Na een tijd van weggeweest
Na een tijd van weggeweest
..
Laatst gewijzigd door Stranger_ op 17 apr 2012, 09:37, 104 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Mijn nieuw BMW 316i
Welkom Vreemdeling!
Zit er ook nog een verhaal achter de nickname?
Zit er ook nog een verhaal achter de nickname?
Hoi Bjornc,
Nee niet echt kwam er op toen ik op het internet een naam zag staan van een oude film
A Stranger Come to Town
En had toen geen nickname dus dacht Stranger is wel een leuke.
Nee niet echt kwam er op toen ik op het internet een naam zag staan van een oude film
A Stranger Come to Town
En had toen geen nickname dus dacht Stranger is wel een leuke.
Hmmm... mooie wagen! En de handvatten en stootlijsten in kleur! Dat heb ik nog niet eerder gezien bij Orient Blauw (wat trouwens de allermooiste kleur is ).
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Dank je wel mac
Heb 128.000 op de teller met NAP.
Tevens heb ik de haaienvin en de angel eyes besteld
Heb 128.000 op de teller met NAP.
Tevens heb ik de haaienvin en de angel eyes besteld
Mooie BMW, alleen dat leer lijkt een beetje aftermarket....
BMW e91 LCI 320da Individual
De stoelen zijn idd later erin gezet door de vorige eigenaar heb ik me laten weten.
Maar het zit er goed uit dus kan er mee door
Maar het zit er goed uit dus kan er mee door
Ze staan wel mooi, die kleur is echt TOP icm met je lakkleur......niets mis met het leer, alleen OEM is het allemaal net iest strakker bekleed. Vandaar dat het opviel.
BMW e91 LCI 320da Individual
Owhh ik schrok al
mooie bmw! vind alleen de combinatie: originele koplampen zonder xenonlens met xenon iets minder.. maar je zegt dat je angel eyes hebt besteld, ik weet niet of je hiermee bedoelt dat je alleen ringen hebt besteld of complete koplampen met waarschijnlijk dan ook een xenonlens.. dat zal hem namelijk waarschijnlijk een stuk beter staan. verder een schitterende auto met leer :~
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Hi,
is dat nou origineel leer? Of is dat later van stof naar leer vermaakt?
Die stoelen kunnen later in jouw auto gezet zijn, maar is dat een originele leerkleur van bmw? En zijn die
stoelen origineel?
gr. Floris
is dat nou origineel leer? Of is dat later van stof naar leer vermaakt?
Die stoelen kunnen later in jouw auto gezet zijn, maar is dat een originele leerkleur van bmw? En zijn die
stoelen origineel?
gr. Floris
Ik heb de ringen alleen besteld. ik denk dat wel mooi gaat staan.
Ik zou het echt niet weten of het van stof naar leer is veranderd want ik heb hem zo gekocht.
En heb verder geen informatie gevraagt aan de vorige eigennaar.
Maar het zijn volgens mij wel echte BMW stoelen want ik had gezien dat alle auto's E46, zulke verstel stoelen hebben.
Ik zou het echt niet weten of het van stof naar leer is veranderd want ik heb hem zo gekocht.
En heb verder geen informatie gevraagt aan de vorige eigennaar.
Maar het zijn volgens mij wel echte BMW stoelen want ik had gezien dat alle auto's E46, zulke verstel stoelen hebben.
Graag wou ik weten of ik Home Lights kan laten aanzetten?
Volgens mij weten jullie wel wat dat is.
Voor de mensen die het niet weten
'dat is als je je auto open maakt op afstand dat je dimlichten gaan branden en als je de auto op sloot doet op afstand dan gaan je lichten uit'
Hebben jullie daar ervaring mee?
Volgens mij weten jullie wel wat dat is.
Voor de mensen die het niet weten
'dat is als je je auto open maakt op afstand dat je dimlichten gaan branden en als je de auto op sloot doet op afstand dan gaan je lichten uit'
Hebben jullie daar ervaring mee?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zit d'r niet op.
Wat er wel op zit: Follow-me-home.
Helaas kan dat alleen door 1x de grootlicht hendel te trekken, als je het contact al uit hebt geschakeld.
Het licht blijft dan rondom ca 30 seconden branden.
Helaas werkt dit niet bij het ontgrendelen...
Wat overigens wel zou kunnen; een zogenaamde E-light module installeren.
Dit is een programmeerbare unit, die het Home-lights naar wens kan programmeren.
Wat er wel op zit: Follow-me-home.
Helaas kan dat alleen door 1x de grootlicht hendel te trekken, als je het contact al uit hebt geschakeld.
Het licht blijft dan rondom ca 30 seconden branden.
Helaas werkt dit niet bij het ontgrendelen...
Wat overigens wel zou kunnen; een zogenaamde E-light module installeren.
Dit is een programmeerbare unit, die het Home-lights naar wens kan programmeren.
Ow jammer ;(
Want had gelezen bij BMW Portal ‹ E46 Forumoverzicht ‹ E46 Techniek ‹ E46 Algemeen ‹ Fouten uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen dat het wel kan.
Maarja bjornc dank je wel voor je reactie en wat je zei ga ik proberen.
Want had gelezen bij BMW Portal ‹ E46 Forumoverzicht ‹ E46 Techniek ‹ E46 Algemeen ‹ Fouten uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen dat het wel kan.
Maarja bjornc dank je wel voor je reactie en wat je zei ga ik proberen.