325Ci ///M - Verkocht
Re: Showroom 325Ci ///M update: Eibach zit er onder!
Mooie bak hoor!
Verschil met Eibach zat hem vooral in de voorveren neem ik aan ??
Klopt ja, al is hij achter ook een tikkeltje hoger komen liggen.
Maar het kan goed zijn dat ze na het 'inzakken' gelijk zijn aan de achterveren die er al op zaten.
Maar het kan goed zijn dat ze na het 'inzakken' gelijk zijn aan de achterveren die er al op zaten.
Re: Showroom 325Ci ///M update: Bak gereviseerd
Zoals al eerder vermeldt was er een lager in mijn versnellingsbak stuk waardoor de bak heel erg 'zoemde' tijdens het optrekken en afremmen op de motor. Na eventjes rond gekeken te hebben voor een 2e hands bak heb ik besloten om hem te laten reviseren ipv vervangen. Het heeft me iets meer gekost maar ik heb nu wel mijn eigen bak en hij is weer als nieuw.
Vandaag heb ik mn wagen, na hem 5 dagen gemist te hebben, weer op mogen pikken.
En wat een verschil zeg! Hij rijdt weer lekker rustig, ik hoor niets meer met het afremmen en met het optrekken alleen nog maar het heerlijke geluid van die 6 cilinders . Bovendien schakelt ie ook een stuk strakker.
Al met al het geld meer dan waard!
Vandaag heb ik mn wagen, na hem 5 dagen gemist te hebben, weer op mogen pikken.
En wat een verschil zeg! Hij rijdt weer lekker rustig, ik hoor niets meer met het afremmen en met het optrekken alleen nog maar het heerlijke geluid van die 6 cilinders . Bovendien schakelt ie ook een stuk strakker.
Al met al het geld meer dan waard!
Re: Showroom 325Ci ///M update: Bak gereviseerd
Kijk aan! Betere berichten, kun je er weer fijn van genieten, en dan zeker van de lekkere 6 cilinder!
Re: Showroom 325Ci ///M update: Weer en kleine mod!
Met het importeren van m`n auto destijds heb ik in alle haast per ongeluk normale kentekenplaten laten maken.
Om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten moest deze mod er dus nog komen.
Hij is nu volledig 'luxe' uitgevoerd
Ja ik weet het, hij is weer aan een poetsbeurt toe
Om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten moest deze mod er dus nog komen.
Hij is nu volledig 'luxe' uitgevoerd
Ja ik weet het, hij is weer aan een poetsbeurt toe
netjes, nu nog forumplaathouders.
Te verkrijgen bij de Beheerder.
Te verkrijgen bij de Beheerder.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Forumplaathouders? Je bedoelt met de vermelding van bmwportal er onder?
Neh, ben meer van de cleane look! Hou niet zo van teksten op een auto.
Neh, ben meer van de cleane look! Hou niet zo van teksten op een auto.
+1
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
+ 2
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Mooie mod die luxe kentekenplaten, ziet er meteen luxer uit
Dat dacht ik ook zo! Ze worden door de dealer meen ik ook zo geleverd dus het 'hoort' er eigenlijk wel op.
Ja bij mij zaten ze er ook niet op, mogelijk ook omdat de bmw geimporteerd was uit Duitsland maar ik ga ze nog zeker bestellen
Zou goed kunnen. Luxe platen kunnen namelijk niet overal gemaakt worden en moeten vaak besteld worden in andere vestigingen.
Ik kreeg na het importeren op een vrijdagmiddag mijn kentekenbewijs binnen en heb toen de auto snel laten keuren en kentekenplaten laten maken zodat ik het weekend al kon rijden.
Vandaar dat ik toen ook per ongeluk normale platen heb laten maken.
Ik kreeg na het importeren op een vrijdagmiddag mijn kentekenbewijs binnen en heb toen de auto snel laten keuren en kentekenplaten laten maken zodat ik het weekend al kon rijden.
Vandaar dat ik toen ook per ongeluk normale platen heb laten maken.