Tibikazi`s Updates
Re: Tibikazi`s Beemer 1995
Mooie Beemer Tibikazi ! 

Bedankt Beemer 

Rij hem met zijn kont tegen een winkelruit aan of richting een andere auto, dan kuun je zelf toch ook zien of je verlichting werkt? Daar heb ik geen anderen voor nodig.
Doe jij dat elke dag dan?
Hij doelt meer op het feit dat anderen hem erop hadden kunnen attenderen dat zijn licht defect is...zoiets zie je zelf niet meteen, althans aan de achterzijde niet.
....of je moet... net zoals jij, elke dag de achterkant van je auto tegen een winkelruit aan parkeren...
Hij doelt meer op het feit dat anderen hem erop hadden kunnen attenderen dat zijn licht defect is...zoiets zie je zelf niet meteen, althans aan de achterzijde niet.
....of je moet... net zoals jij, elke dag de achterkant van je auto tegen een winkelruit aan parkeren...

kvin m gewoon mooi.
Update
Zaterdag een k&n 57i high flow intake gemonteerd.
Vandaag speaker adapters besteld voor onder de hoedenplank hopelijk snel binnen uit duitsland
En Deal rond gemaakt met rene. Dus er komt een ac schnitzer lip onder de voorbumper.
Nogmaals bedankt rene
Foto`s volgen snel.
Zaterdag een k&n 57i high flow intake gemonteerd.
Vandaag speaker adapters besteld voor onder de hoedenplank hopelijk snel binnen uit duitsland

En Deal rond gemaakt met rene. Dus er komt een ac schnitzer lip onder de voorbumper.
Nogmaals bedankt rene

Foto`s volgen snel.
Ik heb gelezen dat de spoiler binnen is, dus niet te lang meer wachten he?
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
Re: Tibikazi`s Updates
Hier 2 updates.

Dat ziet er uit als een hele andere auto!
Mooie velgen en een heeeeeeeeeeeeeel erg mooie spoiler!!!!
Nee gekheid, het ziet er erg goed uit!
Mooie velgen en een heeeeeeeeeeeeeel erg mooie spoiler!!!!
Nee gekheid, het ziet er erg goed uit!
Heel mooi hoor! Wat een setje nieuwe velgen al niet doet met je auto! Heb ik ook met mijn auto ervaren ;D
En je andere update: rood witte achterlichten staan hem ook heel erg mooi! (op de laatste foto zie je het nog net
)
Have phun!
Gr. Richy
En je andere update: rood witte achterlichten staan hem ook heel erg mooi! (op de laatste foto zie je het nog net

Have phun!
Gr. Richy
Altijd fijn auto's uitlenen
ziet er wel weer mooi strak uit nu
ziet er wel weer mooi strak uit nu
-- Houdoe wanne --