Reddevil sedan 325i
Re: Reddevil sedan 325i (schade bestuurders deur :()
Inderdaad, dat zijn poetskrassen die er eenvoudig uit te polijsten zijn!
Die van jou zullen niet zo eenvoudig eruit gaan, hooguit door ze op te vullen met wat lak en dan het overtollige wegpolijsten!
Maar dat heb ik al eerder gezegd!
Weg zul je het niet krijgen, het wordt er hooguit beter op!
Die van jou zullen niet zo eenvoudig eruit gaan, hooguit door ze op te vullen met wat lak en dan het overtollige wegpolijsten!
Maar dat heb ik al eerder gezegd!
Weg zul je het niet krijgen, het wordt er hooguit beter op!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Dit is tegenwoordig helemaal hot: http://www.wurth.nl/download/brochures/ ... Repair.pdf
Zijn ook genoeg bedrijfjes die het doen.
Zijn ook genoeg bedrijfjes die het doen.
Ben weer wat bezig geweest met mijn auto.
Heb allebei de draagarmen vervangen + de spoorstangen ook maar meteen gedaan zaten toch allemaal in de set erbij dus ja
Heb mijn draagarm rubbers achter die het chassis inschieten maar laten vervangen omdat ik dat toch wel een lastig karweitje vond en meteen mijn carterpan pakking laten vervangen want daar was het goed nat rondom heen.
Vandaag mijn auto uit laten lijnen.
Maandag auto APK-keuren.
Donderdag komt de expert langs om de schade te bekijken ben benieuwd wat ik voor de schade krijg
Volgend weekend maar eens een keer mijn Xenon verlichting inbouwen!
Heb allebei de draagarmen vervangen + de spoorstangen ook maar meteen gedaan zaten toch allemaal in de set erbij dus ja
Heb mijn draagarm rubbers achter die het chassis inschieten maar laten vervangen omdat ik dat toch wel een lastig karweitje vond en meteen mijn carterpan pakking laten vervangen want daar was het goed nat rondom heen.
Vandaag mijn auto uit laten lijnen.
Maandag auto APK-keuren.
Donderdag komt de expert langs om de schade te bekijken ben benieuwd wat ik voor de schade krijg
Volgend weekend maar eens een keer mijn Xenon verlichting inbouwen!
Re: Reddevil sedan 325i (dingen gedaan aan mijn auto)
Zo de auto is weer APK goed gekeurd
Dus weer een jaar zorgenloos rondrijden.
Hij had alleen koplampen afgesteld maar dat wist ik al en ophanging van mijn uitlaat was er eentje achter bij de demper afgebroken en verder had die niks gevonden
Nu op naar donderdag voor mijn schade centjes te ontvangen
Dus weer een jaar zorgenloos rondrijden.
Hij had alleen koplampen afgesteld maar dat wist ik al en ophanging van mijn uitlaat was er eentje achter bij de demper afgebroken en verder had die niks gevonden
Nu op naar donderdag voor mijn schade centjes te ontvangen
Re: Reddevil sedan 325i (APK goedgekeurd)
Ben eens langs geweest bij een tuningzaak voor wat dingen na te vragen om te doen enzo aan mijn auto!
Heb daar toen ook maar meteen een Cyclone 3 gekocht en moet zeggen ik heb hem er nu een paar dagen inzitten. Ik merk wel licht verschil niet zo zeer pk winst maar wel dat hij eerder aangrijpt in zijn toeren en stukje feller is geworden.
hierbij foto van een cylcone (is trouwens echt super makkelijk te monteren kwestie van 5 min werk ongeveer)
Zit er nu ook aan te denken om van die bussen te halen om bij de olie erbij te doen APX3 om precies te zijn hoor daar namelijk best wel goede dingen over en heb paar uitdraaien gezien van resultaten dus denk dat ik dat eens ga uitproberen! Mja dat wacht ik nog even af!
Heb daar toen ook maar meteen een Cyclone 3 gekocht en moet zeggen ik heb hem er nu een paar dagen inzitten. Ik merk wel licht verschil niet zo zeer pk winst maar wel dat hij eerder aangrijpt in zijn toeren en stukje feller is geworden.
hierbij foto van een cylcone (is trouwens echt super makkelijk te monteren kwestie van 5 min werk ongeveer)
Zit er nu ook aan te denken om van die bussen te halen om bij de olie erbij te doen APX3 om precies te zijn hoor daar namelijk best wel goede dingen over en heb paar uitdraaien gezien van resultaten dus denk dat ik dat eens ga uitproberen! Mja dat wacht ik nog even af!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Reddevil sedan 325i (Cyclone3 ingebouwd)
Lol; swirl flap voor benzine motoren
Die dingen werken volgens mij alleen met toverbenzine...
Dat gevoel had ik er zelf ook eerst over alleen merk toch echt wel dat hij iets eerder reactie geeft in toeren.
En ja je weet het pas als je het zelf hebt!
Dit ding is ook niet gemaakt om pk winst te behalen.
En ja je weet het pas als je het zelf hebt!
Dit ding is ook niet gemaakt om pk winst te behalen.
