Reddevil sedan 325i
Re: Reddevil sedan 325i (Cyclone3 ingebouwd)
13 jaar geleden zo'n ding gehad in mijn 205. Vermogenswinst zit tussen de oren bleek later, ding later ertussenuit gaf geen wezenlijk verschil. Maar goed, nu is er de Cyclone3, verder doorontwikkeld, misschien beter maar ik geloof het niet zo.
Leergeld, toen 80 gulden. Wat kost zo'n ding nu?
Leergeld, toen 80 gulden. Wat kost zo'n ding nu?
Volgens mij zeg ik ook heel duidelijk dat er geen vermogenswinst komt?!!.
Ik merk alleen dat hij wat eerder op gang komt dus een paar honderd toeren eerder aangrijpt dan eerst. Dat is mijn bevinding met de cyclone 3. Het is misschien minimaal zo'n 3 a 4 honderd toeren eerder maar wil ook gewoon kijken of de auto wat zuiniger wordt zo. En ik mag hem 3 maanden testen bevalt het me niet mag ik hem zo weer terug brengen dus ja zo erg is het dan niet!
Ik merk alleen dat hij wat eerder op gang komt dus een paar honderd toeren eerder aangrijpt dan eerst. Dat is mijn bevinding met de cyclone 3. Het is misschien minimaal zo'n 3 a 4 honderd toeren eerder maar wil ook gewoon kijken of de auto wat zuiniger wordt zo. En ik mag hem 3 maanden testen bevalt het me niet mag ik hem zo weer terug brengen dus ja zo erg is het dan niet!
Laatst gewijzigd door Pi-Airke op 23 feb 2010, 07:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Vervelend dat mensen denken dat je gezegd heb dat je vermogenswinst heb terwijl je dat niet eens aangeeft.
BETER lezen mensen, voorkomt een hoop irritatie.
BETER lezen mensen, voorkomt een hoop irritatie.
Leg dan eens uit hoe een auto "beter" kan reageren als hij niet meer vermogen of meer koppel krijgt... Bovendien wat zij (de fabrikant) beweren is:
maar zo kan ik nog wel even door discusseren
als dat ding geen vermogenswinst geeft dan is toch de complete functie weg?fabrikant schreef: Voordelen hiervan zijn:
-lager brandstofverbruik
- minder onderhoud
- minder uitstoot vervuilende stoffen
- beter koppel
- meer vermogen
maar zo kan ik nog wel even door discusseren
-- Houdoe wanne --
Jongens hij heeft dat ding niet uitgevonden... Hij probeert het alleen...
Hehe eindelijk 1 hier die mij wel snapt
Mij hebben ze gezegd toen ik hem kocht dat er een minimale vermogenswinst maar is dat is 1 a 2 pk, maar het zit hem vooral in dat hij eerder aan grijpt met toeren.
Maar verder zoals johnsdale al zegt ik probeer het uit
Maar ik zat er zowiezo aan te denken om binnenkort een keer langs testbank te rijden. Gewoon om eens te kijken wat mijn oud beestje nog aan pk kan leveren en dan wil ik meteen wat uitdraaien laten maken met de cyclone en zonder. Dan weet ik of het ook waar is wat ze daadwerkelijk beweren he
Mij hebben ze gezegd toen ik hem kocht dat er een minimale vermogenswinst maar is dat is 1 a 2 pk, maar het zit hem vooral in dat hij eerder aan grijpt met toeren.
Maar verder zoals johnsdale al zegt ik probeer het uit
Maar ik zat er zowiezo aan te denken om binnenkort een keer langs testbank te rijden. Gewoon om eens te kijken wat mijn oud beestje nog aan pk kan leveren en dan wil ik meteen wat uitdraaien laten maken met de cyclone en zonder. Dan weet ik of het ook waar is wat ze daadwerkelijk beweren he
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
We zijn benieuwd!
Re: Reddevil sedan 325i (stabilisator rubbers vervangen)
Van het weekend haalde ik mijn vriendin op bij haar thuis en reden naar mijn thuis toe want we gingen snowboarden in België. Reed ik op een gegeven moment door een dorpje en ineens hoor ik een raar geluid dat er iets van mijn auto af zou vallen bij mijn motorblok ergens! Ik kijk in mijn spiegel en zie iets liggen op de weg dus besloot eens terug te rijden om te kijken wat het was. Het bleek een klem van iets dergelijks te zijn dus besloten om die mee naar huis te nemen. Eenmaal thuis de auto op bokken gereden en onder de auto gekeken. Opeens zag ik aan mijn stabilisator stang dat ik daar 1 klem mistte en dat was dus de klem die op straat lag. Meteen de andere klem ook bekeken zag ik dat die moeren ook al een heel eind los zaten. Rubbers zaten er nog wel op .
