Dit moet dan mijn ''showroom'' worden zoals gevraagd en gezegd maar wat later als gewild x|
In het voorstel topic had ik als gezegd dat het mijn 1ste auto is, 18jaar ben en uit Oostzaan (omgeving Amsterdam) kom.
Waarom ik 20 dagen na aankoop van mijn BMW pas een showroom aanmaak tja...heel veel genoten de 1ste week ook de 2de week en toen opeens tijdens het tanken, opeens erg veel rook onder de motorkap en kvs vandaan :? Achteraf na een bezoekje van de ANWB, die zei dat mijn waterpomp eruit lag (| (| begint al goed na 2 weken x|
De ANWB mij naar mijn werk gesleept en de volgende dag de schade maar verder bekeken.
Genoeg geluld hier een paar foto's als deze gaan lukken!!
De opties:
De kleur is nachtblauw
Zwart lederen bekleding
Verwarmde voorstoelen (werkt niet , of ik doe iets niet goed..?!)
Electrisch cabrio dak (dak moet worden vervangen zit een ''mes''snee in de zijkant + raam is stuk)
Hardtop (zit volgens mij ''geen'' voorbereiding in voor de achterruitverwarming en de lampjes)
M3 uitgevoerd (zijn wel imitatie bumpers)
11 knops boordcomputer
Climate control gescheiden
Motorsport velgen 17''
Meteen mijn JVC HD foto/video camera uitgeprobeerd.

Kenteken wegpoetsen lukt ook

Er moet ook nog wat aan de auto gebeuren om deze te krijgen zoals ik wil.
Nieuw cabriodak
Nieuwe voorruit
Originele koplampen (met lens)
Smoke of witte knipperlichten
Nieuwe of 2dehands zwarte zonneklep, is het spiegeltje van gebroken (kijk er niet in hoor, maar toch) [v]
Zwarte dashboardstrip die boven je dashboardkastje zit [v]
Bekerhouders in de middenconsole
Originele M3 spiegels
Andere 17'' zomervelgen
Afdek kapjes hardtop
Update 18-02-10 ''tegenvaller''
Nadat ik een appart geluid hoorde beginnende vanaf de 3000rpm ben ik naar de garage gegaan van mijn buurman die zijn gaan rijden en luisteren en kwamen tot de conclusie dat het mijn drijfstanglagers zijn :? Ze wisten het zelf ook niet helemaal zeker en zijn toen naar een bedrijf gegaan die raced met bmw's x| die luisterden heel ff en meteen, ja dat zijn je drijfstanglagers (| (| nou dankjewel

Meteen de vraag of iemand weet hoeveel zo'n grap gaat kosten?!?! x|
Update 04-03-10 ''Prijsopgaves motorschade''
Weekje wintersport geweest, goed overna gedacht wat ik nou ging wel of niet houden blabla...aantaal prijzen opgevraagd en wordt nu waarchijnlijk maandag al gerepareerd bij Koopman-Racing in Winkel.
Alleen de drijfstanglagers zijn €750 ex. dan kan er als ik pech heb ook nog een krukas bij komen van €720 ex. deze prijzen vallen mij dan nog weer een ''beetje'' mee, omdat de plaatselijke garage er 1500 ex. voor vraagt en dat zijn dan alleen de lagers.... x|
Gr. Stefan