BMW013 - E46 Coupe BBS LM

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Bmw013

BMW013 - E46 Coupe BBS LM

Bericht door Bmw013 » 08 mar 2010, 11:37

Toch maar even het topic aangepast om het topic compleet te houden heb ik de eerste post niet verwijderd maar onder de nieuwe auto gezet.

Mods tot zover.

-Dvd klapscherm van pioneer
-18inch breedset (zomers)
-Rondom Silvervision lampjes rondom
-Depo rood/witte led achterlichten
-Smd led kentekenplaat verlichting
-Smd led mistlampen
-Smd led intreurverlichting
-Umnitza Angeleyes
-Luxe kentekenplaten
-2x76 rvs uitlaat eronder laten lassen
-M kofferbakspoiler
-Winters Oem logos.
-Zomers Carbon bmw logos, voor achter en op het stuur + om de velgen
-Chrome oem bmw grill
-Chrome raamlijsten + onderste raamlijsten
-Ramen getint + zonneband
-Dak gewrapt hoogglas zwart
-Eibach prokit
Dealer optie lijst van mijn bmw
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Kocht hem zo
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatste fotos
2011
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2012 Winter
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2012 Zomer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toekomst plannen

-Hout look word pianolak zwart
-Voor ruit mee laten blinderen ipv de (zonneband)
-Voor de rest het onderhoud leer/lak/motorisch in goede condtie houden.

Hier onder weer het verhaal over de 323ci die me handen volgeld gekost heeft
Afbeelding
Afbeelding
Zal ook maar even een showroom aan maken heb helaas niet zo een goede nieuws over de bmw -_-

Er heeft Donderdagmorgen een vrachtwagen mn bmw geramt en is vervolgens door gereden. Heb ik Geluk dat een buurtbewooner tijdens het uitlaten van zijn hond het zag gebeuren!! En meteen het kenteken + naam van het bedrijf op een briefje in mijn brievenbus deed, anders kon ik zelf meer dan 1000 euro schade betalen :r Gevolg achterscherm flink bekrast, spiegel kapot (afgebroken) achterste stootlijst bekrast. Hij is er godzijdank maar net langs af geschuurt als ik de auto niet tegen de stoep had gezet, had ik denk ik opzoek kunnen gaan naar een nieuwe bmw.. -_-

Maar goed fotos zeggen meer dan woorden...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Auto word natuurlijk gemaakt, wel pas op 1 en 2 april helaas, maar dan krijg ik op koste van het bedrijf de achterkant op nieuw gespoten en een nieuwe oem m3 spiegels.
Geluk bij het ongeluk is dat hij dan toch het best deze kant kon raken, aangezien er zeerlichte roest zat op het tankklepje en twee sleutel krassen terhoogte van het achterlicht zaten. Dat is dadelijk weer netjes ;)

Wanneer de bmw klaar is volgen er natuurlijk snel fotos!
Afbeelding
Gr Roy. :duim: :gek: :gek:
Laatst gewijzigd door Bmw013 op 13 nov 2012, 17:00, 53 keer totaal gewijzigd.

Farl

Re: pas een 323ci en gelijk schade

Bericht door Farl » 08 mar 2010, 11:51

Pfff, dat is zwaar balen. Maar wel geluk dat die buurtbewoner alles heeft gezien en je ook nog heeft ingelicht. Dat is beter! :)

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 mar 2010, 11:58

Ik was ook echt boos, niet omdat hij geramt is (kan gebeuren) maar meer het feit omdat de idioot gewoon door reed! Heb natuurlijk wel even de ooggetuigen bedankt, met een kleinigheidje want zulke mensen zie je tegen woordig niet vaak meer.. :X

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 08 mar 2010, 12:00

Mooi dat het op deze manier is opgelost, het bedrijf heeft de aansprakelijkheid aanvaard neem ik aan....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 mar 2010, 12:18