Tijdje terug had ik al die rubbers gehaald van Powerflex alleen had nog geen tijd gehad om die eronder te doen. Dus nu meteen maar eens gedaan. Omdat die nieuwe rubbers wat stugger zijn was het dus even frotten om de klemmen erover te krijgen maar allemaal gelukt en meteen maar zelfborgende moeren gebruikt.
Nu ben ik dus bang dat het bedrijf waar ik vorige x mijn auto heen had gebracht om mijn carterpandeksel pakking te vervangen is vergeten om die verder aan te draaien want vind het toch wel vreemd dat die ineens los zitten. En ook nog omdat ik pas ook al mijn fuseekogel moer heb moeten aandraaien omdat die los zat :S
Beetje raar allemaal maar gelukkig is er niets ernstigs gebeurd en is het nu weer in orde
Tijdje terug had ik al die rubbers gehaald van Powerflex alleen had nog geen tijd gehad om die eronder te doen. Dus nu meteen maar eens gedaan. Omdat die nieuwe rubbers wat stugger zijn was het dus even frotten om de klemmen erover te krijgen maar allemaal gelukt en meteen maar zelfborgende moeren gebruikt.
Nu ben ik dus bang dat het bedrijf waar ik vorige x mijn auto heen had gebracht om mijn carterpandeksel pakking te vervangen is vergeten om die verder aan te draaien want vind het toch wel vreemd dat die ineens los zitten. En ook nog omdat ik pas ook al mijn fuseekogel moer heb moeten aandraaien omdat die los zat :S
Beetje raar allemaal maar gelukkig is er niets ernstigs gebeurd en is het nu weer in orde
ik zou meteen ff alles wat daar in de buurt zit ook maar controleren.. niet echt prettig als er zomaar wat bouten los kunnen trillen
-- Houdoe wanne --
Heb ik ook meteen gedaan! Heb alle bouten x nagelopen.
ZO dan lekker slordig van die garage dan..zou er zeker wat van zeggen x|
Dat ga ik ook nog zeker doen er iets van zeggen. Daarom heb ik de betaling ook nog even uitgesteld omdat ik dit dus niet netjes vind!
Gister alvast een dorpel besteld voor rechtse kant. Mijn dorpel is nu onder het gat van waar de krik in kan behoorlijk rot, oude eigenaar heeft er ooit al iets aan willen doen alleen heeft dit niet middels lassen gedaan dus nu is het weer rot. En dan pak ik meteen alle plekken aan en dan over tijdje x laten spuiten.
Misschien dat sommige het al gelezen hebben bij het aanbod topic!
Heb bij Broti de 17" AC Schnitzer velgen opgehaald voor het bedrag van €0!!!!!
Ben alvast bezig geweest met het 1x schoonmaken van de velgen met aluminium cleaner. Morgen misschien nog x na doen! Dan donderdag even langs een goede kennis om ze te laten zien zodat hij ze binnenkort een keer kan gaan richten! Daarna schuren en spuiten van de velgen! Maar we beginnen bij het begin
Hier wat foto's van toen ze net in de schuur lagen en foto's van na 1 behandeling met aluminium cleaner!
Voor:
Na:
Heb bij Broti de 17" AC Schnitzer velgen opgehaald voor het bedrag van €0!!!!!
Ben alvast bezig geweest met het 1x schoonmaken van de velgen met aluminium cleaner. Morgen misschien nog x na doen! Dan donderdag even langs een goede kennis om ze te laten zien zodat hij ze binnenkort een keer kan gaan richten! Daarna schuren en spuiten van de velgen! Maar we beginnen bij het begin
Hier wat foto's van toen ze net in de schuur lagen en foto's van na 1 behandeling met aluminium cleaner!
Voor:
Na:
Re: Reddevil sedan 325i (ACSchnitzer velgen opgehaald bij Broti)
Goed schoonmaken doet al een hoop! , suc6 met de rest