mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe velgen besteld p10
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! niewe goodie onderweg p4
nee;) toch goed geprobeerd:P
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe goodie onderweg p4
wellicht dat plaatjes wat duidelijker zijn
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik vind op zich dat de lijnen bij de andere lampen niet weg zijn hoor. Ze zijn minder zichtbaar, maar dat komt denk ik ook door de belichting van de foto's.
De lijnen worden bij opt1mus wel beter benadrukt door het werkje in het glaasje van het knipperlicht.
Ik vind het argument dus niet echt krachtig. Je kan dan beter gewoon zeggen dat je het niet mooi vindt
De lijnen worden bij opt1mus wel beter benadrukt door het werkje in het glaasje van het knipperlicht.
Ik vind het argument dus niet echt krachtig. Je kan dan beter gewoon zeggen dat je het niet mooi vindt
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! niewe goodie onderweg p4
Die hadden we al gezien Paul
Maaruhm, ik moet zeggen, het valt me mee hoe ze staan.. tis niet heel verkeerd. maar toch zou ik ze omruilen voor die andere. Op de 1 of andere manier kun je ook gewoon te goed zien dat dit geen bmw onderdeel is... beetje hoog imitatie-gehalte zeg maar maja, trek je niet te veel van mijn mening aan hoor, ik schijn toch geen smaak te hebbenRobbel schreef:dan was ik voor de smoke-varianten gegaan:
- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Hey man,
Erg mooie auto!!! Ik had die 16'' wielen eerst ook onder mijn 3..... 'k heb nu in de winter 18'' M6 wielen en in de winter 18'' hoogglans zwarte Alpina velgen in de zomer....Wel gaaf, die angel eyes zijnnook echt vet die heb ik er een tijdje geleden ook ingezet... En erg blij mee.... Die handvatten zou ik inderdaad ook in kleur laten spuiten... 't is volgens mij niet heel erg duur.... ong. 120 euro....
Groet,
BMW-liefhebber
Erg mooie auto!!! Ik had die 16'' wielen eerst ook onder mijn 3..... 'k heb nu in de winter 18'' M6 wielen en in de winter 18'' hoogglans zwarte Alpina velgen in de zomer....Wel gaaf, die angel eyes zijnnook echt vet die heb ik er een tijdje geleden ook ingezet... En erg blij mee.... Die handvatten zou ik inderdaad ook in kleur laten spuiten... 't is volgens mij niet heel erg duur.... ong. 120 euro....
Groet,
BMW-liefhebber
jongens daar ben ik.. en dit keer met eigenlijk 3 updates:D
ik wilde al heel lang de koplampen hebben met xenonlens dus heb ik deze vandaag toch maar gehaald toen ik daar was zag ik de smokedknipperlichten die ik bij B46 heb gezien en kon deze gewoon niet laten liggen. en omdat ik de zijknippers er voort echt oud en vies uit vond zien heb ik deze ook gelijk maar meegenomen
dit alles gaat morgen worden ingebouwd onder leiding van B46, echt chill dat je ff helpt bertus
morgen foto's van de ingebouwde onderdelen hier alvast wat internetplaatjes van welke lampen ik bedoel:
knipperlichten:
koplampen:
zijknippers:
ik ben er heel blij mee
gr jan
ik wilde al heel lang de koplampen hebben met xenonlens dus heb ik deze vandaag toch maar gehaald toen ik daar was zag ik de smokedknipperlichten die ik bij B46 heb gezien en kon deze gewoon niet laten liggen. en omdat ik de zijknippers er voort echt oud en vies uit vond zien heb ik deze ook gelijk maar meegenomen
dit alles gaat morgen worden ingebouwd onder leiding van B46, echt chill dat je ff helpt bertus
morgen foto's van de ingebouwde onderdelen hier alvast wat internetplaatjes van welke lampen ik bedoel:
knipperlichten:
koplampen:
zijknippers:
ik ben er heel blij mee
gr jan
Laatst gewijzigd door B46 op 19 feb 2010, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto's veranderd
Reden: Foto's veranderd
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe updates p5:D
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Depo koplampen?
Ben benieuwd naar het eindresultaat
Ben benieuwd naar het eindresultaat
deze set-up gaat helemaal goed komen, mooie knippers
Touring zonder dakrails:
nou dankzij Bertus is alles gemonteerd en ziet t er volgens mij echt vet uit:D
hierbij foto's en laat maar weten wat jullie ervan vinden..
gr jan
hierbij foto's en laat maar weten wat jullie ervan vinden..
gr jan
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! gemonteerd+foto's p5:D
Mooi werk van Bertus
staat goed, die knippers zijn echt
staat goed, die knippers zijn echt
Touring zonder dakrails:
Wow die koplampen zien er erg goed uit! De angel eyes lijken wel OEM.
Van welk merk zijn ze als ik mag vragen?
Van welk merk zijn ze als ik mag vragen?
DEPOmantisnl schreef:Van welk merk zijn ze als ik mag vragen?
Nette update hoor
Maar heb je er nu geen xenon in? Of zie ik het verkeerd en moet ik mijn bril opzetten?
Maar heb je er nu geen xenon in? Of zie ik het verkeerd en moet ik mijn bril opzetten?