bestuurdersstoel bijna in achterste stand
bestuurdersstoel bijna in achterste stand
bmw lovers, ik heb een vraag, wanneer de bestuurdersstoel bijna in de achterste stand zit, kan er nog iemand achter zitten of if er dan geen ruimte meer voor?! ik heb nog nooit in een e46 gezeten, wel in de e36 maar dat kun je waarchijnlijk niet vergelijken, vandaar mijn vraag.
ik ben nl 1.93, had mijn zinnen op een audi a4 gezet, maar die is erg klein van binnen. dus nu toch maar weer aan het kijken voor een 3 of 5 serie.
bvd ;D
ik ben nl 1.93, had mijn zinnen op een audi a4 gezet, maar die is erg klein van binnen. dus nu toch maar weer aan het kijken voor een 3 of 5 serie.
bvd ;D
Re: bestuurdersstoel bijna in achterste stand
Coupe of cabrio zeker weten niet. Sedan en Touring lijkt me ook niet. Zoveel ruimte zit er niet in de 3serie helaas..
Denk dat Bjorn hier een goed antwoord op kan geven, die is nog langer en heeft al héél wat autos geprobeerd geloof ik..
Denk dat Bjorn hier een goed antwoord op kan geven, die is nog langer en heeft al héél wat autos geprobeerd geloof ik..
Ik ben 1.92 en mijn vrouw is 1.68
Als ik rijd, kan mijn vrouw nog prima achter me zitten. Het gaat hier om een touring en weet niet hoe dit bij een sedan zal zijn.
Bij een coupe of een compact geef ik je idd weinig kans
Als ik rijd, kan mijn vrouw nog prima achter me zitten. Het gaat hier om een touring en weet niet hoe dit bij een sedan zal zijn.
Bij een coupe of een compact geef ik je idd weinig kans
Enige verschil tussen een touring en een sedan qua interieur ruimte is dat je wat minder hoofdruimte hebt op de achterbank, beenruimte is gelijk. Echter bij een sedan kan ik zonder problemen achterin zitten als mijn vader rijdt. Beide zijn wij 1m85...
Ik reed hiervoor altijd frans, altijd stoel in de achterste stand, maar ik merk in de E46 omdat de motor in de lengterichting ligt dat je meer beenruimte hebt op de voorste zitrij. Als ik dus met mijn 1m85 de stoel in de achterste stand zet kom ik niet eens meer aan de pedalen x| Maar ik zit wel altijd actief en rechtop in de auto (zoals het hoort zeg maar) Als je niet als een sjonnie in je stoel gaat hangen, dan heb je het volgens mij niet nodig dat je stoel op de achterste stand staat... (|
Ik reed hiervoor altijd frans, altijd stoel in de achterste stand, maar ik merk in de E46 omdat de motor in de lengterichting ligt dat je meer beenruimte hebt op de voorste zitrij. Als ik dus met mijn 1m85 de stoel in de achterste stand zet kom ik niet eens meer aan de pedalen x| Maar ik zit wel altijd actief en rechtop in de auto (zoals het hoort zeg maar) Als je niet als een sjonnie in je stoel gaat hangen, dan heb je het volgens mij niet nodig dat je stoel op de achterste stand staat... (|
Cabrio met de stoel helemaal naar achter staat ie zowat tegen de bank aan
Met 1.93 hoeft de stoel zeker niet helemaal naar achter, en is er achter nog wel wát zitruimte. Het houdt idd niet echt over, maar moet zeggen dat een 5 serie ook niet héél ruim is achterin.....
Met 1.93 hoeft de stoel zeker niet helemaal naar achter, en is er achter nog wel wát zitruimte. Het houdt idd niet echt over, maar moet zeggen dat een 5 serie ook niet héél ruim is achterin.....
www. M3 register .nl
- DJLeonardo
Ik ben heel erg. Ik ben 179 maar ik LIG in de auto. Dat vind ik n.l. enrorm stoer. Nee onzin, ikheb een rugprobleempje en met de leuning ver naar achteren krijg ik geen last. Saillant detail is dat ik in alle VAG auto's na een minuut al gierende rugpijn heb...
Over de ruimte.... als je dus achter mij zit heb je als volwassene erg weinig ruimte. Als ik ietsjes inschik dan gaat het wel. Mijn vriending zit er regelmatig. Als je een normale zitpositie hebt dan lukt het prima hoor. Vriend van me is ook ruim 1.90 en bij hem lukt het ook. Het is alleen geen oceaan aan ruimte. Als je dat wil moet je naar een 5 serie gaan kijken (of een Skoda Octavia)
Over de ruimte.... als je dus achter mij zit heb je als volwassene erg weinig ruimte. Als ik ietsjes inschik dan gaat het wel. Mijn vriending zit er regelmatig. Als je een normale zitpositie hebt dan lukt het prima hoor. Vriend van me is ook ruim 1.90 en bij hem lukt het ook. Het is alleen geen oceaan aan ruimte. Als je dat wil moet je naar een 5 serie gaan kijken (of een Skoda Octavia)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ben 2.02m.
De E46 is de eerste auto waarbij ik niet bij de pedalen kan komen in de achterste stand.
Maarja, ook al heb ik de stoel goed staan voor mij, dan kan er achter mij niemand zitten.
De E46 is de eerste auto waarbij ik niet bij de pedalen kan komen in de achterste stand.
Maarja, ook al heb ik de stoel goed staan voor mij, dan kan er achter mij niemand zitten.
ok, bedankt voor de info. ik hoef de stoelen nooit in de achterste stand te zetten, meestal hou ik 2 "tandjes"over. komt er iemand toevallig uit de zaanstreek? kan ik even proef zitten ;D
het gaat trouwens om een touring er staat er 1 te koop zonder interieur en zonder stuurairbag........
het gaat trouwens om een touring er staat er 1 te koop zonder interieur en zonder stuurairbag........
Kom uit zwanenburg, proefzitten mag uiteraard wel even.
Heb een sedan, maar das hetzelfde qua maten t.o.v. een touring.
Heb een sedan, maar das hetzelfde qua maten t.o.v. een touring.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Gewoon naar de dealer gaan.
Heb ik laatst ook gedaan, toen ik nieuwsgierig was of een 1-serie wat voor mij zou zijn.
(conclusie, is geen echte auto. ik pas d'r niet fatsoenlijk in)
Maar dikke kans dat je gewoon mag 'proefzitten'
En als je echt interesse zou hebben, mag je misschien wel ff proefrijden (h)
Heb ik laatst ook gedaan, toen ik nieuwsgierig was of een 1-serie wat voor mij zou zijn.
(conclusie, is geen echte auto. ik pas d'r niet fatsoenlijk in)
Maar dikke kans dat je gewoon mag 'proefzitten'
En als je echt interesse zou hebben, mag je misschien wel ff proefrijden (h)