kentekenplaatverlichting kapot
kentekenplaatverlichting kapot
hoi all,
ik zag dat mijn kentekenverlichting aan 1 kant niet branden en dacht lampje kapot maar niet dus alles afgebroken andere kant even open gemaakt en daar was het ook raak raakte lampje aan en alles brak af nu is mijn vraag waar kan of wie weet/heeft een komplete achterklepgreep waar die lampjes inzitten tekoop is voor een e46 van 2003 facelift
want ik denk niet dat dit nog gemaakt kan worden vandaar
gr carlo
ik zag dat mijn kentekenverlichting aan 1 kant niet branden en dacht lampje kapot maar niet dus alles afgebroken andere kant even open gemaakt en daar was het ook raak raakte lampje aan en alles brak af nu is mijn vraag waar kan of wie weet/heeft een komplete achterklepgreep waar die lampjes inzitten tekoop is voor een e46 van 2003 facelift
want ik denk niet dat dit nog gemaakt kan worden vandaar
gr carlo
Re: kentekenplaatverlichting kapot
heb een coplete greep liggen van een 2000 sedan model weet niet of dit hetzelfde is mvg
hallo ja dat durf ik ook niet te zeggen of dat dezelfde is zal eens een foto proberen teplaatsen kan je zien of het dezelfde is weet alleen even niet hoe ik hier een foto krijg geplaatst
Laatst gewijzigd door Gast op 14 mar 2010, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Handgrepen van een FL en een PFL zijn niet gelijk. Die van de FL heeft een andere kabelboom aan de greep zitten. Ik heb een greep van een FL gemonteerd en dat geeft geen problemen. Alles werkt gewoon. Of dit andersom ook geld weet ik niet.
heeej tulpetaan ja ik weet ook niet of dat past die grepen onderling van een eerder model weet ook niet of ze zelfde eruit zien moet er wel een hebben over week of 7 keuren en dan moet de kentekenplaatverlichting wel werken
HIER FOTO VAN DE GREEP DIE IK BEDOEL
gr carlo
gr carlo
Zie nu pas dat je uit roosendaal komt. (| Anders kom je even langs om hem te passen en uit te proberen. Stuur maar een pb dan spreken we wel wat af.