Laatst gewijzigd door Pi-Airke op 23 feb 2010, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
volgens de theorie zou dat ding voor een betere vullingsgraad moeten zorgen en dus voor meer koppel. Dus als dat in de praktijk ook echt zo werkt.... dan zou je idd moeten merken dat hij iets feller reageert.
maar in theorie zorgt dat ding ook voor meer wrijving en dat is iets wat je natuurlijk niet wil in de doorstroming van de lucht in de inlaat
ik heb er zo mijn twijfels bij dat ding. Maar als jij er maar blij mee bent
maar in theorie zorgt dat ding ook voor meer wrijving en dat is iets wat je natuurlijk niet wil in de doorstroming van de lucht in de inlaat
ik heb er zo mijn twijfels bij dat ding. Maar als jij er maar blij mee bent
-- Houdoe wanne --
Waar zit ie ingebouwd? Is ie een beetje stevig? Moet er niet aan denken dat er een stuk afbreekt en je inlaat terecht komt...
en?? rijd hij nu ook echt zuiniger. of is dit cyclone dingetje weer zoeen "Amazing Mike" dingetje?
Zonder twijfel de mooiste Touring
Kom ik net op een website e.e.a. tegen over cyclone, ik denk effe kijken of daar op forum iets bekend van is en jahoor.
ik ben erg benieuwd wat dit is, of ut werukt en wat ut gaat kostu.
( en ja je moet er niet aan denken dat het in je blok schiet, 1x meegemaakt met een ringetje in een blok.. leek wel een machinegeweer.. wat een klappen)
ik ben erg benieuwd wat dit is, of ut werukt en wat ut gaat kostu.
( en ja je moet er niet aan denken dat het in je blok schiet, 1x meegemaakt met een ringetje in een blok.. leek wel een machinegeweer.. wat een klappen)
Verheeske 316 zei ooit "Als ik in een Mercedes wil rijden bel ik wel een Taxi"..
Snap je nu waarom IK nooit een taxi bel !!
Snap je nu waarom IK nooit een taxi bel !!
Ding is gewoon een restrictie, betere vulgraad... Ik geloof er echt helemaal niks van. Ik wil je niet op de kast jagen, maar ben erg bang dat die pk's die je voelt evenredig zijn met het bedrag dat je betaald hebt. Soort van placebo effect, ben bang dat je die vermogenstoename ook gemerkt had als ze alleen gezegd hadden dat dat ding er in zit.
En stel dat het zou werken, die dingen zien er allemaal gelijk uit. Zelfs voor auto's met compleet andere inlaat openingen Hoe verklaar je dat dan... ?? Verder is de plek in je inlaat echt cruciaal om de stromingen op het goede punt in je blok te krijgen. Luchtstromingen werken echt niet zo simpel dat je willekeurig ergens in je inlaat zo'n dingetje kan zetten en dat het dan gelijk werkt.
En stel dat het zou werken, die dingen zien er allemaal gelijk uit. Zelfs voor auto's met compleet andere inlaat openingen Hoe verklaar je dat dan... ?? Verder is de plek in je inlaat echt cruciaal om de stromingen op het goede punt in je blok te krijgen. Luchtstromingen werken echt niet zo simpel dat je willekeurig ergens in je inlaat zo'n dingetje kan zetten en dat het dan gelijk werkt.
Zoals ik ook al eerder tegen je zei, Je krijgt er GEEN pk winst mee. En ik heb ook telkens gezegd dat ik niks van de pk's voel alleen dat hij eerder begint in toeren dat heb ik gezegd. Hij grijpt iets vlugger aan dat is het enige en hij zou zuiniger moeten worden in samenwerking met APX-3. Dat moet ik nog gaan ondervinden!!
Maar ik vond dit ding gewoon iets om uit te proberen.
Ja tuurlijk zien ze er allemaal hetzelfde uit alleen hebben ze verschillende diameters. Het gaat toch om de werking van het apparaat dus moet die toch ook hetzelfde eruit zien of zit ik nu verkeerd! Ze leggen ook duidelijk uit waar die ergens moet komen te zitten en neem aan dat ze wel een beetje verstand ervan hebben als ze zelf een tuning zaak zijn mja het zal allemaal wel
Maar ik vond dit ding gewoon iets om uit te proberen.
Ja tuurlijk zien ze er allemaal hetzelfde uit alleen hebben ze verschillende diameters. Het gaat toch om de werking van het apparaat dus moet die toch ook hetzelfde eruit zien of zit ik nu verkeerd! Ze leggen ook duidelijk uit waar die ergens moet komen te zitten en neem aan dat ze wel een beetje verstand ervan hebben als ze zelf een tuning zaak zijn mja het zal allemaal wel
Laatst gewijzigd door Gast op 22 feb 2010, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
13 jaar geleden zo'n ding gehad in mijn 205. Vermogenswinst zit tussen de oren bleek later, ding later ertussenuit gaf geen wezenlijk verschil. Maar goed, nu is er de Cyclone3, verder doorontwikkeld, misschien beter maar ik geloof het niet zo.
Leergeld, toen 80 gulden. Wat kost zo'n ding nu?
Leergeld, toen 80 gulden. Wat kost zo'n ding nu?