Chris' 330d M touring
Chris' 330d M touring
inhoud verwijderd.
Laatst gewijzigd door Chris op 24 feb 2008, 22:31, 4 keer totaal gewijzigd.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
maak ik morgen, ben nu pas lichamelijk aanwezig na zo'n lange rit.... 500km heen en 500km terug , we deden er ruim een halve nacht+dag over.. heen en weer.. pff
als tip geef ik..op mobile.de zoek niet verder als regio 5/6/7.. (zo uit me hoofd wijzig me als ik het fout heb.)
als tip geef ik..op mobile.de zoek niet verder als regio 5/6/7.. (zo uit me hoofd wijzig me als ik het fout heb.)
zo te zien wel maar, ik vind de foto beetje anders lijken. zal misschien wel komen omdat ik bruin leer heb en lichtbruineinterieurlijsten, ik heb me laten vertellen dat het iig een iindividual kleur is. staat ook in het motorruim.
sterling grey of stratus gey..
sterling grey of stratus gey..
330dM schreef:Dat zeg ik; wel hetzelfde, daar staat 440 Stratus Metallic Silver. Hele mooie kleur idd!
ik ben érg benieuwd naar de foto's, ik zal je m'n adres PB'en voor die fles Pommery
of Mumm, voor het vinden :p
haha, pm maar... ohw. wacht eens!! het was toch een vrijblijvende zoekactie? :uitlachen: maar.. misschien een 330dm meeting? haha, alleen m-tourings...
Chris, proficiat met het toetreden tot het selecte gezelschap van 330dM Touring leden. Het klinkt als een droom
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Siemi schreef:Chris, proficiat met het toetreden tot het selecte gezelschap van 330dM Touring leden. Het klinkt als een droom
idd, het rijd gewoon fijner een 6cyl het gaat er niet om, omdat het toevallig een m* uitvoering is.. een normaal model is ook mooi. maar ik raad het iedereen aan.. maarja jammer genoeg zijn deze soort auto's gewoon duur in het aankopen.
ik heb ondertussen al 2000km gereden.. en ik heb nog geen cd/radio aangehad. ondanks het HK setje..
alleen die rare opmerkingen op me werk... pff. ze vroegen al waar ik me weedhandel had. maarja.. dat zijn maar doorzichtige reactie's. ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen hier met dr 22ste, zo'n auto hebben.
Laatst gewijzigd door Chris op 13 jan 2008, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Chris' 330d M touring
Ben jij 21 Chris?
Gefeliciteerd met je aankoop. Ben wel erg benieuwd naar fotos van weer zo'n dikke touring.
Gefeliciteerd met je aankoop Chris, veel veilige kilometers!
Maar nu eerst even uitstappen en poetsen / foto's maken, vandaag ist mooi weer!!
Maar nu eerst even uitstappen en poetsen / foto's maken, vandaag ist mooi weer!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Die krijg je ook als je 36 bent en van een 13 jaar oude Mazda 626 overstapt naar een 6 jaar oude BMW (320d zonder type aanduiding)Chris schreef:alleen die rare opmerkingen op me werk... pff. ze vroegen al waar ik me weedhandel had. maarja.. dat zijn maar doorzichtige reactie's. ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen hier met dr 21ste, zo'n auto hebben.
"Kun je zien waar het geld zit....."
In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst!!! :drive:
- Spoiler: Laat zien
Zeeeeer mooie 330dM !
Maar waarom je eerst zo fel tegen Kees in moest gaan, dat snap ik nog steeds niet
Trouwens, wat voor "iets" is dat achterin? (daarbij die rolloasbak)
Maar waarom je eerst zo fel tegen Kees in moest gaan, dat snap ik nog steeds niet
Trouwens, wat voor "iets" is dat achterin? (daarbij die rolloasbak)
Hij is mooi!!! Dat leer, is dat niet Montana naturbraun?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
ik vind die wel mooi... niet? past bij het leder maare.. ok wilde moet ik dan kopen330dM schreef:Mooie wagen zeg! daar ga je lol van hebben, mooie kleur, mooie bekleding!
Maaruh, wanner gaan die lijsten er uit?
ff iets anders.. hoe rij jij met je auto? rustig? sportief? ruig? ik moet toegeven dat die sportstand niet echt geschikt is voor me..
idd, ik laat hem nu gewoon in zijn normale d staan en rustig rijden, vooral bij regen..pff dat is toch ff wennen.. bij me eerste 330d was het niet zo fel als deze 330d en dan rijd een 320d fijner in de regen. maar ik moet er gewoon aan wennen.330dM schreef:..en daar gaat het om!ik vind die wel mooi
Een 330d laat zich op allerlei manieren rijden, lekker op de cruise control of soms lekker vol
weg bij een stoplicht. Snelweg rijd ik meestal 140-150 op cruise control.
maare.. post eens wat interieur lijsten.. lieft aparte (individual) *D