19'' alpina lopen aan op een sedan :(

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Danishbmw

Re: 19'' alpina lopen aan op een sedan :(

Bericht door Danishbmw » 04 feb 2010, 15:05

Auto is in december nog nagekeken en over de draagarmrubbers werd niks slechts gezegd, maar door dit weer zou het aangetast kunnen zijn. In het begin reden de velgen TOP ,nu wat minder dus denk zelf dat het gewoon door die bandjes komt en nog niet uitgelijnd zijn.

Ik geloof je graag heb je showroom nog doorgekeken en het is doei :zwaai: doei 265 :P

Ik zal me aan jou banden maten houden aangezien onze velg maten bijna gelijk zijn en jij er goeie ervaring mee hebt.
De bandenboer heb ik net gebeld en gevraagd voor de 225//35/19 banden voor. en achter houd ik 255/30/19.

Wielkasten ga ik ook zeker laten doen binnekort, het moet gewoon goed zijn en vrijlopen ten alle tijden daar heb je gelijk in.

IK dacht zelf om een pro kitje er onder te zetten.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 04 feb 2010, 18:26

Als je de standaard schokdempers houdt, dan is ie wel zacht geveerd en heb je nog kans op aanlopen (is evt. weer op te lossen met bumpstops etc.)
Als ik jou was zou ik een goede schroefset aanschaffen (bijv. KW) die in hoogte en hardheid verstelbaar is :)
www. M3 register .nl

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 05 feb 2010, 17:32

Ja daar heb je wel gelijk in..Even kijken of het nog zal aanlopen na het uitrollen.

Nu had ik even een andere vraag, me zwager heeft een breedset met achter 9 J velgen en ET 45 19 inch met nu een 235 band (dus zwaar getrokke) maar wat voor een maat past er op zonder te rollen? een 245 of 255 ook :> ?

Ik heb bij ''post je banden maat gekeken' maar kreeg niet echt zekerheid welke band zou passen zonder te rollen.

Volgens mij heeft hier op het forum iemand ook zo iets dacht ik?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 05 feb 2010, 19:14

255 gaat daarop wel passen...

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 10 feb 2010, 15:21

Ik had zaterdag twee nieuwe voorbanden gehaald, yokoham's advan sport, laten balanceren en uitlijnen en het rijd weer lekker super...Het zijn wel de banden 235/35/19, kon deze voor een mooi prijsje krijgen.

Heb de auto ook laten uitlijnen, maar nu staat het stuur scheef beetje, dus morgen ga ik terug om het goed te laten zetten. -_-

Mvg,

Danish

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 10 feb 2010, 15:26

Danishbmw schreef:Het zijn wel de banden 235/35/19, kon deze voor een mooi prijsje krijgen.
8P

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”