Voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Hennep
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Hennep » 10 jan 2008, 18:16

Welkom Rene,
Succes met je zoektocht naar een E46 Coupe.

rene4u

Bericht door rene4u » 10 jan 2008, 20:23

Ik heb deze op het oog:

BMW 328CI

Lijkt mij wel een betrouwbare auto. Is een originele NL auto met alle boekjes erbij. Maar goed, blijft altijd afwachten.
Daar gaan we zaterdag maar eens kijken. En omdat ik geen inruil heb, moet er wel wat met de prijs te doen zijn, denk ik zo.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 10 jan 2008, 20:52

Dat is ook een hele mooie.
Succes met de onderhandelingen

Dutch Delight

Bericht door Dutch Delight » 10 jan 2008, 22:12

Wel met een 1-tje op het kenteken, informeer er naar zou ik zeggen.

Verder succes met zoeken!
Afbeelding

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007

rene4u

Bericht door rene4u » 10 jan 2008, 22:19

Sorry, daar ben ik niet van op de hoogte...wat zou dat kunnen betekenen?

Dutch Delight

Bericht door Dutch Delight » 10 jan 2008, 22:25

rene4u schreef:Sorry, daar ben ik niet van op de hoogte...wat zou dat kunnen betekenen?
Dat of de vorige keer de eigenaar de kenteken-papieren is kwijtgeraakt of dat ie een keer gestolen is.
Afbeelding

Maxi

Bericht door Maxi » 10 jan 2008, 22:28

.
Laatst gewijzigd door Maxi op 25 jan 2009, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

rene4u

Bericht door rene4u » 10 jan 2008, 22:33

Ik zal dit zéker even navragen!

Bedankt voor de oplettendheid...ik had het wel gezien, maar het wekte geen argwaan op.

Siemi

Bericht door Siemi » 10 jan 2008, 22:35

Iedere keer als er een auto met een eentje langs komt wordt daar moeilijk over gedaan, terwijl daar helemaal geen reden toe is. Hier staat uitgebreid besproken wat het betekend.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Dnl

Bericht door Dnl » 11 jan 2008, 19:54

René, welkom op het E46Forum!
Veel succes met de zoektocht! Maar dat moet zeker goed komen! We zien dan graag wat fotos 8)..

Dutch Delight

Bericht door Dutch Delight » 11 jan 2008, 21:22

Siemi schreef:Iedere keer als er een auto met een eentje langs komt wordt daar moeilijk over gedaan, terwijl daar helemaal geen reden toe is. Hier staat uitgebreid besproken wat het betekend.
Moeilijk doe ik niet ik dacht ik meld t even :!
Afbeelding

rene4u

Bericht door rene4u » 13 jan 2008, 11:46

Nou, gisteren bij de genoemde auto gekeken en dat viel absoluut niet tegen!

Auto was zowel van buiten alsmede van binnen erg netjes. Ik kon aan de buitenkant 1 klein parkeerdeukje ontdekken en aan de achterkant was een klein plekje aan de bumper. Deze word nog weggewerkt.

Aan de binnenkant was de bekleding (half leer en stof) ook nog prima en het stuur, wat ik al verscheidene keren erg versleten heb gezien, was ook nog mooi. Alle knopjes getest en okay bevonden. Ook de parkeersensoren werkten prima; vriendin ver achter de auto en naar de auto toelopen. Dat moet gewoon een raar gezicht zijn geweest. ;)

De rit zelf was ook prima. Dit was mijn eerste echte ervaring met een BMW 6-cilinder. De vorige auto's waren om te zien al niet goed, dus daar heb ik ook geen ritje ingemaakt.
De rust in de auto als je gewoon 80km/h of 100km/h rijdt en het mooie geluid als je de motor de toeren injaagd. Heerlijk! :kwijl:

Het enige waar ik even aan moest wennen, was de auto in zijn achteruit te zetten. Dat koste wat moeite omdat ik niet precies wist hoe het mechanisme werkt, maar naar een paar keer ging het al wat beter, maar heel erg soepeltjes gaat het allemaal niet. Ook de bak zelf is een redelijke roerbak, maar dat schijnt vrij normaal te zijn.

De wegligging is ook prima in orde, niets op aan te merken. Alleen de trok de auto een heel klein beetje naar rechts, maar dat zou verholpen worden. Het was minimaal, maar ik ben nu eenmaal een pietje precies. :p

Na enige onderhandeling had ik ook de prijs die we ook in onze hoofd hadden voor elkaar. Dus de auto is voor 99% verkocht. Alleen wil ik eerst nog een NAP uitdraai zien en de laatste factuur zat er niet bij, en deze wil ik ook inzien. Dus daar gaat de beste man ook nog even achteraan. Alle boekjes zaten erbij en ook allemaal netjes afgestempeld bij een BMW garage.
Verder zit ik nog in dubio of ik de auto nog moet laten keuren bij een Dekra/ANWB. Klinkt misschien heel gek, maar mijn gevoel zegt dat dit een goede auto is, en die heeft mij nog nooit verloochend. Maar ja, meten is weten. Daar ga ik vandaag nog eens even over nadenken....

Dnl

Bericht door Dnl » 13 jan 2008, 12:30

rene4u schreef:Het enige waar ik even aan moest wennen, was de auto in zijn achteruit te zetten. Dat koste wat moeite omdat ik niet precies wist hoe het mechanisme werkt, maar naar een paar keer ging het al wat beter, maar heel erg soepeltjes gaat het allemaal niet. Ook de bak zelf is een redelijke roerbak, maar dat schijnt vrij normaal te zijn.
Heel normaal inderdaad! Vooral in de achteruit, daar is wel even wat kracht voor nodig.

Maar klinkt goed! We zijn zeer benieuwd na de foto`s, mocht de koop doorgaan! :duimen:

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 13 jan 2008, 12:33

Hoi Rene,

we hopen jou en je coupe snel te mogen begroeten in de showroom en de rest van het forum!!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Couper

Bericht door Couper » 13 jan 2008, 14:03

Goed nieuws! Laten we hopen dat de kleinigheden worden opgelost en dat jij je binnenkort de nieuwe eigenaar van een mooie coupe mag noemen!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”