Klopt, heb 1 ooggetuigen en het blauw van zijn vrachtwagen zit nog op me spiegel + stootstrip. Het bedrijf wou het buiten de verzekering omdoen. Ik vind dat goed, heb eerst een taxatie raport laten maken bij een autoschade herstel bedrijf ( gelijk een goede gepakt) En toen heb ik het hun het met de fax aflaten handelen. Ik hoef alleen mijn auto afteleveren 1 april en dan krijg ik een leen auto mee, en mag ik hem 2april weer op komen halen. Natuurlijk ga ik wel goed kijken of het netjes gedaan is, anders neem ik geen genoegen. Heb hier tenslote niet om gevraagt.. Want heb zelf genoeg fotos gemaakt van de schade en het schade bedrijf ook, Hij was alleen niet zo blij dat mijn auto andere spiegels had dan oem. Maar goed ik heb maar gezegt dat het oem m3 spiegels zijn, of dat zo is weet ik niet. Maar ze konden omhoog geklapt worden en versteld worden electrisch
Ik heb nu tijdelijk de schade weg gelakt met een lakstifje ivm dat het anders wel eens kan roesten met dit weer en het ziet er gelijk iets beters uit! :)

320driver

Bericht door 320driver » 08 mar 2010, 12:28

Toch klote zulke schade -_-
Als je naar Care Autoschade gaat in Tilburg dan weet je zeker dat het zeer professioneel gerepareerd wordt incl. spuitwerk, ik heb mijn auto daar al een paar keer (helaas door schade van anderen) naartoe gebracht maar tot volle tevredenheid.
Succes :duim:

R1150GS

Bericht door R1150GS » 08 mar 2010, 12:32

Hoe is het dan nu geregeld met de financieën? Heeft het bedrijf al geld overgemaakt naar je rekening voordat je hem wegbrengt naar de schadehersteller?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 mar 2010, 12:58

Succes met de schade...

't Zijn volgens mij geen OEM spiegels, maar wel een goed moment dan om de andere kant ook gelijk mee te nemen naar OEM ;) Staat wel het mooist...

FlorisW

Bericht door FlorisW » 08 mar 2010, 13:53

Bmw013 schreef: ( gelijk een goede gepakt)
Heb je 'm naar Haans Autoschades gebracht? Dat is de allerbeste!

Leen
BimmerPortal Team

Bericht door Leen » 08 mar 2010, 17:00

Is mooi kl*te voor je zeg. Maar top dat het zo geregeld is en dat er nog mensen zijn die opletten. ;D
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 08 mar 2010, 19:13

Oef, heb jij dus ff mazzel... Klotuhvolk dat gewoon doorrijd na een schade.

Lexie

Bericht door Lexie » 08 mar 2010, 19:19

Geluk bij een ongeluk. Wel ff balen zeg.

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 09 mar 2010, 17:46

@ 320driver Bedankt maar de auto gaat naar www.haans.nl dus heb er wel vertrouwen in ;D

@ R1150GS Alles is al geregelt met het schade bedrijf, ik hoefde ook niks vooraf te betalen aangezien het een grote zaak is vertrouw ik het wel..

@ MasterCow Ben zelf ook vrachtwagenchaufeur, hij moet dit wel degelijk gevoelt hebben aangezien hij volgende de getuigen er zo kort langs reed het zal wel zo'n amateur geweest zijn. :X

@ Griffendahl Bedankt Uhm heb deze auto zo gekocht, tot nu toe denk ik dat het M replicas zijn? Er komen in iedergeval OEM M3 spiegels want deze is afgebroken. De vierkanten oem spiegels van de e46 wil ik absoluut niet... ;)

@ FlorisW Daar gaat hij ook heen.. Daarom wacht ik liever een maand, dat het dan goed gebeurt! Dan dat het deze week nog kan, met garantie tot aan de poort en stofdeeltjes in de lak. :zwaai:

@ Leen Ja inderdaad |p

@ bjornc Zeker klote volk :r

@ Lexie Ik probeer het meeste er maar uit te halen, hij heeft iniedersgeval de goede kant geramt. Want daar zaten wat min puntjes aan die dadelijk weg zijn .. :) :amen:

Verder nog een update de angeleyes zitten erin wat een gepiel (die ringen zijn groter dan de zwartekap aan de binnenzijde)

320driver

Bericht door 320driver » 10 mar 2010, 13:36

Haans is zeker goed :duimen:

Reloader

Bericht door Reloader » 10 mar 2010, 13:45

ik kan je ook autoschadecenter tilburg aanraden.... weet niet heo ze het doen als je er als particulier komt maar mijn compactje hebben ze er perfect voorzien van een likje verf...was niets op aan te merken :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”