Nieuw forumlid

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
BertUS

Nieuw forumlid

Bericht door BertUS » 01 feb 2010, 16:24

Goeiemiddag
Ik zal mij eerst maar eens voorstellen, BertUS, 47 lentes jong en in het bezit van een '95 e36 318

Prima karretje, maar ik mis toch wel de extra 2 cilinders die ik op mijn 520 en de E30 325 cabrio had. De laatste eigenlijk als impulsinkoop gedaan en daar best spijt van gehad. Zeker toen de 2e carterpan er op moest en ik toch maar eens ging kijken wat daar de oorzaak van was. Bleek de auto er beroerder aan toe te zijn dan ik dacht en sleutelen op straat is niet handig dus het apparaat verkocht. Toen een 520 Touring aangeschaft. Nog nooit zoveel bonnen gehad als toen, heb dus toen maar een abbo afgesloten bij CJIB, was goedkoper. Allemaal van die 4 tot 10 km te snel bonnen en die loop je in de Randstad sneller op dan een SOA :?

Maar goed, nu al weer 2 jaar de E36, als rugpatient (ja, ik ben best wel zielig) vind ik de beemer toch 1 van de betere autostoelen hebben waar ik toch best wel een paar uur in kan sturen voor ik last krijg. NU ben ik persoonlijk meer voor de wat oudere types, de dubbele koplampen en de vierkante nieren zoals de E30 en de E34 ze nog hadden, maar ja, vrouwlief heeft de broek aan en er moest toch een iets jongere komen
BertUS

Al is het een oudje, het rijdt toch?

Richy

Re: Nieuw forumlid

Bericht door Richy » 01 feb 2010, 16:42

Welkom BertUS,

Leuk om je verhaal te lezen. Ben benieuwd naar de foto's!

Veel plezier hier en veel veilige km gewenst!

Gr. Richy

Cliff

Bericht door Cliff » 01 feb 2010, 16:44

Welkom BertUS! :zwaai:

Foto's mag je in de daarvoor bestemde Showroom plaatsen, zijn we gek op... ;)

Veel plezier hier!

W&M

Bericht door W&M » 01 feb 2010, 20:03

Welkom

BertUS

Bericht door BertUS » 01 feb 2010, 22:04

Thanks guys
Zal morgen eens op zoek naar foto's van den vehikels, al is de e30 fotokwalitieit al wat minder
BertUS

Verheeske

Bericht door Verheeske » 02 feb 2010, 11:31

welkom :)
BertUS schreef: vind ik de beemer toch 1 van de betere autostoelen hebben waar ik toch best wel een paar uur in kan sturen voor ik last krijg.
dat ben ik niet met je eens, tenminste de gewone stoelen hebben mij behoorlijk wat rugpijn bezorgd toen ik eenmaal halverwege oostenrijk was op weg naar Kroatië

de sportstoelen heb ik nog nooit langer mee gereden dan 30km dus daar kan ik niks over zeggen
-- Houdoe wanne --

BertUS

Bericht door BertUS » 02 feb 2010, 17:58

Ik had in de cabrio sportstoelen, maar als je 2 meter bent zijn sportstoelen nou niet echt je van het, hoor, nu ben ik toch niet zo'n sportief typje, dus gewone stoelen bevallen mij best. Ik heb toch al diverse auto'gereden maar tot nu toe blijven de beemerstoelen mij het best bevallen (nu heb ik nog niet de de hele dure klasses geprobeerd hoor, 1 van de auto's die ik voor de Beemerserie had was de volgende:
Afbeelding

Geloof me, dan is elke stoel een zegen ;) ;)
BertUS

Verheeske

Bericht door Verheeske » 02 feb 2010, 18:35

haha dat kan ik me goed voorstellen!

ik + een kameraad zijn >1.90 en t was geen pretje na 800km rijden... vind dat de stoelen net wat te weinig steun geven in de onderrug! moet wel zeggen dat het me ook nog niet eerder op was gevallen, wellicht dat het feit dat we toen dus ook al plus minus 10 uur aan het rijden waren ook meespeeld
-- Houdoe wanne --

Richy

Bericht door Richy » 02 feb 2010, 19:05

Voor de onderrug heb je dan weer een lendesteun ;) Die optie is er ook al voor de E36 alleen zie je zeer zelden..

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 02 feb 2010, 19:21

Hebben we al foto's van de BMW gezien?

Even inhakend op het stoelen/lange reis verhaal:
Ik stop op elke lange reis na ca elke 2 uur rijden. Dan minimaal een kwartier rust, en even de benen strekken.
Doet wonderen voor je lichaam.

BertUS

Bericht door BertUS » 02 feb 2010, 19:46

Ik geef toe, 3 uur achter elkaar is wel het langste dat ik achtereen heb gezeten (dienstreisje incl een uur file) en dat ging prima, maar ik was wel blij dat ik mijn lange stelten effe kon rekken.
Ik moet oo wel het armsteuntje naar beneden zetten anders het ik steeds ruzie met mijn elleboog, maar goed, is er niet op elke auto wat aan te merken
BertUS

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”