Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320CI (UPDATE ANGEL EYES SILVER VISIONS) 15-11-08
Hey martijn strakke wagen en mooi mods man . En voor wat betreft die thread 8P die gast ging behoorlijk over de pis haha.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Thanks, yep jaloezie heb je in alle vormen ;D
Binnenkort (waarschijnlijk April) komen er nieuwe zomervelgen onder met uiteraard zomerbandjes, velgen heb ik al gekocht van B46 type MV72 die ik erg mooi vind op een qp
Dan ga ik een lederrenovatiesetje bestellen voor de half leren bekleding in de auto, even het leer netjes maken weer en dan vooral op de wangen van de stoel
Er komen nog wel meer mods maar op dit moment vind ik het wel even goed, vorige week de carterventilatie laten vernieuwen incl. alle slangen, zeer de moeite waard omdat ik al een jaar last had van het motorlampje die nu eindelijk uit is en je merkt het aan het vermogen en de trekkracht van de auto maar ook niet goedkoop
Oude Carterventilatie en slangen die vervangen zijn incl. de pakkingen:
Nieuwe type velgen, foto's komen uiteraard nog als ze erop liggen:
Binnenkort (waarschijnlijk April) komen er nieuwe zomervelgen onder met uiteraard zomerbandjes, velgen heb ik al gekocht van B46 type MV72 die ik erg mooi vind op een qp
Dan ga ik een lederrenovatiesetje bestellen voor de half leren bekleding in de auto, even het leer netjes maken weer en dan vooral op de wangen van de stoel
Er komen nog wel meer mods maar op dit moment vind ik het wel even goed, vorige week de carterventilatie laten vernieuwen incl. alle slangen, zeer de moeite waard omdat ik al een jaar last had van het motorlampje die nu eindelijk uit is en je merkt het aan het vermogen en de trekkracht van de auto maar ook niet goedkoop
Oude Carterventilatie en slangen die vervangen zijn incl. de pakkingen:
Nieuwe type velgen, foto's komen uiteraard nog als ze erop liggen:
Kun je nu wat zien aan die slangen? Poreus ofzo?
Het enige wat ik kon zien was dat ze pikzwart waren aan de buiten- en binnenkant en de slangetjes waren ook hard geworden.
Ik zag het vooral aan de binnenkant want als ik het slangetje uitklopte op de tafel kwamen er brokjes uit (leek een beetje op houtskool). Sommigen waren inderdaad poreus maar niet allemaal.
Ik zag het vooral aan de binnenkant want als ik het slangetje uitklopte op de tafel kwamen er brokjes uit (leek een beetje op houtskool). Sommigen waren inderdaad poreus maar niet allemaal.
Nette bak hoor!
Zeker een nette bak, Martijn!
- Spoiler: Laat zien
Wise ass
Nee die is niet meer zo nieuw maar binnenkort de velgen en de nieuwe Eisenmann wel ;D
Nee die is niet meer zo nieuw maar binnenkort de velgen en de nieuwe Eisenmann wel ;D
- Spoiler: Laat zien
Re: Martijn's 320CI
Ben benieuwd als je um eenmaal verlaagd heb..Ik ga die van mij ook binnekort verlagen. Maar moet nog eerst een paar rekeningen betalen van mn advocaat :z
Verlagen zit niet in de planning, Eisenmann is een merk voor uitlaten dus er komt een nieuwe uitlaatdemper op van volledig RVS met twee mooie chromen ringen aan het eindstuk
Ik vind hem laag genoeg zoals ie nu is en daarnaast rijd ik erg veel over drempels bij mij in de buurt.
Ik vind hem laag genoeg zoals ie nu is en daarnaast rijd ik erg veel over drempels bij mij in de buurt.
Owh hahah neem me niet kwalijk..
Maar dat klinkt ook heel goed in de oren;)
Maar dat klinkt ook heel goed in de oren;)
Een Eisenmann zit echt geen chroom aan hoor Op een Eisenmann zoals jij die wilt zitten twee RVS eindstukken en als je die mooi schoonhoudt blijven die prachtig glimmen320driver schreef:op van volledig RVS met twee mooie chromen ringen aan het eindstuk
Eibach!!! Zelfs dan kom je nog makkelijk over de drempels heen .. En anders gewoon voor een KW set gaan zoals Griff, kom je ook nog mee over de drempels!
Ik kan niet wachten tot dat ik mijn setje eronder heb :~
Mooi die velgjes! Zullen vast goed staan onder je Coupe!
Die van mij gaan vandaag met een beetje geluk weg, maar daar komt ook wel iets moois voor in de plaats (h)
Die van mij gaan vandaag met een beetje geluk weg, maar daar komt ook wel iets moois voor in de plaats (h)