E92 325iA High Executive... Laatste loodjes...
Re: E92 325iA High Executive (lager bij de grond...)
Vorige week vrijdag Eibach Pro Kit verlagingsveren laten monteren.
Looks en Handling zijn verbeterd. Ik bespeur wel een klein beetje meer onderstuur en het DSC/DTC lijkt ook een fractie later in te grijpen. Verder boet je bij normaal rijden niet tot nauwelijks aan comfort in. Ik merk wel dat bij harder inveren de auto iets stugger is geworden, maar dat vind ik eerder een pluspunt, aangezien de auto steviger aanvoelt. Op de hoge poten vond ik de auto soms iets te veel instabiel zwabberen (bijv. bij het ronden van een bocht met kort op elkaar voorkomende hoogteverschillen in het wegdek).
De auto is nu 'op papier' voor 35mm en achter 25mm verlaagd. Hij zal nog iets na zakken, maar dit is het voorlopige eindresultaat:
Looks en Handling zijn verbeterd. Ik bespeur wel een klein beetje meer onderstuur en het DSC/DTC lijkt ook een fractie later in te grijpen. Verder boet je bij normaal rijden niet tot nauwelijks aan comfort in. Ik merk wel dat bij harder inveren de auto iets stugger is geworden, maar dat vind ik eerder een pluspunt, aangezien de auto steviger aanvoelt. Op de hoge poten vond ik de auto soms iets te veel instabiel zwabberen (bijv. bij het ronden van een bocht met kort op elkaar voorkomende hoogteverschillen in het wegdek).
De auto is nu 'op papier' voor 35mm en achter 25mm verlaagd. Hij zal nog iets na zakken, maar dit is het voorlopige eindresultaat:
Laatst gewijzigd door Joop op 06 feb 2010, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
yeahh, dat kon die wel gebruiken :~ echt wel veel betah
Nou de kasten nog opvullen met de zomerwielen!
Nou de kasten nog opvullen met de zomerwielen!
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hoppa! Mooie update!
En idd, wat Robbel zegt, paar dikke zomersloffen d'r onder |p
En idd, wat Robbel zegt, paar dikke zomersloffen d'r onder |p
Schitterende auto, met verlagingssetje helemaal af! Veel Freude am Fahren verder!
Hij is al verder gezakken. Na een 1000km verder te zijn staat ie er inmiddels zo bij (en volgens mij ook zo'n beetje het eindresultaat als ik de boel nameet):
Ben zelf ook goed tevreden over het eindresultaat. Op de zomerwielen staat ie waarschijnlijk nog beter...
...merk overigens wel dat de auto iets agressiever reageert op overstuursituaties... Vooral bij het spelen in de sneeuw heb ik kunnen merken dat de auto abrupter om komt zetten. Dat betekent voor de 'zomersituatie' dus veel goeds, want dat houdt in dat ik meer grip de bochten door moeten hebben (echter wel met een smallere bandbreedte voor correctie eenmaal over de grens).
Verder duikt de auto ook een stuk minder bij het flink (aan)remmen (van een bocht). In het begin even wennen, maar ook dat vind ik wel positief.
...merk overigens wel dat de auto iets agressiever reageert op overstuursituaties... Vooral bij het spelen in de sneeuw heb ik kunnen merken dat de auto abrupter om komt zetten. Dat betekent voor de 'zomersituatie' dus veel goeds, want dat houdt in dat ik meer grip de bochten door moeten hebben (echter wel met een smallere bandbreedte voor correctie eenmaal over de grens).
Verder duikt de auto ook een stuk minder bij het flink (aan)remmen (van een bocht). In het begin even wennen, maar ook dat vind ik wel positief.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi hoor!
Leuke fotolocatie ook
Leuke fotolocatie ook
Hij was, zeg maar nog steeds, echt smerig; dat kun je met een polarisatiefilter nog mooi verbergen...Darudevampire schreef: nice!
Maar wat is ie vuil
Binnen is het nog veel leuker dan buitenom btw...bjornc schreef:Mooi hoor!
Leuke fotolocatie ook
...dit gedeelte is nieuw bijgeplaatst bij de oude treinremise van Düsseldorf, die zelf ook helemaal opgeknapt is en nu dient als oldtimer- en youngtimerverzamelcentrum Meilenwerk.
Wat een prachtige auto Joop! :~ Foto's in de sneeuw zijn ook erg mooi
Veel plezier er verder mee
Veel plezier er verder mee
Zocht nog een goede foto voor het foto-topic, dus ...
...nog een paar fotoo'tjes geschoten gisteren:
...nog een paar fotoo'tjes geschoten gisteren: