Bmw 316i Excl. Projectje

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
bmwexclusive

Bmw 316i Excl. Projectje

Bericht door bmwexclusive » 30 jan 2010, 15:23

BMW 316i exclusive ’98 Black Project
BMW gekocht in mei vorig jaar in Leeuwarden bij een officiële BMW dealer. BMW was helemaal standaard behalve de witte achterlichten. Na een tijdje te hebben gereden in de standaard BMW had ik er wel een beetje genoeg van dus ben ik langzamer hand allemaal kleine dingen gaan kopen elke maand. Wat ik graag allemaal wil veranderen zijn.
Exterieur

- Cup Diffuser achter
- M3 Voorbumper
- Dayline Dectane Koplampen Audi style
- Chromen Grill
- Dummy haaienvin op dak
- Achterbumper en voorbumper zelfde kleur auto dus niet kunstof
- M3 Spiegels + Adapters
- AC Snitzer raam Spoiler
- Nieuwe velgen
- Parking sensor achter
- 20/40 verlagingset

Interieur

- Sony BT2700 radio
- JBL Versterker
- JBL Subwoofer
- JBL Hoedenplank Spiegels
- Handsfree Calling
- M3 Schakelpook
- Sportieve achterruit spiegel

Verder heb ik nog andere dingen die ik wil gaan veranderen maar in verband met geld en alles doe ik alles rustig aan. Laat binnenkort eerst alles spuiten in de kleuren van mijn sedan. Daarna ga ik alle kleine dingen veranderen. Dus lucht inlaat roosters zijkant plaatsen m3 style. Andere uitlaat achter nu originele pijp maar wil graag dubbele uitlaat achter. Heb gekozen voor de Audi look a like spiegels omdat ik die erg mooi vind. Hieronder wat foto’s van mijn huidige BMW + de spullen die ik allemaal al heb gekocht plus mijn huidige bmw.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

bmwexclusive

Re: Bmw 316i Excl. Projectje

Bericht door bmwexclusive » 30 jan 2010, 15:30

Vandaag weer wat spullen binnengekregen van CarFantasy. heb geen orginele foto´s maar deze zijn van hun site. het gaat op een Schakel pook en race gaas en alu pendalen. het is niet veel maar toch een kleine update.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vandaag ook de hele auto gecleand. de banken en de matjes allemaal mooi schoongemaakt. en nu aan het drogen op de zolder. ben vanmorgen ook bezig geweest om de kabels te leggen voor de installatie. door de middenconsole heen en dan na de kofferbak. morgen ga ik de stroom kabel trekken van voor na achteren. Weet nog niet hoe maar daar ga ik wel uitkomen. als ik terug kom volgende week van oefening. dan ga ik me auto verlagen en zijn als het goed is alle onderdelen gespoten. zal vanavond nog ff foto´s maken van alle onderdelen die ik nog heb liggen.

Gr. Michel

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 30 jan 2010, 15:50

Ben bang dat die koplampen de klassieke BMW look laten verdwijnen.
Zijn 2 koplampen met totaal verschillende vormen.

Cliff

Bericht door Cliff » 30 jan 2010, 16:06

Waarom heb je geen Audi gekocht dan als je dat zo mooi vindt?

Richy

Bericht door Richy » 30 jan 2010, 16:25

Als ik heel eerlijk ben vind ik die koplampen als het donker is errug goed staan op de E36 :) Alleen vind ik ze er overdag zo raar bijstaan.. Je bent gewoon die 2 ronde lampen gewend en dan is dit idd. wel even iets anders.. ach ja ieder zijn ding..

Je hebt in ieder geval een mooie sedan. '98 is ook een erg mooi bouwjaar.. zijn er niet veel hier die een E36 van dit bouwjaar hebben..

Veel succes met uitbouwen ik ben benieuwd. :)

bmwexclusive

Bericht door bmwexclusive » 30 jan 2010, 19:52

Hallo mensen.

ja ik snap jullie reacties. zo heb ik er eigenlijk niet over na gedacht. zijn goede reacties en ik snap het. ben ook benieuwd hoe het zel staan. Maar jah ik snap wel jullie reacties.

hier nog wat foto;s van de onderdelen die ik heb

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu maar afwachten tot de spuiter tijd heeft voor mijn spullen. is via een vriend dus lekker goedkoop gelukkig
fijn weekend iedereen nog. en bedankt voor de reacties. ik heb nu ook wel een dubbel gevoel over de look van de bmw door de audi achtige koplampen. toch krijgen die nieuwe types het ook, maar is toch een e36 en dat is toch een oude klassieke bmw.
we gaan het zien hoe het gaat staan.

gr fijn weekend

bmwexclusive

Bericht door bmwexclusive » 30 jan 2010, 20:40

Mijn oude suv en versterker uit de schuur gehaald. zat eerst in mijn Volkswagen corrado.
zie foto ff schoonmaken zien er niet uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

R1150GS

Bericht door R1150GS » 31 jan 2010, 09:54

Die koplampen, spiegels en full chromen nieren gaan te ver. Hou het subtiel, zo'n mooie nette auto kom je niet veel meer tegen in deze staat.

bmwexclusive

Bericht door bmwexclusive » 31 jan 2010, 17:31

ja i know. maar ik heb een zwager die heeft een coupe ook heel mooi gemaakt. en dat heeft mij veel inspriratie gegeven. Daarom doe ik het misschien op deze manier. maar we gaan het zien. als het niet mooi staat of is dan heb ik ook nog de normale liggen.

johnsdale

Bericht door johnsdale » 01 feb 2010, 12:31

Zo doet hij je naam wel eer aan ;)

Robbel

Bericht door Robbel » 01 feb 2010, 12:47

goeie plannen, op t pookje, koplampen en nieren na... vind ik ;)

Een BMW gestyled met originele (look) onderdelen is gewoon t mooist imho.. probleem met de nieren is dat ze helemaal chroom zijn, incl. de zijkanten van de spijltjes als je begrijpt wat ik bedoel.. bij OEM zijn de zijkanten zwart

plaatje:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Maar zie t als opbouwende kritiek, en persoonlijke meningen natuurlijk he ;) iedereen moet zn wagen naar eigen smaak maken, no mather what :duim:
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”