Hallo iedereen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Rasbeemer

Hallo iedereen

Bericht door Rasbeemer » 25 feb 2010, 15:07

Goeienmiddag BMW liefhebbers.

Het is me een genoegen me op dit forum aan te melden.Ik zal hier wellicht een hoop dingen te weten komen over de E36 die ik niet weet....of nog niet bij de hand heb gehad.Ik rij inmiddels alweer 23 jr een BMW. Als klein jongetje had ik foto's/posters boven m'n bed hangen o.a ook van een e21 320-6

M'n eerste was een e21 320 6-cil uit 1978.Reed erg goed en ik genoot iedere meter van het geluid van de motor.
Radio stond dus ook nooit aan en in een tunnel ging het raam open. Ik heb er jaren in gereden.Daarna nam ik een e28 525i uit '82 ,over van m'n broer. Hij kocht zelf een e28 535i.We hebben allebij ook nog steeds die e28's in ons bezit.Een dagelijkse auto is het heel lang geweest....nu staat ie meer binnen.

Ik rij nu alweer een aantal jaren een 4 cilinder.....was even wat anders,maar het is een fijne auto en dan heb ik het over m'n e36 318i sedan uit '92. Ik onderhoud hem zoals het hoort en wil dat ie er keurig bijstaat. Vandaar dat ik er andere lichtmetalen wielen onder heb gekocht. Degene die eronder zaten waren meer voor de 20 jarige.

Ik kan het 'voorstellen' langer maken maar vind het goed zo. Ik zal in een ander topic nog wel met een vraag opduiken.Verder hoop ik het naar m'n zin te krijgen hier en nog is wat op te steken. Ik zal een aantal foto's plaatsen in de show-room.

Grt, Rasbeemer
Laatst gewijzigd door Gast op 25 feb 2010, 15:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Alinea's toegepast ter bevordering leesbaarheid

Cliff

Re: Hallo iedereen

Bericht door Cliff » 26 feb 2010, 17:50

Welkom... :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”