmw staat nu nog in duitsland dus het wordt importeren. mijn vraag dus, hoeveel sleutels horen er bij de e46, en wat denken jullie van over het ontbreken van de boekjes(wel een datenblatt), de auto staat bij een handelaar en heeft de auto zelf ook geimporteerd uit italie.
bvd
ik heb nog nooit bmw gereden, het zal mijn eerste worden, ik heb namelijk een 330 touring uit 2003 op het oog, met de 204 pk motor, automaat. echter, er zitten geen boekjes bij, de auto heeft 140.000 gereden, en zo ziet deze er ook uit, geen overmatige slijtage aan het interieur een nette auto.
de bmw staat nu nog in duitsland dus het wordt importeren. mijn vraag dus, hoeveel sleutels horen er bij de e46, en wat denken jullie van over het ontbreken van de boekjes(wel een datenblatt), de auto staat bij een handelaar en heeft de auto zelf ook geimporteerd uit italie.
bvd
Re: hoeveel sleutels bij de e46 en nog een vraag
Als ik twijfel zou hebben en mijn gevoel zegt dat het niet verstandig is zou ik hier naar luisteren. Zeker omdat ik zelf geen verstand heb van motoriek e.d. Ik zou zeggen: luister altijd naar je gevoel.
Voor mij zou dit betekenen dat wanneer er geen info is, het een handelaar betreft en ook die heeft geimporteerd er genoeg aspecten bij elkaar zijn om het niet te doen en lekker verder te kijken.
Naar mijn weten moeten er 2 sleutels bij zitten.
Succes.
Edit: inderdaad 4 stuks totaal
Voor mij zou dit betekenen dat wanneer er geen info is, het een handelaar betreft en ook die heeft geimporteerd er genoeg aspecten bij elkaar zijn om het niet te doen en lekker verder te kijken.
Naar mijn weten moeten er 2 sleutels bij zitten.
Succes.
Edit: inderdaad 4 stuks totaal
Laatst gewijzigd door Lexie op 30 jan 2010, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
2 echte sleutels en 2 plastic sleutels
- Edit:
- 1 van die plastic sleutels is idd een hotelsleutel, metalen baard maar geen zender
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Het ontbreken van de boekjes is een heel slecht teken, zeker in Duitsland.
Origineel zitten er 4 sleutels bij. 2 'dikke', 1 'hotel' sleutel en 1 kleine plastic 'sleutel'.
Heb je een link van de auto?
Origineel zitten er 4 sleutels bij. 2 'dikke', 1 'hotel' sleutel en 1 kleine plastic 'sleutel'.
www. M3 register .nl
dit is de link http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
kun je de taal van navigatie veranderen? het is nu natuurlijk in italiaans.
kun je de taal van navigatie veranderen? het is nu natuurlijk in italiaans.
kan je er een foto van plaatsen?B46 schreef:Het ontbreken van de boekjes is een heel slecht teken, zeker in Duitsland.
-
Als ik het hoor... handelaar...geen boekjes...italië...duitsland...
Zou voor mij een lampje zijn om het niet te doen...
Heb je trouwens al in België gekeken? Hier verkoopt de dealer ook 2de hands, en je krijgt er soms tot 4!! jaar garantie op!
Zou voor mij een lampje zijn om het niet te doen...
Heb je trouwens al in België gekeken? Hier verkoopt de dealer ook 2de hands, en je krijgt er soms tot 4!! jaar garantie op!
Deze zouden er bij moeten zitten, samen met het onderhoudsboekje. Ik zou lekker verder zoeken
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Geïmporteerde auto's uit Italië zou ik sowieso laten staan.
Kijk verder, en vergeet deze gewoon.
bedankt! de lichtgrijze is moedersleutel? en wat is de plastic sleutel?Opt1mus schreef:
Deze zouden er bij moeten zitten, samen met het onderhoudsboekje. Ik zou lekker verder zoeken
Laatst gewijzigd door gsxr1000 op 30 jan 2010, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom dan?bjornc schreef:Geïmporteerde auto's uit Italië zou ik sowieso laten staan.
nog een vraagje, hebben de beemers standaard een alarm? of is het alleen startonderbreking?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Omdat je met import uit Italië alle gegevens dus kwijt bent geraakt.
Geen boekjes, geen nix nada noppes.
En dikke kans dat ie flink terug gedraait is.
Maar het is uiteraard jou geld.
Is het je niet opgevallen dan dat ie stukken goedkoper is als andere 330d's?
Geen boekjes, geen nix nada noppes.
En dikke kans dat ie flink terug gedraait is.
Maar het is uiteraard jou geld.
Is het je niet opgevallen dan dat ie stukken goedkoper is als andere 330d's?
jawel, soms zie je hier en daar 1 van 2003 voor rond de 7700, verschil is niet bijster groot. iig bedankt voor het meedenken.
100% dat die kilometerstand niet klopt en dat type leer heb ik ook. Is goede kwaliteit want je ziet het er niet aan af dat er 3 ton in gezeten is. Eigenlijk lees je tussen de regels door dat de kilometerstand zelf door de verkoper ook niet wordt geloofd aangezien deze niet gegarandeerd wordt.
Aan de andere kant is ie wel goedkoop en kun je er een super auto aan hebben. Je moet dan wel verstand van auto's hebben om goed te bepalen of je er een goede aan koopt. Ik denk niet dat je een andere 204pk zo snel vindt onder de 10K met NL kenteken maar ik volg de markt niet echt moet ik daarbij vermelden.
Aan de andere kant is ie wel goedkoop en kun je er een super auto aan hebben. Je moet dan wel verstand van auto's hebben om goed te bepalen of je er een goede aan koopt. Ik denk niet dat je een andere 204pk zo snel vindt onder de 10K met NL kenteken maar ik volg de markt niet echt moet ik daarbij vermelden.