Ik zal me maar even voorstellen. Ben een 22-jarige Belg uit het Vlaams-Brabantse.
Ben sinds deze zomer de trotse eigenaar geworden van een Saphirschwarz metallic E46 3.18Ci 2.0 Cabrio (143pk) van het bouwjaar 07/2004 (facelift-uitvoering) met grijs lederen interieur (Montana Grau). Enkele belangrijke opties: Cruise Control, PDC achter, electrisch verwarmde voorzetels, multifunctioneel stuurwiel, hardtop en ooooh jawel, de electrisch inklapbare buitenspiegels, die ik echt geil vind |p
BMW is niet nieuw voor mij, toen ik ongeveer 20 werd, had ik mij een E36 3.18i Cabrio '94 in Calypsorot (bordeaux) met bordeaux lederen interieur aangeschaft. Maar wou eens wat anders na 2.5 jaar ermee rondgecruisd te hebben. Ik wist dat het een BMW ging worden, daar bestond geen twijfel over, maar ik twijfelde heel erg lang tussen een E46 Cabrio en de 5-Serie E60, aangezien de prijzen sterk bij elkaar lagen/liggen. Ok, 2 heel verschillende wagens, maar 2 o-zo mooie wagens. Uiteindelijk is het dan toch de E46 Cabrio geworden. En heb het mij geen enkele seconde beklaagd!!
10 jaar verschil tussen mijn E36 Cabrio ('94) en E46 Cabrio ('04)... De E36 was een 1.8l met 116pk, daar de E46 een 2.0l is met 143pk. Velen zullen zeggen dat een 3.18Ci een beetje magertjes is voor een cabrio, maar voor mij volstaat dit

De BMW Cabrio-microbe heeft mij duidelijk te pakken... Ik weet al wat kiezen als volgende wagen over 3-4 jaar: de E93 Cabrio

Enkele foto'tjes (met hardtop) (hier is hij wat vuil, maar andere foto's zullen volgen wanneer het wat mooier weer word in zowel open/gesloten stand + interieur)

En van de E36 die ik ergens wel een beetje mis, maar ouderdomprobleempjes begonnen (was ondertussen 15 jaar